Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rivitalossa seinänaapuri valittaa, että pidämme valoja liian myöhään päällä

Vierailija
30.10.2019 |

Kuulemma hänen makuuhuoneeseen häikäisee. Pitääkö alkaa istumaan pimeässä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se heille kuulu.

Vierailija
22/27 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin virhe on asua rivarissa. Siinä on omakotitalon ja kerrostalon huonot puolet: ei yksityisyyttä ja pitää pitää huolta pihasta. Eikä ole mitään hyviä puolia. 

Jaa, olen eri mieltä. Meillä pihatyöt teetetään ulkopuolisella, jokainen hoitaa vain oman takapihansa, minulla siellä on 22 neliön terassi ja nurmikkoa vähän, naapurin kanssa yhteistä seinää on n. metri, minulla on päätyasunto, kukaan ei asu yläpuolella. Olen asunut tässä 16 vuotta, koskaan en ole naapurista kuullu ääntäkään. Ei tarvitse kantaa huolta remonteista, isännöitsijä hoitaa, kun minulla oli iso omakotitalo piti aina miettiä kenet saa tekemään sen ja tuon. Oli iso piha, kesät leikkasin nurmea, inhosin sitä.

Matkustan paljon, koti on turvassa kun piha on hoidettu ja naapurit lähellä, meillä on seitsemän asunnon yhtiö. Tykkään, yksinasvalle eläkkeellä olevalle naiselle juuri sopiva, kerrostaloon minua ei saa millään!

Olisin antanut useampiakin yläpeukkuja tälle. Olen täsmälleen samaa mieltä näin myöskin yksinasuvana naisena. Tykkään kyllä omasta pihasta, sitä ei kerrostalossa olisi. Eli mielestäni kerrostalon ja omakotitalon hyvät puolet yhdistyvät rivitalossa :)

Jos hommat hoidetaan noin, se onkin eri asia kuin esim. meillä.

Yksi ylienerginen ja ikäinen Me. Flanders pitää talkoot kun ei ole oikeaa tekemistä, putsaa väkisin naapurin pihalta sentin lumikerroksen, vaikka asukas haluaisi pitää sen asfalttia koristamassa, leikkaa toisten pihalta pensaat, vääntää vesihanan kiinni, ettei sitä käytetä takapihan kasteluun - ja kastelee sitten etupihan KIVIpuutarhaa jossa kasvaa pari kukkaa ja jäkälää, jne jne.....eikä tarkoita pahaa, mutta on itselleen sokea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä! Ettekö ole lukeet järjestyssääntöjä? Hiljaisuus tulee kello 22.00 ja se tarkoittaa että sammutetaan valot myös.

Eihän siinä kukaan unta saa, kun eräs roiskii fotoneita seinään yöt läpeensä.

Vierailija
24/27 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. Hanki hämäremmät valot ettei ole niin kirkkaat. Sammuta valot, jos et istu ulkona. 

Vierailija
25/27 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuuluu, jos häiritsee liian kirkkaat valot

Vierailija
26/27 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se naapuri näkee teidän valot, seinä välissä ?🙄

Vierailija
27/27 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Voit pitää valoja päällä vaikka läpi yön. Kun itse asuin rivarissa hullu naapuri valitti, että kukkapenkkini kukat ei soinnu hyvin hänen kukkiinsa ja häiritsevät häntä. Pihojemme välissä oli korkea puuaita, että en tiedä, miten edes ne minun väärän väriset kukat näki🤣🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan