Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua jännittää ne pistämiset kamalasti:(

02.06.2006 |

Ensi viikolla jossakin vaiheessa kun kuukautiset alkavat, pitäisi alkaa pistämään. Sairaanhoitaja näytti sen hyvin seikkaperäisesti, mutta siltikin se jäi vaivaamaan mieltäni. Kuinka syvälle se neula sinne mahaan tungetaan? Sattuuko se? Tottuuko siihen?

Ajattelin kysäistä etukäteen, että olisi sitten asiat selvinä pistosten alkaessa.

Hyvää iltaa kaikille!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itseäni jännitti kanssa gonalin pistäminen kamalasti, mutta hyvin ne sitten meni loppujen lopuksi, sain klinikalta tosi hyvät ohjeet. Itse otin mahanahkasta kiinni ja sitten vaan neula tökkästään mahdollisimman suoraan sinne ihon alle.. pikkusen voi tuntua sellaista painon tunnetta, kun aine menee sinne. Mulle vaan painotettiin sitä että kannattaa pitää kynää siellä ihon alla jonkun aikaa, eikä saa nostaa laukaisu painiketta ihon alla ylö. pistämisen jälkeen kannattaa painaa pistoskohtaa puhtaalla pehmeällä vanulla, niin välttyy mustelmilta.

toivottavasti näistä oli jotain apua!

Kyllä siihen tottuu itse käytin yli viikon tuota gonalia, annos oli 112,2.. hyvin kehitty rakkuloita.

Onnea pistämiseen!

Vierailija
2/3 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pistäminen on ihan kesyä hommaa. Ja huom, itse olen neulakammoinen ja usein alkanut pyörryttää esim. verikokeissa :) Kyllä muakin alkuun jännitti, mut ei se tosiaan paljon tunnu, kun se neula on niin ohut ja nestemäärä pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti vaan, ja kaikessa rauhassa. Ota kaikki tarpeellinen esiin ja kertaa pistosohjeet ennen ekaa pistosta. Hyvin se menee :)

Onko sulla pistoskynä vai neulat ja ruiskut? Kynän neulan saa pistää niin pitkälle, kuin se menee. Tavallisen neulan joutuu tähtäämään tarkemmin ihonalaisen rasvan sisälle.

Itse pääsin ekan piikkikuurin jälkeen piikkikammostani niin, että uskaltauduin ottamaan haaveilemani lävistyksen ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi