Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi työ ahdistaa

Vierailija
30.10.2019 |

Heippa.
Vaihdoin keväällä huonosti palkatun ja raskaan ravintolatyön siistiin asiakaspalvelutyöhön toimistossa. Olen ollut uudessa työssä nyt puolisen vuotta. Alusta alkaen minua ahdisti työ, mutta ajattelin sen menevän ohi kun hiukan pääsen työhön sisälle. Olin kuitenkin riemuissani ja ylpeä uudesta työstäni. Kuukausien mittaan ahdistus on vain pahentunut. Tulostavoitteet ovat kovia, asiakkaat usein ikäviä ja pelkään jatkuvasti virheitä. Pienetkin virheet nostetaan esimiehen puolesta esille eikä hyvää palautetta juuri tule. Olen jatkuvasti ärtynyt, heräilen öisin painajaisiin työstäni, kädet tärisevät ja huimaa. Vapailla mietin vain ahdistuneena tulevaa työputkea. Tänään pitäisi taas mennä töihin pidempien vapaiden jälkeen ja itkin juuri 20min suihkun lattialla.
Mielessä on pyörinyt vaihto takaisin aiempaan työhön, mutta hulluna kai minua pidettäisiin. Palkka on 500e huonompi ja työmatka 40km pidempi. Pelkään muiden ajattelevan että olen laiska ja työmotivaationi on huono. Mieskään ei tunnu ymmärtävän miten valtavalta tämä ahdistus tuntuu. Nytkin makaan sängyssä vaikka pitäisi olla jo valmistautumassa työvuoroon, en yksinkertaisesti saa itseäni ylös. En tiedä haenko aloituksella ajatuksia, vertaistukea vai mitä. Tuntuu vain hyvältä purkaa asia edes johonkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae Saikkua! Taidat olla palamassa loppuun hyvää vauhtia.

Vierailija
2/4 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nykyinen työsi ei sovi sinulle, niin ei kai siinä muu auta kuin vaihtaa työpaikkaa. Ei välttämättä takaisin vanhaan työhösi, jos muitakin vaihtoehtoja on, mutta ei tuolla kannata jatkaa jos se aiheuttaa noin suurta ahdistusta. Ei mikään työ ole niin tärkeä, että sen takia kannattaa itkeä suihkun lattialla ja maata lamaantuneena sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burnout kolkuttelee

Vierailija
4/4 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itteäs niskasta kiinni ja miehisty vähän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi