Häiritseekö sinua jos miehesi on läheisissä väleissä työpaikan siivoojan kanssa?
Tervehtii, juttelee ja auttaa siivoojaneitiä joka päivä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse. Siinä siivoojassa on varmasti jotain tosi ihkuu josta miehesi pitää. Kohta niillä on suhde, ellei ole jo.
Olen itse tämä siivoojaneiti. ap
Sama täällä. Ja nyt se mies on tässä mun vieressä. Töissä tavattiin aikoinaan.
Minä tapasin baarissa.
Miehellä oli entisellä työpaikallaan siivooja-kaveri. Ei siinä mitään, minullakin on kivoja miestuttuja töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Miehellä on tapana jutella työpaikan siivoojan kanssa. Heillä käy jutut ja huumori yhteen, ja mies on siitä avoimesti kertonut.
Work husband, ne on kivoja.
Niin tässähän on vain kysymys että millaiset ne välit siivoojan kanssa on, ja onko välit oikeasti vilpittömät. Kyllä itseä ainakin häiritisisi jos mieheni liehittelis nuoren siivojaneidon kanssa.
Miehet joskus liehittelee.Vaimo saa tyhjentää ne kassit kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse. Siinä siivoojassa on varmasti jotain tosi ihkuu josta miehesi pitää. Kohta niillä on suhde, ellei ole jo.
Olen itse tämä siivoojaneiti. ap
Täällä kolmas, kymmenen vuotta naimisissa työpaikkaromanssin kanssa. Vaarallista tuo siivous. 😁
Luulen että hänen toimistonsa siivotaan toimistoaikojen ulkopuolella, mutta en ole kysynyt. En ole kauhean kiinnostunut siitä mitä mies päivällä puuhaa. Tiedän kyllä että käyttää varmasti kaikki jaarittelutilaisuudet kaikkien kanssa.
Noinhan se meidänkin suhde alkoi. T. Siivoojaneiti
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se meidänkin suhde alkoi. T. Siivoojaneiti
Seurusteletko toimitusjohtajan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Miehellä on tapana jutella työpaikan siivoojan kanssa. Heillä käy jutut ja huumori yhteen, ja mies on siitä avoimesti kertonut.
Work husband, ne on kivoja.
Siivooja on jo vanhempi juuri eläkkeelle jäävä rouva, jonka olen myös tavannut. Minusta on vain mukava, kun heillä juttu luistaa. Siivooja kuitenkin siivoaa, joten juttutuokiot ovat hyvin lyhyitä valitettavasti.
En kyllä heti ajattelisi että siinä olisi mitään likaista.