Miksi työkaveri kiusaa pyytämällä bufeeseen, eikä sitten syö juuri mitään?
Tätä on tapahtunut monta kertaa.
Tykkään syödä ruokaa ja bufeessa tekisi mieli hakea monta lautasta.
Mutta tämä työkaveri, joka on tosi hoikka ja kaunis, syö aina todella vähän ja alkaa sitten selittää mitenn vatsa on ihan täynnä.
Tänään hän otti puolikulhoa maissikeittoa, vähän kaalisalaattia, palan friteerattua kanaa ja yhden pienen kevätrullan.
Sitten alkoi hymyillä ja katsella vinoon minun syömistä. Hain vain kerran lisää, vaikka enempikin olisi maistunut.
Onko tää kiusaamista?
Kommentit (34)
Miten se katsoo vinoon?
Sanot vaan, että itse alan vasta päästä vauhtiin.
Se haluaa sinne osoittaakseen, kuinka vähällä pärjää ja kuinka paljon SINÄ syöt. Sano seuraavalla kerralla, ettei sen kanssa kannata bufeeseen mennä, kun se täyttyy yhdellä voileivällä.
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa sinne osoittaakseen, kuinka vähällä pärjää ja kuinka paljon SINÄ syöt. Sano seuraavalla kerralla, ettei sen kanssa kannata bufeeseen mennä, kun se täyttyy yhdellä voileivällä.
Tällainen kuva tuosta ap:n selostuksesta kyllä välittyy. Tuntuu todella kierolta mindgamesiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa lähinnä siltä, että se on epävarmuutta sinun puolelta. Ja kuka pitää noin tarkkaa kirjaa siitä mitä toinen syö?
No olen aika epävarma painoni suhteen. Olen aina ollut lihava ja minua on kiusattu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten se katsoo vinoon?
Sanot vaan, että itse alan vasta päästä vauhtiin.
No se istuu ihan hiljaa ja katsoo mun syömistä. Saattaa vähän kommentoida miten on täynnä ja söi liikaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu aina tältä. Ensin se puhuu koko aamupäivän miten mennään sinne tai tänne bufeeseen ja syödään kunnolla. Hehkuttaa susheja ja kastikkeita. Mut sitten bufeessa ei syö mitään juurikaan ja virnuilee mun syömiselle. Ap
Miksi ihmeessä menet syömään tuollaisen älykääpiön kanssa? Yksin lounastaminen on työpäivän kohokohta, mutta mikäli kaipaan lounasseuraa, en kelpuuta sellaisia, joiden seurassa on epämiellyttävåä.
Pitäisikö sen kaverin syödä enemmän vai sinun vähemmän?
Olen itse aika pieniruokainen ihminen, joka syö varmasti aika vähän bufeesta. Jos oma vatsani on täysi, se on. En välitä muiden ruokailuista. Joskus itseäkin harmittaa, että tulee täyteen niin vähästä, mutta minkä sille voi, kun vatsa ei vedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa lähinnä siltä, että se on epävarmuutta sinun puolelta. Ja kuka pitää noin tarkkaa kirjaa siitä mitä toinen syö?
No olen aika epävarma painoni suhteen. Olen aina ollut lihava ja minua on kiusattu. Ap
No mikset laihduta? Luulisi vähän hitaammallakin sytytyksellä nyt sen verran ymmärtävän...
Olisikohan hänellä syömishäiriö? Anoreksiaa sairastavat tykkäävät katsella, kun toiset syövät.
Työkaverista on mukavaa katsella vieressä, kuinka lihot. Mutta itsehän sinä ahdat ruokaa suuhusi buffetissa kuin viimeistä päivää, joten miten se olisi kiusaamista?
Ehdota itse seuraavalla kerralla muuta ruokapaikkaa kuin buffetia ja yritä pysyä kohtuudessa.
Ja pyri syömään sen verran kunnollinen aamupala vaikka ihan vaan kaurapuuroa, ettei lounaalla ole kamala nälkä, vaikka työkaveri olisi kuinka puhunut ruuasta etukäteen. Outo työkaveri, mutta ehkä laihuus on hänelle suurin saavutus omassa elämässään.
Jospa sillä on karsastusta kun niin vinoon katsoo?
Kyllä tuo ongelma on ihan oman pääsi sisäinen. Olet kehittänyt pakkomielteen muiden syömisen tarkkailusta ja kuvittelet, että jotain kiinnostaisi oikeasti sinunkin syömiset.
Kuulostat epävarmalta ja huonoitsetuntoiselta. Ala kehittää näitä asioita ja huomaat, ettei ketään kiinnosta sinun ruokamääräsi.
Miksi miksi miksi? No kysy vauvapalstalta!
Miksi kissani katsoi eilen kieroon, mutta tänään suoraan?
Miksi eilen osuin kolmiin vihreisiin valoihin peräkkäin, mutta tänään vain yksiin?
Miksi ihmeessä vaivaudun kirjoittamaan tämän kommentin kun ei aloittaja tätä kuitenkaan ymmärrä?
Kuulostaa ärsyttävälle. Älä mee enää sen kanssa, yksin lounastaminen on mukavaa ja saa hetken olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan hänellä syömishäiriö? Anoreksiaa sairastavat tykkäävät katsella, kun toiset syövät.
Ei sen enempää kuin kukaan muukaan. Älä viitsi keksiä mukafaktoja päästäsi.