Uusi naapuri jättää autonsa siten, että joudun kulkemaan autoon apukuskin puolelta
Onko valittamisen aihetta? Tilaa hänellä olisi siirtää ainakin 20 cm vasemmalle autoaan.
Kommentit (18)
Noita tilanteita varten heippa-laput on keksitty.
Ensihätään voit alkaa peruuttaa ruutuun tai mikäli jo niin teet, voit alkaa ajaa ruutuun keula edellä.
Pistä oma auto perä edellä ruutuun. Valittaa voit, mutta kun kyse on noin m*lkusta tyypistä niin varaudu siihen että sen auto on jatkossa ruudussa entistä enemmän päin vttua eli suosittelen vaihtamaan parkkiruutua jos vain mahdollista. Pahimmassa tapauksessa tuollainen m*lkku vielä kolhii surutta sun autoa k¤stoksi. Itsellä on tuollaisesta asenteesta kokemusta ja eihän siinä auttanut muu kuin vaihtaa ruutua. Onneksi onnistui. Toki nyt se m*lkku on jonkun toisen riesa mutta kaksi kunnon runttua riitti mulle.
Vierailija kirjoitti:
Menee muuten tehokkaammin perille kun sen heippa viestin tiivistää pariin sanaan ja raaputtaa vaikka ruuvimeisselillä konepeltiin. Nyt yöpakkasten aikaan kostutetut pumpulipallot tuulilasissa tai sivulaseissa toimii mukavasti ja takuulla menee viesti perille.
Onko sillä oikeesti se 20 cm tilaa, vai joutuuko se itse kömpimään apukuskin luolelta ulos, jos parkkaa siihen ruutunsa toiseen laitaan?
Joittenki taloyhtiöitten parkkiruudut on niin pieniä, ettei niihin mahdu kuin mautot.
Lyö jollakin sen auton ovi syvälle lommolle, et siis oman autosi ovella. Sitten esität tietämätöntä, oppii varomaan. Ja ei voi todistaa, kun sinun autosi ovi on ok.
Sit kun sen ruutu on tyhjä, ajat keskelle niin että molemmissa ruuduissa on puolet sun autostas. Jos se meinaa mahtua omaansa, on sen ensin etittävä sut käsiin. Sit kun löytää niin sanot sille että mikäli se meinaa jatkossa pysäköidä omaan ruutuunsa, saa opetella ajamaan sen koslansa nätimmin, niin että sinäkin mahdut. Jatkossa lupaat ajaa uudestaan molempiin ruutuihin, mikäli se ei kerrasta opi.
Vierailija kirjoitti:
Sit kun sen ruutu on tyhjä, ajat keskelle niin että molemmissa ruuduissa on puolet sun autostas. Jos se meinaa mahtua omaansa, on sen ensin etittävä sut käsiin. Sit kun löytää niin sanot sille että mikäli se meinaa jatkossa pysäköidä omaan ruutuunsa, saa opetella ajamaan sen koslansa nätimmin, niin että sinäkin mahdut. Jatkossa lupaat ajaa uudestaan molempiin ruutuihin, mikäli se ei kerrasta opi.
Ja seuraavalla kerralla kun ap tulee kotiin, se naapurin auto on siinä kahden ruudun keskellä. Hmm. Mitäs sitten?
Kyllä on onnettomia nämä teidän ongelmanratkaisukyvyt. Ap, tiedätkö kenen auto se on? Katso rekkarilla tiedot tai soita isännöitsijälle ja käy asiallisesti pyytämässä, josko kyseinen henkilö voisi jatkossa kiinnittää enemmän huomiota siihen, että auto on keskellä ruutua. Tai sitten paikan vaihto, jos mahdollista. Tuo ei kuitenkaan ole vaihtoehto jos kyse on osakepaikasta.
Ajatko itse autosi keskelle parkkiruutua?
Jos naapurilla olisi varaa siirtää autoa mielestäsi 20cm, niin miten sitten naapurin viereiseen autopaikkaan mahtuu avata autosta ovi.
Vanhoissa taloissa parkkiruudut ovat todella kapeat ja ainakin meillä ovet eivät mahdu täysin avautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt taas leikitään hiekkalaatikkoleikkejä...
Aikuisilta voisi odottaa vähän enemmän sosiaalisiataitoja.
Vierailija kirjoitti:
Noita tilanteita varten ovikello on keksitty.
Meinasitko ap että naapuri lukee av-palstaa ja muuttaa tapojaan?
Mikä siinä on etteivät naiset saa suutaan auki niin kuin miehetkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraavalla kerralla kun ap tulee kotiin, se naapurin auto on siinä kahden ruudun keskellä. Hmm. Mitäs sitten?
Kyllä on onnettomia nämä teidän ongelmanratkaisukyvyt. Ap, tiedätkö kenen auto se on? Katso rekkarilla tiedot tai soita isännöitsijälle ja käy asiallisesti pyytämässä, josko kyseinen henkilö voisi jatkossa kiinnittää enemmän huomiota siihen, että auto on keskellä ruutua. Tai sitten paikan vaihto, jos mahdollista. Tuo ei kuitenkaan ole vaihtoehto jos kyse on osakepaikasta.
V i t t u. Sitten mä poltan sen auton. Kukaan ei pysäköi mun ruutuun. Ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisilta voisi odottaa vähän enemmän sosiaalisiataitoja.
Kuule, mä olen ton kommentin kirjoittaja. Sitähän yleensä kuvittelee että se vastapuolikin on aikuinen ja ymmärtää puhetta. Mulla on vankka kokemus kaupungin vuokratalojen asukkaista naapureina, ja voin sanoa että umpiluupäitä ne on. Ei niihin puhe tehoo. Kannattaa ehkä kerran sanoa ystävällisesti, mutta yleensä sillä ei ole mitään vaikutusta. Joten kannatan sitä että ottaa vähän järeemmät keinot heti alkuunsa käyttöön. Millä sä vastapuolelle mitään saat perille meneen jos se on retardi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisilta voisi odottaa vähän enemmän sosiaalisiataitoja.Kuule, mä olen ton kommentin kirjoittaja. Sitähän yleensä kuvittelee että se vastapuolikin on aikuinen ja ymmärtää puhetta. Mulla on vankka kokemus kaupungin vuokratalojen asukkaista naapureina, ja voin sanoa että umpiluupäitä ne on. Ei niihin puhe tehoo. Kannattaa ehkä kerran sanoa ystävällisesti, mutta yleensä sillä ei ole mitään vaikutusta. Joten kannatan sitä että ottaa vähän järeemmät keinot heti alkuunsa käyttöön. Millä sä vastapuolelle mitään saat perille meneen jos se on retardi?
Mistähän tuli mieleen "pitäkää tunkkinne" -tarina.
Minä ainakin ajaisin oman autoni ruutuun niin päin, että kuskin puolen ovi olisi eri puolella kuin tuon lähentelijän auton kylki.
kannattaa laihduttaa niin et tartte metrin väliä.
20 cm? No aika pieni rako tuokin... kuinka ahtaat teidän autopaikat oikein ovat?