Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Sieppi hehkuttaa: Tiistaimöetti, kokovartalohieronta ja kylpylöinti toimii!

Vierailija
30.10.2019 |

On se ihanaa kun meitä tavallisia tallukoita on siunattu tuolla Siepin tyttärellä. Kuinka ihanaa seurata hänen edesottamuksiaan somemaailmassa! Mee like!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle Sara Siepin elämäntyylin kadehtija sanoisin että ei kannata. Hän myy itseään. Niin kauan kuin jaksaa jotakuta kiinnostaa.

Vierailija
22/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa pullon jotakin limua ja kaataa sen jalalliseen muovilasiin ja sytyttää yhden kynttilän pöydälle ja istuu siihen niin a vot kyllä tuntuu rennolle. Jokaisen saatavissa.

Sammuta valot ja ota hämyisiä kuvia, niin hyvin voit laittaa instaan, että olet viettänyt tunnelmallisen hetken keskellä viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä kateutta mutta olen nykyään niin masentunut ja kyyninen. Joka päivä kun avaa lehti tai muuta niin joudut väkisin nähdä ja seurata kuinka upea elämä nämä elävät. Alkanut tehdä pahaa tämä rikkaiden jutut. Upeat talot, wahlroosit, upeaa ulkonäkö, Kardashianit. Tekee pahaa katsoa kuinka heillä on ikuisesti varaa hemmotella itsensä.

Itse duunarina raadan töissä ja olen jopa pelastanut ihmisihenkiä. Ei ole koskaan ollut varaa mennä hoitoihin tai yhtään mihinkään.

Miten näillä some ihmisillä on noin valtavasti rahaa käytettävissä? Nyt puhutaan tuhansista euroista.

Maailma ei valitettavasti ole reilu ja moni saa paljon "ansaitsematta" sitä, kun taas joku toinen raataa päivästä toiseen eikä pääse lähellekään sitä mitä muilla on. Näin on aina ollut tämän planeetan historiassa ja näin tulee aina olemaan. Jokaisessa sosiaalisessa ja poliittisessa systeemissä, joka yhteiskunnassa on aina niitä kenellä on enemmän kun toisilla on vähemmän- eikä se juuri ikinä mene oikeudenmukaisesti. Aina tulee olemaan joku jolla on enemmän kuin jollain toisella ja joku joka on sitä mieltä, että itse ansaitsisi enemmän.

Ainoa mitä voi hallita on omat reaktiot ja tunne-elämä. Ja ironisesti se, mitä mielen sisällä tapahtuu vaikuttaa elämänlaatuun paljon enemmän kuin materia. Tässä maailmassa on paljon varakkaita ihmisiä, jotka ovat vihaisia, katkeroituneita, masentuneita ja pettyneitä. Tarvitsee vain lukea esim. Hesarin selvitys näiden mielenliikkeistä. Raha tekee onnelliseksi vain tiettyyn pisteeseen saakka.

Sitäpaitsi on täysin turhaa katkeroitua asioista, joita ei voi hallita. Joo, tämän maailman Kardashianit ja Siepit postaavat kuvia hulppeista kämpistä, lomista ja asusteista- mutta samalla pitää muistaa, että ne kuvat on markkinointia ja huolella rakennettuja illuusioita. Esim. Kardashianit eivät näyttäneet tuolta ennen plastikkakirurgiaa eivätkä he näytä edes samalta paparazzikuvissa kuin itse postaamissaan somekuvissa. Eikä heidän arki 100% varmasti näytä samalta kuin muokatut ja stailatut some-kuvat.

Vierailija
24/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siepon päivityksillä on keskimäärin 10 000 tykkäystä eli noin 10 000 ihmistä on innoissaan kun näkee hänen uuden kuvansa. Pitää oikein ihmetellä, että keitä nuo tykkääjät ovat ja mitä hienoa he näkevät näissä kuvissa. Toisaalta suurin osa seuraajista EI tykkää niin paljon, että painaisi tykkäysnappia. Keitäs nämä sitten ovat?

Vierailija
25/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tykkäyksiä ostaa? Joku oli seurannut keitä nämä ko henkilön tykkäävät ovat. Teinejä eivät olleet vaan yllätys yllätys täti ihmisiä ja peräkammarinpoikia.

Vierailija
26/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tykkäyksiä ostaa? Joku oli seurannut keitä nämä ko henkilön tykkäävät ovat. Teinejä eivät olleet vaan yllätys yllätys täti ihmisiä ja peräkammarinpoikia.

Tykkäyksiä ja seuraajia on mahdollista ostaa, mutta en usko Siepin tekevän niin. Seuraajamäärä ja tykkäykset ovat ihan realistisia siihen nähden, että on kyse pitkään julkisuudessa olleesta henkilöstä, jota näkyy säännöllisesti niin lööpeissä, naistenlehdissä kuin tv:ssä.

Eikä tuo tykkääjäprofiili yllätä yhtään. Teinit eivät varmaan edes tiedä kuka Sara Sieppi on. Niitä kiinnostaa enemmän mm. tubettajat.

Vierailija
27/47 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäyksiä ja seuraajia on mahdollista ostaa, mutta en usko Siepin tekevän niin. Seuraajamäärä ja tykkäykset ovat ihan realistisia siihen nähden, että on kyse pitkään julkisuudessa olleesta henkilöstä, jota näkyy säännöllisesti niin lööpeissä, naistenlehdissä kuin tv:ssä.

Mä epäilen kyllä vahvasti että ostaa eikä ainoastaan yhden kerran! Kun katsoo viime marraskuun lopulta paria kuvaa, joista toisessa Sieppi sinisissä bikineissä poseeraa kokistölkin kanssa ja toisessa on kullanvärisessä iltapuvussa pyrstö pitkällään, ja kelailee kuvien tykkäyksiä, ei voi olla pistämättä asiaa merkille. Siellä on sivukaupalla tykkääjiä, joiden alkuperästä Ei voi erehtyä. Juuri noina iltoina muistaakseni myös seuraajamäärät pompsahtivat aivan uusiin lukemiin. En kyllä ymmärrä tällaista toimintaa, kun se kuitenkin paljastuu. Sitäpaitsi mielestäni se on yhteistyökumppaneiden huijaamista!

Vierailija
28/47 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut kaupassa töissä 25 vuotta, ikää on nyt 45 v. Töitä on 30 tuntia viikossa, ja mun kuukausipalkka on noin 1700 egee miinus verot, eikä mun miehelläkään paljon isommat tulot ole, mutta jotenkin sitä on vaan pärjätty. On lapsi, on omakotitalo, 2 autoa, ja etelässäkin käydään lomalla ihan joka vuosi. Ja näin se elämä tod. näk meillä jatkuukin. Ja hyvä elämä onkin.

Tuo itsestään kuvien ottaminen ja instaan laittaminen ei voi olla ikuista..

Vierailija
29/47 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti helkkarin huolestunut näistä siepoista, jotka antavat varsinkin nuorille täysin väärää kuvaa oikeasta elämästä. Ei elämä ole pintaliitoa, skumppaa ystävien kaa, ja jatkuvaa itsestään kuvien ottoa. Elämä on arkea. Ja siitä pitää nauttia. Esim eilen kävimme viikonlopun alun kunniaksi koko perhe (lapset siis mukana) SubWayssä syömässä, ja sen jälkeen kotona mieheni kanssa lasillinen hyvää punaviiniä Netflixiä katsellen. Täydellinen perjantai.

Vierailija
30/47 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti helkkarin huolestunut näistä siepoista, jotka antavat varsinkin nuorille täysin väärää kuvaa oikeasta elämästä. Ei elämä ole pintaliitoa, skumppaa ystävien kaa, ja jatkuvaa itsestään kuvien ottoa. Elämä on arkea. Ja siitä pitää nauttia. Esim eilen kävimme viikonlopun alun kunniaksi koko perhe (lapset siis mukana) SubWayssä syömässä, ja sen jälkeen kotona mieheni kanssa lasillinen hyvää punaviiniä Netflixiä katsellen. Täydellinen perjantai.

Käy kyllä vähän sääliksi sieppiä, sillä hän tuskin ymmärtää mitään mainitsemastasi Arjen onnesta. Onko skumpassa ja ravintolailloissa enää mitään hohtoa, kun ne ovat arkipäivää kuten siepillä? Heti kun vähän pitkästyy oloonsa täytyy pakata laukut ja lentää jonnekin kaukomaille. Muistaakseni Selviytyjien yhteydessä sieppi päästi melkoisen aivopierun toteamalla kuin suurena keksintönä että näköjään voi lomailla muuallakin kuin viiden tähden hotelleissa. Tuntuu että mitä elämällä ei kohta enää olla annettavana tuolle raukalle. Paitsi putoaminen korkealta ja kovaa?

Vierailija
31/47 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sua ap selvästi kiinnostaa. Seuraat Saraa ja teet hänestä jopa aloituksia av:lle.

Vierailija
32/47 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisin hieroa Saran pulleita rintoja 🤗

Vierailija
33/47 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kateellisia kauniille, upealle Saralle. Ei yllätä. Go Sara GO!!

Vierailija
34/47 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein ss jaksaa ramppaa kylpylöissä?! Aina matkoja ympäri maailmaa aidatulle resortille kylpylään muiden länkkäreiden kanssa. Saman kokemuksen ja kuvat saa ihan Suomesta. Ohiksena vaan. Ajattelin itsekin ottaa lasillisen möettiä tänään.

Vierailija
35/47 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on kaunis ja seksikäs.

Kateelliset täällä ulisee.

Vierailija
36/47 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ristus, se oli oikeasti kirjoittanut sinne "möet".

Möllin möet.

Eipä oo ihme, että jopa kouluja käymättömät jäkisjätkät kiertää tuon kaukaa.

Vierailija
37/47 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralle mies, joka vien hänen linnaan juhlimaan.

Vierailija
38/47 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä kateutta mutta olen nykyään niin masentunut ja kyyninen. Joka päivä kun avaa lehti tai muuta niin joudut väkisin nähdä ja seurata kuinka upea elämä nämä elävät. Alkanut tehdä pahaa tämä rikkaiden jutut. Upeat talot, wahlroosit, upeaa ulkonäkö, Kardashianit. Tekee pahaa katsoa kuinka heillä on ikuisesti varaa hemmotella itsensä.

Itse duunarina raadan töissä ja olen jopa pelastanut ihmisihenkiä. Ei ole koskaan ollut varaa mennä hoitoihin tai yhtään mihinkään.

Miten näillä some ihmisillä on noin valtavasti rahaa käytettävissä? Nyt puhutaan tuhansista euroista.

Niinpä!! Toiset voivat lässyttää "itsensä hemmottelun" ja "itsestä huolehtimisen" tärkeydestä, kun taas minä lasken kolikoita että saa kaurapuuroa. Töitä tekisin jos joku ottaisi kroonisesti sairastelevan puolikuntoisen töihin. Ei tosin silläkään saisi itselle mitään ihania itsensähemmottelumöttejä ja Balin lomia joka toinen päivä. Plus, eihän joku Sarakaan varsinaisesti osaa mitään sen enempää kuin minäkään, häntä on vain siunattu super kauniilla ulkonäöllä. Varmaan minäkin voisin puolikuntoisenakin tienata rahaa jos näyttäisin missiltä.

Vierailija
39/47 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Sieppikin sieltä rytinällä alas tulee. Ei kukaan voi koko elämäänsä elättää itseään jollain Insta kuvilla. Sinulla on ammatti, Siepillä ei ole mitään ammattia. Sieppi on kuin Riitta Väisänen ennen. Kuvittelee, että ura jatkuu loputtomasti ja rahahanat virtaa. Tuolla alalla ollaan huipulla tasan niin kauan kuin ulkonäkö sen kestää. 40-vuotiaana, ilman koulutusta elämä ei ole kovin hehkeää.

Voi olla, että hoitaa asiansa ihan fiksusti, säästää rahaa syrjään, jossain vaiheessa opiskelee ammatin. Ei ole mitään syytä, miksi hoitaisi asiansa huonosti.

Hyvinpä on hoitanut tähänkin asti, kun ulosottorekisteri on kuusisivuinen ja parkkisakotkin hänellä kiertää ulosoton kautta.

Vierailija
40/47 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän sua ap selvästi kiinnostaa. Seuraat Saraa ja teet hänestä jopa aloituksia av:lle.

Jospa hän on ite Sara Sieppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi