Häiritseekö sinua jos miehesi on läheisissä väleissä työpaikan siivoojan kanssa?
Tervehtii, juttelee ja auttaa siivoojaneitiä joka päivä.
Kommentit (31)
Ei häritse. Kaipa hänellä on syynsä.
Työpaikkasuhteet ovat hänen työpaikallaan kielletty.
Seurauksena voi olla potkut työstä.
Ei. Sehän on mukavaa siivojalle että joku vähän auttaa.
No todellakin häiritsisi. Meillä ei rahvaan kanssa seurustella!
Terveisin kotirouva Af Gyllenberg-Hertzberg
Eipä oikeastaan. Siivooja asuu naapurustossa, tunnemme koko perheen ja hän on miestäni 25 vuotta vanhempi.
Mistä minä tiedän mitä hän työpaikallaan tekee.
Kyllä mieheni saa muita auttaa, sehän on vain hyvä asia ja ei se ole minulta mitenkään pois.
Ei häiritse. Siinä siivoojassa on varmasti jotain tosi ihkuu josta miehesi pitää. Kohta niillä on suhde, ellei ole jo.
Mieheni harmitteli todella paljon kun työpaikan pitkäaikainen siistijä jäi eläkkeelle. Kertoi usein kuinka heillä oli aamulla mukavat keskustelut ennen muiden töihin tuloa. Sai kuulemma paljon hyviä elämänohjeita. Kaipaa tätä siistijää edelleen. Halaavat ja jäävät aina rupattelemaan kun tapaamme kaupungilla.
Eipä haittaa. Saa sitä läppää heittää ja siivoojallakin on parempi mieli. Luotan mieheeni, että osaa käyttäytyä, eikä tee mitään tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Ei häritse. Kaipa hänellä on syynsä.
Työpaikkasuhteet ovat hänen työpaikallaan kielletty.
Seurauksena voi olla potkut työstä.
Mikä ihme työpaikka voi kieltää työntekijöiden väliset suhteet ja kuka sellaista valvoo? Missä menee ystävyyden ja liiallisen ystävyyden raja? Hah, tuo olisi hauska työpaikka!
Vierailija kirjoitti:
Onpas kohtelias mies.
Ja haluaa huolehtia työpaikan hyvinvoinnista ja järjestyksestä. Siivoojaakin huomioimalla onnistuu kenties paremmin. Siis jos se on velvollisuuskin. Naisetkin voi toimia samoin (naissiivoojalle).
Kyllä mä hämmästyisin jos siivooja menis nosturin koppaan mieheni kanssa.
Mistä mä tietäisin, että mies auttelee päivät pitkät jotain siivoojaneitosta työpaikallaan? Olishan se outoa, eli ihmettelisin kovasti. Ja jos näin tapahtuisi, olisi syynä se, että mies on sitten ihastunut tähän siivoojaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse. Siinä siivoojassa on varmasti jotain tosi ihkuu josta miehesi pitää. Kohta niillä on suhde, ellei ole jo.
Olen itse tämä siivoojaneiti. ap
Itse olen rakennuksilla siivoojana ja välillä miehet kysyvät tarvitsenko apua vaikka kantamisessa. Välillä rupatellaan ja vitsaillaan. Rakennuksilla saattaa huumori olla aika raisua mutta se on vaan vitsailua. Vaikka olen sinkku niin ei ole ikinä tuntunut että joku yrittäisi iskeä enkä sellaista kaipaakaan, olen siellä töissä en etsimässä miehiä. Työni on loppupelissä aika yksinäistä niin mukava jos välillä saa juttuseuraa ja joku herrasmies auttaa kantamisessa.
Ei haittaa. Miehellä on tapana jutella työpaikan siivoojan kanssa. Heillä käy jutut ja huumori yhteen, ja mies on siitä avoimesti kertonut.
Olisipa outoa. Mieheni on taksikuski, eikä siellä tolpalla tiemmä ole siivoojia.
Siivooja tyhjentää miehesi kassit manuaalisesti.
Meillä siivoojilla on mukavia miehiä työkavereina 😉.Ja myös naisia.Kyllä niitä ihastumisiakin joskus sattuu.Joku kommentoi,että kassit käy tyhjentämässä.Ei sellaseen itseään arvostava nainen suostu.
Mieheni ei raportoi minulle päivittäin jokaisesta sanastaan, teostaan tai kohtaamastaan ihmisestä.
Onpas kohtelias mies.