Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä maksaa oppikirjat Lähärille?

Vierailija
28.10.2019 |

Eli olen ajatellu vaihtaa alaa niin kiinnostaisi tietää vähän tuliko kovinkin kalliiksi oppimateriaali lähihoitaja-opiskelijalle. Saisin sii edelleen työttömyyskorvausta mutta sossusta en saa mitään vaimon tulojen takia ni mites kalliita nuo kirjat nykyään on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0e, sen verran helppo koulu, en itse ostanut yhtään kirjaa, käy kirjastossa lukaseen, ei mee puoltakaan tuntia ja  tentit helposti läpi.

Vierailija
2/8 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen amiksessa töissä. Viime vuoden kyselyn perusteella lähihoitaja-opiskelijat ostivat keskimäärin 0 kirjaa vuodessa, jotkut yhden. Eli halvaksi tulee. Opetushenkilöstön mukaan enemmänkin voisi ostaa, edes perusteokset. Meillä tosin hyvä kirjasto, en tiedä onko kaikkialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppaan aiempia kirjoittajia. Hanki kirjat kirjastosta,ei niitä kannata ostaa.

Jos haluat ostaa niin katso facebookin ryhmistä löytyykö.

Ota selvää rahoituksesta,oletko oikeutettu aikuiskoulutustukeen. Ai niin tuolla lukee työttömyyskorvaus.

No,sitten kun olet valmis,muista se ammattistipendi. Tutki määräykset oletko oikeutettu siihen. Se on muutaman satasen.

Vierailija
4/8 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti se on  helpompi kuin ysiluokka koulussa, jos suurinpiirtein käyt tunneilla niin satavarmasti menee jokainen koe läpi heittämällä.

siellä ei ole jären suuri vaatimus-taso.

Vierailija
5/8 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lähäri=Lähi-Itä?

Vierailija
6/8 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oppikirjoja? Ei ruuan jakamisen tai mummojen pesemisen oppimiseen mitään kirjoja tarvita.

Vierailija
7/8 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, en ole lähi-itäläinen ihan suomalainen olen. Viisastelijoille et ei kai se ny oikeesti 9 luokkaa helpompi oo? Tai jos on nii aina parempi, en oo koskaan tykänny opiskelusta, esim valmistuin merkonomiksi tekemättä kertaakaan läksyjä, ihan pellekoulu oli, viikossa opin oikeissa töissä saman mihin meni 3v koulussa. Mut niitä töitä en oo 10v tehny eikä kiinnosta tehä.

Vierailija
8/8 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yksi kirja, noin 50e maksoi. Oli kirjastosta koko ajan lainassa, eihän noita voi ikuisuuksiin varata. Opiskelin itse kyllä ilman kirjaa kun ei raaskinut ostaa, ja niin teki moni muukin. Monesti noista tulee vielä uusia painoksia niin ei vanhanakaan monia hyväksytä jos miettii että Jameralta käy esim. ostamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi