Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihailen punalappuisten ruokien ostajien itsetuntoa - itse en kehtaisi moisia ostaa

Vierailija
29.10.2019 |

Täydet pisteet siitä!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä huono itsetuntosi kumpuaa?

Vierailija
2/49 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi sinulle. Tulot yli 100 000 vuodessa ja kyllä kehtaa! Ystäväni kerää myös panttipulloja, kun nitä osuu kohdalle, vaikka hänen tulonsa ovat vieläkin suuremmat.

Kyse on järjenkäytöstä. Opetan lapsillenikin, että pullot kannattaa palauttaa ja omaisuudestaan huolehtia. En ole pihi. Teen myös säännöllisesti lahjoituksia ja nautimme kohtuudella elämästämme.

Vierailija
4/49 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten et tunne oikeasti rikkaita ihmisiä. Ovat nimittäin erittäin pihejä, tekevät ale-ostoksia ja mm. moni asioi Lidlissä. Paikkakuntani miljonääri ostaa aina korin täyteen -30% paistijauhelihaa.

Vierailija
5/49 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole hyvä itsetunto, mutta sitä en tajua, miksi punalappuisten tuotteiden ostajan pitäisi hävetä. Ehkä ap selitätkin sen seuraavaksi (todennäköisesti et, koska trollit harvoin vaivautuvat miettimään asiaa aloitusta pidemmälle).

6/49 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllämääkin niitä ostaisin jos meinaisin samantien syyä, mutta yleensä viikon ruuat kerralla tulee hankittua.

Vierailija
7/49 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllähän tarjoustuotteet on aina noloja. On paljon hienompaa ostaa sama tavara kalliilla.

Vierailija
8/49 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ostaa aina 30% lappulihaa ja sijoittaa osakkeisiin. Aika painava salkku onkin jo.

Vierailija
9/49 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin antaa ruusun jokaiselle punalappuisen ostajalle!

Lähikaupassa käy paljon tuttuja ostajia eikä kaikki ale-ostajat ole todellakaan mitään vähävaraisia.

Fiksuja asiakkaita😊

Vierailija
10/49 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se vain ole ekologista? Muuten hyvä liha lentäisi roskikseen! Ollut kylmäketjussa eikä mennyt miksikään vielä.

Vierailija
11/49 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on syynsä, miksi jotkut rikastuvat ja toiset taas jatkavat köyhtymistään.

Vierailija
12/49 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmänkin ajattelen että sulla vasta on äärimmäisen korkea itsetunto - että ajattelet että ketään muuta kiinnostaa mitä sinä Alepasta ostat. Ei kenenkään muun maailma pyöri sinun ympärilläsi..

Vierailija
13/49 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh :D Ostan aina ilolla punalappuisen tuotteen, jos sellaisen näen. Kassalle kun pääsen niin puhun kovaan ääneen kanssajonottajille että "katsokaa minkä minä löysin punalappuisena!". Yhdessä sitten ihaillaan ja katsellaan sitä löydöstä. Jotkut onnittelevat hyvästä saaliista. Lähden voittajana kaupasta.

Vierailija
14/49 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun minä ajattelen vain, ettei menisi hyvää ruokaa hävikkiin, en siis niinkään mieti omaa rahallista säästöä, vaan sitä kauheaa luonnonvarojen tuhlausta. Joskus kyllä ostan jotain ihan vain senkin takia, etten täyteen hintaan raaskisi.

Vierailija
15/49 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen verraten varakas. Ostan lähes kaiken tarjouksista, koiraa ulkoiluttaessa kerään kaikki pullot ja tölkit ja muutenkin pihistän monesta asiasta. Toisaalta nyt onkin varaa matkustella useamman kerran vuodessa, löytyy järvenrantamökki ja autotallissa kesää odottelee kaunis museorekisterissä oleva menopeli.

Elämä on valintoja.

Vierailija
16/49 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsen aina punalappuisen tarjouksen, mikäli ko. tuotetta olen yleensä ostamassa. Mulle kelpaa punalaputettu oikein hyvin. En kuitenkaan jahtaa niitä ympäri kauppaa, mutta jos punaliputettu suosikkituote osuu kohdalle, otan useampia.

Vierailija
17/49 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmastoteko ostaa vanhaksi menevää.

Vierailija
18/49 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein käydään Prismassa klo 21. Silloin punalappuiset tuotteet saa -60%. Joskus on kärry puolillaan niitä. Onhan tuo nyt merkittävä säästö. Mitähän hävettävää siinä on?

Vierailija
19/49 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehan ihan riemastuin eilen Lidlissa kun ostoslistan yksi vahan kalliimpi ruokatavara loytyi laputettuna :D Kun viela mietin listalle lisatessani etta "raskinko" ostaa sita kun oli suhteessa muuhun vahan kalliimpaa. 

Vierailija
20/49 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa tuotetta.

Halvemmalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän