Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei saatana! Nyt kasvismafia alkaa mennä liian pitkälle!

Vierailija
30.10.2019 |

"Tuntui pahalta, kun ravintolassa naapuripöydän seurue syyllisti minua eläinten tappajaksi ja ilmaston tuhoajaksi"

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000006289436.html

"Sairastan itse viittä harvinaista autoimmuunisairautta. Yksi niistä on vatsan etenevä limakalvotuho. Käytän sairauksieni hoitoon useita eri lääkkeitä."

"Syön paljon kotimaisia kasviksia ja marjoja. Haluaisin lopettaa lihansyönnin, mutta hemoglobiinini putoaa nopeasti alas, kun poistan naudanlihan ja maksaruuat ruokavaliostani."

"Olen tehnyt ”ihmiskokeen” lääkärini valvonnassa. Kahden kuukauden kasvisruokailu pudotti hemoglobiinin vaarallisen alas ja teki minusta vapisevan, huonovointisen työkyvyttömän. Jouduin suonensisäiseen rautatankkaukseen. Tämä kasvisruokavalioni oli ravitsemusterapeutin suunnittelema ja sisälsi kaikkia mahdollisia rautapitoisia kasvikunnan tuotteita. Rautalääkkeitä en voi käyttää kovien vatsakipujen vuoksi."

"Pahin kokemukseni oli kuitenkin kuukausi sitten eräässä lounasravintolassa. Pihvini jäi syömättä, kun naapuripöydän seurue syyllisti minua ääneen eläinten tappajaksi ja maailman ilmaston tuhoajaksi. Tällaisten kommenttien sanominen toisen ihmisen tilannetta tuntematta tuntui ahdistavalta."

"Naudanlihan syöminen kohtuullisessa määrin pitää minut kunnossa ja työkykyisenä. Pyrin aina selvittämään lihan alkuperän, jos se on mahdollista. Kaupasta ostan vain kotimaista naudanlihaa."

Olen sanaton! Mielestäni viherjankutus, tai suoraan sanottuna jo viherterrorismi, on mennyt jo liian pitkälle!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et arvaakaan kuinka pitkälle se voi mennä, nyt ollaan vasta alkumetreillä.

Vierailija
2/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan törkeää käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastof@zkistit.

Vierailija
4/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastof@zkistit.

Just niin!

Vierailija
5/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpsistä. Ainoat jotka solvaavat, haukkuvat, ittuilevat, kiusaavat ja ovat aggressiivisia ruokapöydässä ovat lihaanit vegaania kohtaan. Voin näin sanoa 30 vuoden kasvissyönnin perusteella.

Miksei joku lehti tee juttua siitä mitä kaikkea vegaani joutuu kokemaan ja kuulemaan jatkuvasti? Miksi pihvinsyöjän kertaluonteisesta(jos edes totta) loukkauksesta nostetaan tällainen haloo, miksi se on ok että kasvissyöjä joutuu vuosikymmeniä olemaan lihamafian henkisen väkivallan kohteena?

Vierailija
6/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mielikuvitustarinalta.

Vierailija
7/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo lihavihamieliset hullut pitäisi laittaa hoitolaitokseen. Syökää vaikka heinää mutta antakaa muiden syödä mitä haluavat. Saatana!

Vierailija
8/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin keksitty juttu

Vierailija
9/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää kaikki kauppoihin tulleet kasvisruokauutuudet. Näyttävät vetisiltä mössöiltä. Sinne sirkkoja sekaan niin voikin hyvästellä syömisen nautinnon lähteenä. Mutta tää on nyt vaan mun henkilökohtainen mielipide 😂

Vierailija
10/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hetkeäkään mihinkään huuteluun vieraasta pöydästä. Kuulostaa känniläisten touhulta. T.Tarjoilija 30v. ajan

Vierailija
11/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit ovat mielisairaita. Perusteeton ylemmyydentunne yhdistettynä henkilökohtaisen hygienian puutteellisuuteen ja yleiseen tahdittomuuteen.

Vierailija
12/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai s....na. jos olisin tuollaista kommentointia kuullut, olisin tilannut toisenkin annoksen ja syönyt sen tiukassa katsekontaktissa kommentoijaan.

Vierailija
13/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tästä ollut jo ketju?

Oli miten oli, en usko tuohon satuun hetkeäkään. Tarkoitus oli vaan kaivaa öyhöt levittämään kasvissyöjävihaa.

Vierailija
14/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ääliö kommentoi toisten syömisiä niin ei siinä välttämättä mitään mafiaa ole taustalla.

Vierailija
15/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaanit ovat mielisairaita. Perusteeton ylemmyydentunne yhdistettynä henkilökohtaisen hygienian puutteellisuuteen ja yleiseen tahdittomuuteen.

Tässäpä malliesimerkki siitä, miten kivoja ja suvaitsevaisia lihansyöjät ovat.

Eiköhän tuo "mielipidekirjoitus" ole keksitty juttu oman pahan olon purkamiseksi.

Vierailija
16/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kovaan ääneen kailottanut että onpa hyvää lihaa.

Vierailija
17/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei minulle tule kukaan koskaan viherpiipertäjä ulvomaan pahaa oloaan naapuripöytään. Mieluiten silloin kun minulla on oikein huono päivä...

Vierailija
18/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli miten oli, en usko tuohon satuun hetkeäkään. Tarkoitus oli vaan kaivaa öyhöt levittämään kasvissyöjävihaa.

Sanopa muuta. Vegaanivihan lietsontaa. Kuinkahan moni lihaani pääsee taas oikein hyvällä omallatunnolla sanomaan: jokainen vegaani pitäisi viedä saunan taa ja... 

Kuinkahan paljon tappouhkauksia vegaaneja kohtaan tuo kirjoitus lietsoo, en taida uskaltaa käyttää edes facebookia pariin päivään...

Eikä vegaanivihaa ja uhkailua ja lietsontaa voisi tehdä laittomaksi? Ei kuulu mielestäni sivistysvaltioon.

Vierailija
19/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanopa muuta. Vegaanivihan lietsontaa. Kuinkahan moni lihaani pääsee taas oikein hyvällä omallatunnolla sanomaan: jokainen vegaani pitäisi viedä saunan taa ja... 

Kuinkahan paljon tappouhkauksia vegaaneja kohtaan tuo kirjoitus lietsoo, en taida uskaltaa käyttää edes facebookia pariin päivään...

Eikä vegaanivihaa ja uhkailua ja lietsontaa voisi tehdä laittomaksi? Ei kuulu mielestäni sivistysvaltioon.

Kun vaan viherpiiperö pidät pääsi kiinni ravintoloissa niin sinulla ei ole syytä kokea ketään normaalia ihmistä itsellesi uhaksi.

Vierailija
20/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö oikeasti tajua kirjoituksen motiivia? Hesarin taktiikkana on esittää lihansyönti jonkinlaisena poikkeuksellisena toimenpiteenä eli se on ikään kuin hyväksyttävää, mutta kaikki kuitenkin ehdottomasti haluaisivat olla kasvissyöjiä, jos vaan eivät sattuisi olemaan viidellä harvinaisella sairaudella siunattuja.

Tarkoitus ei siis tälläkään kertaa ollut aiheuttaa pöyristystä kasvissyöjien käytökselle, vaan oikea syy kaiken takana oli lihansyönnin yhdistäminen johonkin hyväksyttävään mutta epämiellyttävään syyhyn. Näin sitä infosotaa käydään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme