Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen masentunut. Tämä palsta on pilannut elämäni.

Vierailija
29.10.2019 |

.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä sellaisiin ketjuun joka on lähellä sydäntäsi. 

Mutta kun muut ketjut on tylsiä!

Miten parantua aivovammariippuvuudesta? 

Vierailija
22/37 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin tään palstan jutut aiemmin paljon vakavammin. Suutuin yhdestä idioottikommentista niin että poistuin muutamaksi kk ksi kokonaan. En nyt jälkikäteen voi sanoa että olisin tietenkään mitään menettänyt sinä aikana. :)

Mutta kun palasin, tajusin että olin ottanut pkanjauhannan turhan vakavasti. Kyllähän täällä tulee helposti fiilis että kaikilla on vaan ongelmia, kun jatkuvasti valitetaan ja haukutaan. Mutta ei saa antaa sen mennä ihon alle, tää on anonyymien paikka. Ja antaa myös paljon. Tulee tunne että on meitä muitakin samaa kokeneita. Välillä saa todellakin nauraa, niinkuin vaikka tuota joulusiivous kyselyketjun alkua. Välillä on ihan hellyttävää :) . Joskus ihan tykkään näistä tuntemattomista täällä. Mutta ei saa näitä ottaa niin tosissaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se! kirjoitti:

Ratkaisu: jätä palsta päiväksi, pariksi ja viikoksi. Huomaat, että elämä alkaa olla ihanaa ja ajattelet ihmisistä hyväntahtoisesti.

Tämä palsta on energiasyöppö, ajanhukkaaja ja pahanolon oksennusämpäri.

Aloin lukemaan tätä palstaa ymmärtääkseni naisia paremmin, jotta voisin löytää haluamani naisen ja olla hyvä aviopuoliso. Mikään ei tule pyyhkimään tämän palstan naisia mielestäni. Kun tapaan uuden naisen, mietin aina, mitä naistyyppiä hän edustaisi täällä.

Siitä on noin vuosi, kun aloin tätä palstaa lukemaan, enkä enää haaveile parisuhteesta. Mielukuvani naisista on muuttunut lopullisesti ja peruuttamattomalla tavalla.

ei-ap

Vierailija
24/37 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se! kirjoitti:

Ratkaisu: jätä palsta päiväksi, pariksi ja viikoksi. Huomaat, että elämä alkaa olla ihanaa ja ajattelet ihmisistä hyväntahtoisesti.

Aloin lukemaan tätä palstaa ymmärtääkseni naisia paremmin, jotta voisin löytää haluamani naisen ja olla hyvä aviopuoliso. Mikään ei tule pyyhkimään tämän palstan naisia mielestäni. Kun tapaan uuden naisen, mietin aina, mitä naistyyppiä hän edustaisi täällä.

Siitä on noin vuosi, kun aloin tätä palstaa lukemaan, enkä enää haaveile parisuhteesta. Mielukuvani naisista on muuttunut lopullisesti ja peruuttamattomalla tavalla.

ei-ap

Come To Mama!

😂😂😂😂😂

Vierailija
25/37 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla viihtyminen on itselläni juuri kaikkein toimivin pahan olon mittari. Huomaan viettäväni täällä yhä enemmän aikaa, kun elämässä alkaa mennä huonommin. :D Nyt alkaa olla taas sellainen putki päällä, että parin kuukauden tauko voisi olla paikallaan.

Vierailija
26/37 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se! kirjoitti:

ei-ap

Sensuurin tiukentumisen myötä hauskat ja mielenkiintoiset ketjut poistuivat. Se taas karkoitti täältä hauskat ja mielenkiintoiset naiset.

Naiskuva jonka täältä nyt saa, on sensuroitu naiskuva.

Vierailija
27/37 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se! kirjoitti:

ei-ap

Sensuurin tiukentumisen myötä hauskat ja mielenkiintoiset ketjut poistuivat. Se taas karkoitti täältä hauskat ja mielenkiintoiset naiset.

Naiskuva jonka täältä nyt saa, on sensuroitu naiskuva.

Ai onko tuollaisia edes olemassa?

Vierailija
28/37 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas otan palstan jonakin vertaustukena. Ei minulla ole ketään kenen kanssa jutella, joten tämä pitää kaikessa ikävävuudessäänkin ihmisten elämässä mukana. En helpottavaa lukea, ettei muillakaan mene aina niin hyvin ja jotenkin kaikki ne ketjut missä muut kertovat elämästään ovat minulla tärkeitä. Palsta auttaa itsellä yksinäisyyteen ja on jonkinlainen ajankulu myös. Itse pyrin myös siihen, että luen vaan ne ketjut, joista ei tule ikävämpi olo. 

Vierailija
29/37 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se pilannut, kun jatkuvasti täällä katkeruuttasi suollat ulos.

Vierailija
30/37 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se! kirjoitti:

ei-ap

En usko, että kaikki naiset käyvät täällä. Olen kohdannut palstan ulkopuolella naistyyppejä, joita ei näe täällä juurikaan. Olen siis itsekin mies.

Vierailija
31/37 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän se kertoo, että muu elämä masentaa, mutta täällä vauva.fi on parempi olla?

Vierailija
32/37 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuijottaa pelkkää ruutua niin ei ihme.

Minä katselen välillä pyllyjen kuvia.

Jaa, mä kun sitä olenkin erilainen nuori, katselenkin välillä Pillujen kuvia.

Se on mukava vaihdella välillä ettei kyllästy.

Vierailija
33/37 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valheen alttari. Kaikki vaikeat aiheet sensuroidaan nopeasti.

Sehän juuri puukottàa eniten selkään.

Syyhän ei ole aihe eikä mode vaan laittomia tuhertavat hullut.

En minä halua sellaista sielunsontaa lukea.

Vierailija
34/37 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAISTINPANNUJUSTIINA kirjoitti:

Minäkin aloin tavallaan mennä raiteiltani. Se näkyy siinä että en enää ihan ole hetero, mutta olen vähän kuitenkin.

Eli naiskuva vähän nyrjähti ja etsin enemmän sellaista kikkelityttöä kuin etupyllytyttöä.

minä opin sen että raha ratkaisee ja minulle ei sanottu siitä lapsena tai nuorena mitään. Vaan annettiin enemmän sellainen romanttinen disney-henkinen kuva naisista että rakkaus riittää.

itken täällä taustalla kyyneliä, mukana soi tilulilu stairway to heaven

Vierailija
35/37 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän se kertoo, että muu elämä masentaa, mutta täällä vauva.fi on parempi olla?

Varmaan se kun huomaat että monet voi vielä huonommin kuin sinä helpottaa oloa. Vähintään vertaistukea?

Vierailija
36/37 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä. Minä olen sairastanut pitkään masennusta, nykyisin jälleen vaikea-asteista. Piristyn täällä. Karuhan tämä paikka on, mutta anonyymiydessään ajoittain hyvin rehellinen. Tällainen elämä on, tällaista ihmisyys. Tämä on mikrokosmos.

Sä tykkäät rehellisyydestä, joten kerron rehellisesti että kirjoitustyylisi on ärsyttävä.

Vierailija
37/37 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pilaat elämäsi viettämällä aikaa täällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan