Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mahdollisuuksia hankkia lapsi kun miestä ei löydy?

Vierailija
29.10.2019 |

Elikkä täytän kohta 35 ja suuri haaveeni on vielä saada oma lapsi joten aika alkaa käydä vähiin. Sopivaa isäehdokasta ei vain ole löytynyt joten ilmeisesti jos haaveen haluan toteuttaa se pitää tehdä jotenkin muuten kuin perinteisessä parisuhteessa. Lapsen tekeminen täysin yksin esim. 1 illan jutussa ei kuitenkaan mielestäni ole eettisesti oikein. Onko jotain tahoa josta voisi löytää esim. homoparin joiden kanssa voisi hankkia sopimuslapsen? Tai onko minulla muita vaihtoehtoja mielestänne?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi tietää. Mites hedelmöityshoidot?

Vierailija
2/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettävästi se on naisena helpompaa hankkia lapsi yksin kuin miehenä. Mutta tämä ei kyllä tainnut auttaa asiaa yhtään. Harmittaa vain miehenä kun en itse vastaavasti tunnu löytävän kumppania, jonka kanssa jakaa haave mahd. yhteisestä lapsesta ja elosta kaikki yhdessä.... Tai siten vain yhdessä rakastavana parina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun mieskriteerit on vaan liian korkeat. Miehiä on paljon saatavilla.

Vierailija
4/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit lisääntyä vaikka epä nor maalin pe rimän omaavan kanssa? Tai spe r ma pan kin ki1tti miehen kanssa? Ei kuulosta hyvältä...

Itse olen 43 ja sama tilanne, mutta en todellakaan lisäänny kenen tahansa kanssa. Sama murhe kuitenkin.

Vierailija
5/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mene hedelmöityshoitoihin? Juuri muuttui säännötkin että julkisella puolella myönnetään hedelmöityshoitoja myös itsellisille naisille. Eli nyt yhteyttä lääkäriin vaan ja hoitoihin mars 😊 näin itse ajattelin tehdä

Vierailija
6/33 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelitko sinäkään koskaan koulussa niille luokan kilteille pojille? :(

Vierailija
7/33 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiettävästi se on naisena helpompaa hankkia lapsi yksin kuin miehenä. Mutta tämä ei kyllä tainnut auttaa asiaa yhtään. Harmittaa vain miehenä kun en itse vastaavasti tunnu löytävän kumppania, jonka kanssa jakaa haave mahd. yhteisestä lapsesta ja elosta kaikki yhdessä.... Tai siten vain yhdessä rakastavana parina. 

Mistä teitä löytäisi?

Itsekin olen haaveillut jo 10v ajan omasta perheestä, siihen riittäisi puolisokin jota hemmotella ja jonka kanssa jakaa arki. Ketään ei vaan löydy, kaikilla mielessä vaan "seikkailu"suhteet...

-nainen 31v

Vierailija
8/33 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelitko sinäkään koskaan koulussa niille luokan kilteille pojille? :(

Kummallinen kysymys. Suurin osa varmasti on jutellut ainakin jonkin verran koulussa kaikkien luokkakavereiden kanssa, mutta vaikka olisi jutellutkin enemmän, niin miten se tähän liittyy? Vai meinaatko, että siitä juttelusta olisi automaattisesti seurannut sen kiltin pojan kanssa suojaamatonta seksiä ja aloittajalle olisi sitä kautta syntynyt lapsi?

Olin itse sellainen vähän ujo, seksuaalisesti epävarma, meikkaamaton ja väljiin vaatteisiin pukeutuva tyttö - hoikka ja pitkätukkainen, mutta poikien mielestä tylsä. Ihastuin aina sellaisiin tavallisiin poikiin, joista ei huokunut mitään kauhean seksuaalista. Yritin tehdä aloitteitakin heille, eli just niille kilteille pojille, joista jotkut olivat vielä aika hiljaisia. Mutta kumma kyllä kukaan heistä ei ollut yhtään kiinnostunut minusta. Että sikäli nämä yli 30-vuotiaiden syyllistämiset voisi lopettaa. Eihän niille kilteille pojille kelvannut edes ihastunut ja aloitteen tehnyt tyttö. Joten mitä se olisi auttanut, jos ketjun aloittaja olisi jutelut heidän kanssaan niitä näitä? Vai meinaatko, että hyvällä tuurilla ketjun aloittaja oli koulussa se HYVÄNNÄKÖINEN, minua siis paremman näköinen, ja kiltille pojalle olisi sitten kelvannut se suosittu tyttö??? Mistä päästäänkin sitten siihen, että miksi ne kiltit pojat eivät tulleet juttelemaan kilteille tytöille?

Vierailija
9/33 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaverini etsi Setan lehden tms kautta homoparin, jonka kanssa on hankkinut lapsen. Lapsi on pari viikonloppua kuussa isiensä luona, sekä puolet lomista, ja kaverini on tämän homoparin kanssa ystäviä. Tosin hänkin ensin tapasi yhtä tai kahta miesparia ennen kuin löytyi sellaiset tyypit, joiden kanssa henkilökemiat ja suunnitelmat osuivat yksiin.

Vierailija
10/33 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä teitä löytäisi?

Itsekin olen haaveillut jo 10v ajan omasta perheestä, siihen riittäisi puolisokin jota hemmotella ja jonka kanssa jakaa arki. Ketään ei vaan löydy, kaikilla mielessä vaan "seikkailu"suhteet...

-nainen 31v

Kaksikymmentä vuotta etsin ja olin tarjolla, sitten pidin kymmenen vuotta taukoa. Ei minusta enää ole ryhtymään lapsentekoon, just ja just ehkä parisuhteeseen.

Mut kaikkea hyvää ja toivotan onnea, ois kiva jos edes muita onnistais.

Vierailija
11/33 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmöityshoidolla ainakin itse meinasin hankkia lapsen/lapsia. Sama ongelma että ei löydy hyvää miestä. Enkä toisaalta edes halua miestä vaivakseni, lapset on eri asia.

Vierailija
12/33 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ymmärrä tätä, ihan kuin ihastuminen ja rakastuminen olisi tahdonalaista ja kehe tahansa voisi rakastua. Ihminen rakastuu jos rakastuu, siihen ei mitään kriteerejä edes ole. Jos ei miellytä niin ei miellytä. Ei kukaan voi sille mitään jos ei ihastu sohvalla pelaavaan lapseen. Sori.

Vierailija
13/33 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös näitä aloituksia miehetkin tehtaile, ehdottaisin teille omaa sovellusta jossa voitte löytää toisenne, eikö olisi kätevää kun tekisitte lapsen ja molemmat huolehtisi vuorollaan koska molemmat sitä haluabat aidosti, näinhän moni homopariskunta tekee, jopa yksinelävätä, Jani Toivola nyt esimerkiksi.

Toki olisi helppo heittää tähän sijaisperhe/ adoptio mahdollisuus, mutta ei se suomessa yksin onnistu ja on ymmärrettävää että monella on biologinen tarve ja halu saada kokea raskaus jne.

Vierailija
14/33 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös näitä aloituksia miehetkin tehtaile, ehdottaisin teille omaa sovellusta jossa voitte löytää toisenne, eikö olisi kätevää kun tekisitte lapsen ja molemmat huolehtisi vuorollaan koska molemmat sitä haluabat aidosti, näinhän moni homopariskunta tekee, jopa yksinelävätä, Jani Toivola nyt esimerkiksi.

Toki olisi helppo heittää tähän sijaisperhe/ adoptio mahdollisuus, mutta ei se suomessa yksin onnistu ja on ymmärrettävää että monella on biologinen tarve ja halu saada kokea raskaus jne.

...tai miksi ei sitä lasta voisi tehdäkkin jonkun homopariskunnan kanssa. Itse jopa pitäisin tätä ideaalina ratkaisuma, mikäli lapsia lisää haluaisin. Olisi useampi rakastava vanhempi, eikä pelkoa ihmissuhde draamoista mitä sitten perinteinen ydinperhe voi tuoda, varsinkin jos se sitoutuminen perustuu enemmän biologiseen kelloon kuin rakastamiseen.

Vierailija
15/33 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ymmärrä tätä, ihan kuin ihastuminen ja rakastuminen olisi tahdonalaista ja kehe tahansa voisi rakastua. Ihminen rakastuu jos rakastuu, siihen ei mitään kriteerejä edes ole. Jos ei miellytä niin ei miellytä. Ei kukaan voi sille mitään jos ei ihastu sohvalla pelaavaan lapseen. Sori.

Kriteerit vaikuttavat siinä ketkä saavat mahdollisuuden rakastumiseen ja ketkä eivät.

Vierailija
16/33 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin jakamaan pimpslooraa humalaisille miehille? Pitää vain valkata joku joka on tarpeeksi jurrissa että ei tajua käyttää kortsua/ huomaa kun napsaiset kumista pään poikki, mutta ei niin humalassa ettei ottaisi enää eteen. 

Vierailija
17/33 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin sivustolla on monta luovuttajaksi haluavaa... löytyy vauvakuume- ja lapsettomuus- alueiden kohdalta.

Minullakin oli joskus, mutta kukaan ei ottanut yhteyttä, niin poistin ilmoitukseni.

Vierailija
18/33 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kriteerit vaikuttavat siinä ketkä saavat mahdollisuuden rakastumiseen ja ketkä eivät.

Mitä tämä valitus kriteereistä on? Mitä sitten, vaikka jollain olisikin "tiukat kriteerit"? Kukin päättää itse, millaisen ihmisen kanssa on valmis pariutumaan - sitten sellainen ihminen joko löytyy tai ei löydy. Jos ei löydy, on valittava joko se, että laskee kriteereitä tai sitten elää ilman parisuhdetta toivoen, että joskus myöhemmin löytäisi ja saisi haluamansa.

Vierailija
19/33 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi silti tehdä päätöksiä elämässään jotka edesauttavat niiden unelmien toteutumista. Jos haluaa kovasti omia lapsia ja heille perheen, niin ehkä sellainen palava rakkaus ei olekaan tarpeen.. ehkä turvallinen, hyvä ja mukava mies riittäisi, josta kuitenkin pitää. Ehkä se rakkauskin syttyy vielä.

Vierailija
20/33 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä teitä löytäisi?

-nainen 31v

* kaikilla niillä joista sinä kiinnostut, on mielessä seikkailusuhteet.

Ap on luultavasti uranainen joka ei löydä riittävän hyvätuloista (alaspäin ei voi pariutua tietenkään), pitkää ja komeaa miestä.