Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rivitalossa seinänaapuri valittaa, että pidämme valoja liian myöhään päällä

Vierailija
30.10.2019 |

Kuulemma hänen makuuhuoneeseen häikäisee. Pitääkö alkaa istumaan pimeässä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Kela ole antanut sen vertaa rahaa, että voisivat hankkia verhot?

Vierailija
2/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa. Ehdota pimenmysverhoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä! Ettekö ole lukeet järjestyssääntöjä? Hiljaisuus tulee kello 22.00 ja se tarkoittaa että sammutetaan valot myös.

Vierailija
4/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä harvat seinät.

Vierailija
5/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä! Ettekö ole lukeet järjestyssääntöjä? Hiljaisuus tulee kello 22.00 ja se tarkoittaa että sammutetaan valot myös.

:DDDD

Vierailija
6/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsukaa itsenne hänen luokseen kylään jonain iltana, nythän on pimeää jo aikaisin. Testaatte asian.

Vierailija
7/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa kannatta yrittää naapurin hoitoonohjausta.

Vierailija
8/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin virhe on asua rivarissa. Siinä on omakotitalon ja kerrostalon huonot puolet: ei yksityisyyttä ja pitää pitää huolta pihasta. Eikä ole mitään hyviä puolia. 

Vierailija
9/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että rivitaloissa asuu hankalimmat ihmiset.

Vierailija
10/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa viidennen kerroksen vanha isäntä valitti, että kun sytytän pihalla savuketta tulitikulla niin siitä lähtee niin voimallinen leimahdus, että häntä käy simiin. Neuvoi käyttämään hehkusytkäriä.

Vierailija
11/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen hankkia paksummat verhot. Asun rivitalossa eikä seinänaapurin valot häiritse tippaakaan, kun vedän verhot makuuhuoneen ikkunan eteen. 

Vierailija
12/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä joku sekoboltsi ääliö valitti vuosia sitten useasti sitä, meillä oli pimeetä yöllä. Oli kuulemma jätetty yksin koirat kotio ja ties missä liesussa juomassa huoraamaassa kapakoissa yöjuoksussa kun ei ollut valoja yöllä. :D

Kävi postiluukulla kuuntelemassa öisin ja krapsimassa ja pudotteli lappuja puoli neljältäkin yöllä. Häiriköi, kyyläsi saunan seinän takana portailla päivystäen, säikytrlken jos vein koirat ulos vielä, istuksi oven takana korca luukun raossa, räpsytteli sitä, palloili itse naapurikyttäämässä yöt pihalta taka- ja ulkopihalta, ettei ole edes valoja -> muka pois kotoa. Siis keskellä yötä oli hirveää, kämpässä ei ollut valoja.

Meillä muut nukkui, minä olin tietokoneella. Meillä oli sälekaihtimet, minulla tasan tietsikan ruutu valoina ... vslvoin hiljaa kipuineni, join teetä (aika juopottelua), kuuntelin tuubista musaa, seurustelin netissä. Rakkipahoista yksi sängyssä, loput minun jaloissani ympärilläni umpisen unessa. Yksin pimeeseen hoitamatikin kuulemma jätetyt rääkätyt ressut, nyyyyyh.

Oi tuota tavatonta rälläämistä ja yöjuoksemista. Tsot tsot.

Niin,olimme nukkumassa kipeinä yksi yö klo 12 kun soi ovikello. Konstaapelit. Meidän asunnon nrossa oli kuulemma bileet. Olivat kyllä noloja.

Koirat haukotellen porukalla: täh, eiks tää saa edes nukkua, wtf ?

Että ihmiset voivat olla täysin vitihulluja ...

Vierailija
13/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin vain, et ootahan kun ripustan jouluvalot. Ohjaimella kun ne saa vilkkumaan ja välkkymään.

Vierailija
14/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivitalossa asuminen on aivan pe*seestä. Muutettiin pois just ärsyttävien naapureiden takia. Ikinä en enää muuta rivariin.

Vierailija
15/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi istua pimeässä. Naapuri voi hankkia pimennysverhot jos muka oikeasti häiritsee. Valot kuuluvat normaaliin elämään ja ihmisillä on eri vuorokausirytmejä joten valot saavat olla päällä vaikka koko yön eikä siihen voi kukaan sanoa mitään. Naapurille voi myös ehdottaa muttoa omakotitaloon johonkin korpeen.

Vierailija
16/27 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin virhe on asua rivarissa. Siinä on omakotitalon ja kerrostalon huonot puolet: ei yksityisyyttä ja pitää pitää huolta pihasta. Eikä ole mitään hyviä puolia. 

Jaa, olen eri mieltä. Meillä pihatyöt teetetään ulkopuolisella, jokainen hoitaa vain oman takapihansa, minulla siellä on 22 neliön terassi ja nurmikkoa vähän, naapurin kanssa yhteistä seinää on n. metri, minulla on päätyasunto, kukaan ei asu yläpuolella. Olen asunut tässä 16 vuotta, koskaan en ole naapurista kuullu ääntäkään. Ei tarvitse kantaa huolta remonteista, isännöitsijä hoitaa, kun minulla oli iso omakotitalo piti aina miettiä kenet saa tekemään sen ja tuon. Oli iso piha, kesät leikkasin nurmea, inhosin sitä.

Matkustan paljon, koti on turvassa kun piha on hoidettu ja naapurit lähellä, meillä on seitsemän asunnon yhtiö. Tykkään, yksinasvalle eläkkeellä olevalle naiselle juuri sopiva, kerrostaloon minua ei saa millään!

Vierailija
17/27 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, olen eri mieltä. Meillä pihatyöt teetetään ulkopuolisella, jokainen hoitaa vain oman takapihansa, minulla siellä on 22 neliön terassi ja nurmikkoa vähän, naapurin kanssa yhteistä seinää on n. metri, minulla on päätyasunto, kukaan ei asu yläpuolella. Olen asunut tässä 16 vuotta, koskaan en ole naapurista kuullu ääntäkään. Ei tarvitse kantaa huolta remonteista, isännöitsijä hoitaa, kun minulla oli iso omakotitalo piti aina miettiä kenet saa tekemään sen ja tuon. Oli iso piha, kesät leikkasin nurmea, inhosin sitä.

Matkustan paljon, koti on turvassa kun piha on hoidettu ja naapurit lähellä, meillä on seitsemän asunnon yhtiö. Tykkään, yksinasvalle eläkkeellä olevalle naiselle juuri sopiva, kerrostaloon minua ei saa millään!

Olisin antanut useampiakin yläpeukkuja tälle. Olen täsmälleen samaa mieltä näin myöskin yksinasuvana naisena. Tykkään kyllä omasta pihasta, sitä ei kerrostalossa olisi. Eli mielestäni kerrostalon ja omakotitalon hyvät puolet yhdistyvät rivitalossa :)

Vierailija
18/27 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pimeää ja vihaan turhia sähkövaloja valittaisin itsekin.

Vierailija
19/27 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu naapuri kyyläisi niin, että hankkisitte täkin paksuiset verhot ihan oma-aloitteisesti. Ja pitäisitte niitä kiinni aamusta iltaan.

Vierailija
20/27 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa sun naapurilla... Miten taajamiin eksyykin näitä muista ihmisistä pöyristyjiä? Meidän seinänaapuri valitti, kun 31.12. olimme poikkeuksellisesti soittaneet musiikkia kello 23. Oltiin aika ajattelemattomia, kun meluttiin keskellä yötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan