Apua, toimiiko herätyskello ilman sim-korttia?
Hävitin puhelimeni, ja saan vasta viikonloppuna hommattua uuden. Nyt aloin kuitenkin pohtia, että miten ihmeessä herään huomenna aamulla töihin ajoissa? Lipastosta löytyy joku muutaman vuoden takainen android, johon laturi on tallella. Toimiiko sen herätyskello ilman sim-korttia? Vai pitääkö tässä lähteä kiireesti ihan vanhan ajan herätyskelloa ostamaan?
Kommentit (13)
Testaa. Laitat vaan hälytyksen minuutin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi nykyiset untasi ja petipuuhiasi herkeämättä seuraavat smartnetherätyskellot.
Perinteisen mekaanisen herätyskellon voit käydä huutokauppakeisarilta. Ne ei valvo eikä vahdi.
Tarkoitin siis androidilla ihan puhelinta, toimiiko sen herätyskello ilman simiä? En siis mitään älyherätyskelloa omista :D
Toimii :) Mutta miksi et ihminen hyva TESTAA
Tilaa herätys suoraan puhelimeen!
Sinccis
Jos mulla häviäisi puhelin niin herätys olisi viimeinen huolen aihe.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa herätys suoraan puhelimeen!
Sinccis
Kiitos. Sä oot tosi fiksu. Oletko vapaa?
Pidätkö todella yöllä puhelinta sängyn vieressä? Sen akkuhan voi milloin vaan sytyttää tulipalon tai räjähtää. Ja google ja muut kuuntelee sun kuorsausta mikin kautta ja kamerat kuvaa.
Totta helvetissä se toimii. Minulla on ikivanha nokia ilman simmiä herätyskello käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Testaa. Laitat vaan hälytyksen minuutin päähän.
Heh, kiitos, tulipa hölmö olo kun en tätä tajunnut :D Testasin ja toimiihan se!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla häviäisi puhelin niin herätys olisi viimeinen huolen aihe.
Muut asiat jo hoidettu, pärjään hyvin pari päivää ilman. Koneella saa kuitenkin hoidettua kaiken tärkeän ja töissä on työpuhelin. Eli kunhan vaan herään sinne töihin, niin kaikki ok.
Ap
Tietysti toimii? Kellohan on sisäänrakennettu puhelimeen, kuten vaikka laskin ja kamera. Miten herätyskello voisi tarvita liittymää toimiakseen?
Ei toimi nykyiset untasi ja petipuuhiasi herkeämättä seuraavat smartnetherätyskellot.
Perinteisen mekaanisen herätyskellon voit käydä huutokauppakeisarilta. Ne ei valvo eikä vahdi.