Keskustellaan niin, että kommentissa on aina joku sana vähän väärin kirjotettu, mutta silti oikea sana
Kommentit (402)
Ihahaa,kun tässä ei ole häätä eikä rantää!!
Helsingissä syödän huussia ja muualla mutsia.
Mitä VATUN VÄLIÄ sillä on onko se nyt HUUSSI VAI MUTSI!!!
Raaputinko oikein, mikä sana vain vai väärä sana jossa yksi kirjain eri kuin 'oikeassa'?
Haluan osallistua tuohon Suurimman vaimon pudottaja- ohjelmaan.
Hyytyisi alakerran naapurin valitus joistain elefantin askeljäljistä.
Valotettavasti nämä ei enää edes hämyilytä. Ketun idea oli mitä mainioin, matta se ei taannut nolla jokaikäisen sahan vääntäminen. Noita munanokkaluuska on tosi rastittavaa lakea ja miltei madoton käsittä. Siis edes alkupersiistä vientiä, saati "virsiä" mikälie sitä onkiin.
Kävin tänään uimatallissa, merihevosia oli minun pakuuni liikaa.
Jakaisko sitä mettä suihkussa käyrään.
Vierailija kirjoitti:
Valotettavasti nämä ei enää edes hämyilytä. Ketun idea oli mitä mainioin, matta se ei taannut nolla jokaikäisen sahan vääntäminen. Noita munanokkaluuska on tosi rastittavaa lakea ja miltei madoton käsittä. Siis edes alkupersiistä vientiä, saati "virsiä" mikälie sitä onkiin.
Miksi joka asiasta pitää halittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään uimatallissa, merihevosia oli minun pakuuni liikaa.
Kuumallinen limahalli.
tää oli niin hauska aluksi mut sitten tuli monta jotka ei tajunnut idistä..
Iha hauska ketku, ei kaikkia sanamuunnoksia tartte ostaa niin pakarasti. Ei muuta ku kakki syökööt seitillä koristeltuja valkoripuliperunoita ja silmämunan näköisiä lihakullia helloweenin kunniaksi. Vähän munaviiniä lisäks ja jälkkäriks puklaakaskua.
Olen kielioppinatsi ja tuomitsen teidät kaikki ikuiseen kiroukseen. Suomen kieltä pitää pyrkiä kirjoittamaan sataprosenttisesti oikein ja sillä ei pelleillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kielioppinatsi ja tuomitsen teidät kaikki ikuiseen kiroukseen. Suomen kieltä pitää pyrkiä kirjoittamaan sataprosenttisesti oikein ja sillä ei pelleillä.
Menisit sinäkin röihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisit sinäkin röihin.
Älä nyt viitsi, tässä on vakava astia kyseessä!
Sulaakohan tuo kumi pihalta vielä, toivottavasti olisi vaikea joulu .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisit sinäkin röihin.
Älä nyt viitsi, tässä on vakava astia kyseessä!
Hanki ammatti jossa voi korvavaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Sulaakohan tuo kumi pihalta vielä, toivottavasti olisi vaikea joulu .
Meillä ainakin on ollut aina vaikea koulu, vaikka päivisin on ollut kumi- tai ihkumadetta,
Onpa tympeää jos teillä on haikea löyly, auttaisiko yhtään jumi tai pihkalaudetta pitkin lepäily.
Maksukaleja sulle!