Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Sieppi hehkuttaa: Tiistaimöetti, kokovartalohieronta ja kylpylöinti toimii!

Vierailija
30.10.2019 |

On se ihanaa kun meitä tavallisia tallukoita on siunattu tuolla Siepin tyttärellä. Kuinka ihanaa seurata hänen edesottamuksiaan somemaailmassa! Mee like!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyi hieman sulatella tuota tekstiä ennen kuin sen viesti avautui kokonaan. Pisteet otsikosta!

Vierailija
2/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Sieppi ja Latvala ovat alkaneet seurustella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilija, shaisinkos yhden tiishtaimööetin

Vierailija
4/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tiistaimöetti? Möötti eli tapaaminen?

Vierailija
5/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moët & Chandon Champagne | Moët & Chandon

Vierailija
6/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VierailijaSara Sieppi hehkuttaa: Tiistaimöetti, kokovartalohieronta ja kylpylöinti toimii![/quote kirjoitti:

Kokovartalohierontaan sisältyy nimensä mukaisesti myös vaginahieronta?

Vierailija
7/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara Sieppi hehkuttaa: Tiistaimöetti, kokovartalohieronta ja kylpylöinti toimii!

Kokovartalohierontaan sisältyy nimensä mukaisesti myös vaginahieronta?

Vierailija
8/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moët & Chandon Champagne | Moët & Chandon

No niin. Siis ei möetti vaan moëtti.

Vierailija
9/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä kateutta mutta olen nykyään niin masentunut ja kyyninen. Joka päivä kun avaa lehti tai muuta niin joudut väkisin nähdä ja seurata kuinka upea elämä nämä elävät. Alkanut tehdä pahaa tämä rikkaiden jutut. Upeat talot, wahlroosit, upeaa ulkonäkö, Kardashianit. Tekee pahaa katsoa kuinka heillä on ikuisesti varaa hemmotella itsensä.

Itse duunarina raadan töissä ja olen jopa pelastanut ihmisihenkiä. Ei ole koskaan ollut varaa mennä hoitoihin tai yhtään mihinkään.

Miten näillä some ihmisillä on noin valtavasti rahaa käytettävissä? Nyt puhutaan tuhansista euroista.

Vierailija
10/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ristus, se oli oikeasti kirjoittanut sinne "möet".

Vierailija
11/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä kateutta mutta olen nykyään niin masentunut ja kyyninen. Joka päivä kun avaa lehti tai muuta niin joudut väkisin nähdä ja seurata kuinka upea elämä nämä elävät. Alkanut tehdä pahaa tämä rikkaiden jutut. Upeat talot, wahlroosit, upeaa ulkonäkö, Kardashianit. Tekee pahaa katsoa kuinka heillä on ikuisesti varaa hemmotella itsensä.

Itse duunarina raadan töissä ja olen jopa pelastanut ihmisihenkiä. Ei ole koskaan ollut varaa mennä hoitoihin tai yhtään mihinkään.

Miten näillä some ihmisillä on noin valtavasti rahaa käytettävissä? Nyt puhutaan tuhansista euroista.

Kyllä se Sieppikin sieltä rytinällä alas tulee. Ei kukaan voi koko elämäänsä elättää itseään jollain Insta kuvilla. Sinulla on ammatti, Siepillä ei ole mitään ammattia. Sieppi on kuin Riitta Väisänen ennen. Kuvittelee, että ura jatkuu loputtomasti ja rahahanat virtaa. Tuolla alalla ollaan huipulla tasan niin kauan kuin ulkonäkö sen kestää. 40-vuotiaana, ilman koulutusta elämä ei ole kovin hehkeää.

Vierailija
12/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain heistä on rahaa, joillain kaikki on vuokralla ja velaksi. Vähän väliä on uutisia myös leveästi eläneiden henkilökohtaisista vararikoista.

Vierailija
13/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielesta on aina niin hauska seurata, mista kellakin menee ns. uutisraja rikki. Saralla se on nakojaan lasillinen kuohuvaa ja kylpylavierailu keskella viikkoa, jollekin toiselle se saattaa olla kun mennaan "ulos syomaan" vaikka ABC:lle tai Raxiin. 

Yhteista kummallakin esimerkilla on se, etta tehdaan jotain joka tuntuu itsesta etta on kovinkin hienoa ja tavallisuudesta poikkeavaa, ja koetaan sitten tarpeelliseksi ponkittaa omaa itsetuntoa ja rehennella omalla naennaisella vauraudella jakamalla se somen kautta muulle maailmalle. 

Vierailija
14/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se rankkaa kävellä Onnenpyörässä ruutua eestaas. Hierontaa ja möettiä tarvitaan ja 10 etelänlomaa vuodessa!

Vierailija
15/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somekansa kohahti ja koko some räjähti kun Siepitär kekkuloi möet-lasi kädessä biksuissa jossain b-luokan kylpylässä.

Vierailija
16/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän näitä sieppi juttuja lukee sitä vastenmielisen kuvan kyseisestä henkilöstä saa. Aika ylimieliseltä ja itseriittoiselta vaikuttaa, valmis kritisoimaan muita ja valittamaan asiasta kuin asiasta, mutta itsessään ei koskaan ole mitään vikaa eikä myöskään kestä muiden antamaa kritiikkiä. Viimeisen hyvä esimerkki tästä putoaminen selviytyjistä. Kehui olevansa ainoa joka osasi pelata sitä peliä. Siis häh? Oli kuitenkin ensimmäinen joka putosi yksilökilpailun alettua.

Vierailija
17/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seipillä tulee kiire miljonäärimetsästyksessä, sillä Parasta ennen päivämäärä lähestyy uhkaavasti ja tuorein saaliskin taisi päästä livahtamaan karkuun.

Vierailija
18/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokovartalohieronta ja päiväkylpylä ei tuhansia maksa. Minullakin pienipalkkaisena duunarina on niihin varaa.

Vierailija
19/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Sieppikin sieltä rytinällä alas tulee. Ei kukaan voi koko elämäänsä elättää itseään jollain Insta kuvilla. Sinulla on ammatti, Siepillä ei ole mitään ammattia. Sieppi on kuin Riitta Väisänen ennen. Kuvittelee, että ura jatkuu loputtomasti ja rahahanat virtaa. Tuolla alalla ollaan huipulla tasan niin kauan kuin ulkonäkö sen kestää. 40-vuotiaana, ilman koulutusta elämä ei ole kovin hehkeää.

Voi olla, että hoitaa asiansa ihan fiksusti, säästää rahaa syrjään, jossain vaiheessa opiskelee ammatin. Ei ole mitään syytä, miksi hoitaisi asiansa huonosti.

Vierailija
20/47 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin Stockan yläkerrassa on shampanjabaari, josta voi ostaa kallimpaa skumppaa laseittain.

Cittarin mammuttimarkkinoilla myytiin edullisesti kylpylälippuja Flamingoon ja Hullareilla myytiin myös kylpylähotelliöitä (tiedän, kun ostin itse sellaisen 90 eurolla Caribiaan, kahdelle jaettuna siis 45 euroa nuppi).

Hieronta maksaa noin 50 euroa tai kymppejä ylipäätään.

Eli kyllä noi on ihan duunarin tai tavallisesti tienaavan ostettavissa, ei tarvitse olla miljoonatulot.:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan