Ilmastotekosi?
Ilmastotekosi?
-Olen jättänyt avokadot ostamatta
-En ota ilmaisia kangaskasseja
-Palasaippua käytössä
-Naudanjauhelihaa olen korvannut sika-naudalla.
-julkiset silloin tällöin
Kommentit (25)
Siis ilmastoketoosi voi tulla liiasta meuhkaamisesta.
Aiheuttaa vatsavaivoja, pahoinvointia ynnä muuta haittaa.
Sen välttääkseen kannattaa:
Ostaa brassilihaa, ajella yksityisautolla, piereskellä, lisäksi tuijotella muutenkin omaan napaan.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Olen jättänyt riisin ja pastat pois. Mielummin perunaa.
Sehän on tuotu Perusta. Siinä on iso lumimiehen jalanjälki.
Sinccis
Olen lopettanut lentomatkusteluhaaveilun.
Kangaskassissa on vähemmän kangasta kuin yhdessä v-tun t-paidassa. Ja akat niitä rättejä koko ajan ostelevat, joten olen jättänyt 27 paitaa ostamatta ;)
Siinä sitä ilmastotekoa mielin määrin!!
Sinccis
Säästääkseni sähköä en käytä autossani talvisin lohkolämmitintä, vaan laitan sen tyhjäkäynnille samalla kun haen sanomalehden postilaatikosta. Aamukahvit juotuani auto on lämmennyt mukavasti ja sillä on kiva lähteä töihin.
M 45
Keto nurmikon tilalla. Ajan muutaman kerran kesässä korkealla leikkurilla. Heitin apilaa sekaan, niin sitoo typpeä.
Ei kiinnosta paskaakaan koko asia 😎
Vierailija kirjoitti:
Säästääkseni sähköä en käytä autossani talvisin lohkolämmitintä, vaan laitan sen tyhjäkäynnille samalla kun haen sanomalehden postilaatikosta. Aamukahvit juotuani auto on lämmennyt mukavasti ja sillä on kiva lähteä töihin.
M 45
Olet tehnyt suuret säästöt! Nyt ei tarvi ydinsähköllä tuonkaan vertaa pyörittää niitä tuulimyllyjä.
Sinccis
Lennän työreissuillani noin 200000 kilometriä vuodessa. Vientiteollisuus tuo Suomeen vaurautta, ja niillä verotuloilla viherpiipertäjät voi sitten puuhailla omiaan.
Katsoin Chernobylin. Suosittelen kaikille kommareille.
En urheile, koska hengittäisin silloin enemmän ja tuottaisin enemmän hiilidioksidia.
-Poltan ihan kaiken mikä palaa ulkona
-Heitän patterit tavalliseen roskiin
-En kierrätä mitään
Olen jättänyt riisin ja pastat pois. Mielummin perunaa.