Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on iäkkäät vanhemmat.

Vierailija
29.10.2019 |

Miten olette kohdanneet sen tosiasian, että isä ja äiti ovat tosiaan vanhoja esim. fyysisesti. Tai jos heillä on sairauksia ja joudut huolehtimaan heistä?
Äidillä todettiin Parkinsonin tauti muutama vuotta sitten ja minua hävettää oma "vauvamaisuuteni". Olenhan aikuinen ja minulla pitäisi olla kykyä elää tämän tosiasian kanssa.
Minua ärsyttää oma itseni.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olisiko mitään tukiryhmää missä pääsisit keskustelemaan muitten nuorten aikuisten kanssa joitten vanhemmat sairaita.

Krooniset sairaudet aiheuttavat surua myös lähimmäisissä.

Tsemppiä.

Vierailija
2/2 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni isä oli hieman alle 50-vuotias kun mieheni syntyi, äitinsä on huomattavasti nuorempi. Mutta toinen jalka haudassahan se ukko on ja muisti huono, se miestäni ehkä eniten rassaa. Jatkuvastihan sillä on jotain, saa infarkteja eikä suostu lähtemään päivystykseen. Ei varmana ehdi nähdä kaikkia lapsenlapsiaan. Mutta ei kai siinä ole muuta kuin pitää hyväksyä asia. Eihän minulla olisi miestä ollenkaan jos eivät olisi häntä tehneet vaikka ei hän hirveän aktiivinen isä mitä ilmeisimmin ole ollut (liikuntarajoitteinen jo pikkulapsiaikana). Mutta on siitä välillä kyllä vaivaa suoraan sanoen.. Anoppi sentään otti eron omaishoitajan pestistä, hurrasin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi