Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun ei koskaan ole kemiaa?

Vierailija
28.10.2019 |

Siis naisen puolelta. Itse kyllä koen kemiaa, mutta ehkä koen eri asiaa. Olenko vain tapaillut vääriä naisia vai voinko yleisesti olla kemiaton? Voiko kemiaa jotenkin itse kehittää vai luoda vai joudunko sarjadeittailemaan ja toivomaan, että joku minua miellyttävä nainen kokee kemiaa jossain vaiheessa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja kemia on ihan todellinen juttu. Olen deittaillut fyysisesti viehättävien naisten kanssa, sellaisten joiden kanssa mieluusti menisi sänkyyn mutta kemiaa ei välttämättä silti ole syntynyt. Sitten kun sitä tulee, sen huomaa välittömästi. Toinen vetää puoleensa ei vain fyyisesti, mutta henkisesti. Monesti tähän liittyy tunne siitä, että se toinen tuntuu tutulta ja puhuminen luontevalta ja helpolta, vaikka on kyseessä täysin vieras ihminen.

Vierailija
22/25 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään ultimaalista kemiaa.

Minulle naisena tärkeää miehessä on siisti, puhdas ja raikas olemus. Se on lähtökohta. Onko vaatteet siistit ja puhtaat? Onko hampaat hoidettu ja hengitys raikas? Onko käyty parturissa ja parta ajettu? Onko sopivasti tuoksua?

Sitten olemus. Olet miehenä rento ja ryhdikäs. Et pälyile ympärillesi tai tuijottele alaspäin ja väistä katsetta. Et näprää maanisesti puhelinta treffeillä.

Hymyilet, olet rento ja osoitat, että viihdyt. Kyselet ja olet kiinnostunut deittikumppanista. Kerrot avoimesti myös itsestäsi. Et tee tökeröitä tai liian intiimejä kysymyksiä tai kommentoi vastaavasti.

Osoitat arvostusta ja saatat jopa kehua jotakin minussa. Katsot silmiin kun sinulle puhutaan. Vastaat kysyttäessä.

Kerrot rehellisesti itsestäsi ja tavoitteistasi. Et huijaa tai vältä kertomasta totuutta.

Olet mukava, hauska omaitsesi. Haluat tehdä mahdollisimman hyvän vaikutuksen, nainen kyllä huomaa kun mies näin käyttäytyy ja se on hyvin viehättävää.

Et juo itseäsi humalaan, etkä ala paasaamaan rasittavasti esim uskonnosta tai politiikasta tai feminismistä tai ulkomaalaisista. Tietty korrektius on fiksua. Et vonkaa pi**lua tai edes vitsaile siitä. Et myöskään kerro härskejä vitsejä tai puhu seksistisesti ylipäätään.

Näillä kun mennään ollaan vältytty monta asiaa jotka saa naisen sanomaan” en tuntenut kemiaa”.

Niin siis monta tuntia on mennyt kuin hujauksessa ja molemmilla on ollut silminnähden hauskaa. Ainakin minusta on tuntunut, että ollaan ns. samalla aallonpituudella. Nainen on kuitenkin viestittänyt aina jälkeenpäin, että oli kivaa ja oon kiva tyyppi, mutta ei ollut kemiaa.

AP

Teillä on mukavaa kavereina, muttei nainen halua mitään enempää. Se, että juttu kulkee ei tarkoita, että oli seksuaalista vetovoimaa. Se että on seksuaalista vetovoimaa ei tarkoita sitä, että joku haluaisi kanssasi parisuhteen välttämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa ulkonäköäsi ap

Esim

Pukeutumisesi

Vartalotyyppi

Hiukset, hymy, nenä, katse, onko parta, viikset, lävistyksiä, tatuointeja

(joillekin silmät sielujen peili, itse tykkään suorista/ hyppyrimäkimäisistä nenistä 😀)

Sekä puhetyyliäsi

Millainen keskustelija olet, entä kuuntelija?

Vierailija
24/25 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemia on naisten kiertoilmaus markkina-arvolle. Voit parantaa kemiaasi hankkimalla fysiikkaa (lihaksia).

No ei ole. Huikein kemia minulla on miehen kanssa, joka on minua 10 vuotta vanhempi, joitakin senttejä lyhyempi ja hyvin tavallisen suomalaisen miehen näköinen. Ensin en kiinnittänyt mieheen varsinaisesti huomiota, mutta kun kättelimme ja esittäydyimme, tuntui kuin päässä olisi humahtanut ja olisin voinut samantien taluttaa miehen makuuhuoneeseen. En tiedä oliko ne feromonit mitkä iski, mutta fiilistä voisi kuvata nousuhumala potensiin kymmenen.

Mies on naimisissa, joten mitään ystävyyttä enempää ei tapahdu, mutta tavallaan kiva tietää, että joku saa tässäkin hillityssä ja järkevässä insinöörisä aikaan tuollaisen reaktion.

Vierailija
25/25 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tajuatte tämän esimerkin kautta asian... Olen itse nainen ja kiinnostunut naisista. Toisaalta samaan aikaan voin myös ystävystyä naisten kanssa ilman, että haluan heitä seksuaalisesti. Joidenkin harvojen kanssa on seksuaalista vetovoimaa ja tuntuu, että sen ihmisen kanssa voisi mahdollisesti suhdekin onnistua. Molemmissa tapauksessa on kemiaa ja juttu luistaa, on kiva olla - mutta se on erilaista. Kaikkien kivojen tyyppien kanssa ei halua seksiä ja/tai suhdetta. Joidenkin kanssa vetovoimaa on, toisten kanssa ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi