Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko keskivertopenis grillimakkaran kokoinen?

Vierailija
28.10.2019 |

Kaverin naisystävä, joka entisessä elämässään on ollut kymmenien miesten kanssa oli sanonut, että valtaosa hänen näkemistään peniksistä on erektiossa olleet suunnilleen grillimakkaran kokoisia (tehtävänanto oli siis ollut verrata yleisintä kalun kokoa johonkin yleisesti tunnettuun esineeseen/asiaan). Osaako joku enemmän pippeleitä nähnyt vahvistaa tämän tiedon? Mikäli nimittäin näin olisi, en sittenkään ole lainkaan epänormaali, kuten olen aina luullut!

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittatyttö kirjoitti:

Hk sininen on suunnilleen keskiverto kalun kokoinen

Onko asko mittatyttö? Muistitko laittaa hk:n käytön jälkeen reilusti sinappia vai oliko siinä jo ruskea kastike?

Vierailija
42/137 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia eri makkaratyyppejä prinssinakista HK-siniseen (ja ylikin) on tullut koettua ja näistä tullut opittua vain yksi asia: paskaa tai tajunnanräjäyttävää seksiä voi olla niin varustukseltaan suurten kuin pientenkin kanssa. Tämän ymmärtäminen saattaisi merkittävästi vähentää ainaista valittamista munan koosta.

Ja lisättäköön nyt sen verran vielä, että toki on taatusti olemassa naisia, joille koolla on väliä, mutta veikkaisin että suurimmalla osalla naisista seksuaalisuus on rakentunut siten, että sillä ei juurikaan ole, jos muut asiat on kunnossa.

Oikeastihan lähes kaikki penikset ovat suunnilleen samankokoisia. 75 % peniksistä sijoittuu erektiopituuden osalta 4 cm:n vaihteluvälille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. niin varmasti.. (grillikauden avauduttua;) ..nyt.

Voit laittaa myös 'hk:n sinisen' (gordonblöön;) sinne sun Grilliin. Kun ei sen todellakaan! TARVITSE olla..

..se, mikään keskikokoinen, Peenis?

Ei ainakaan, täällä. (Hauskoja grillaamisia2022;))

Vierailija
44/137 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Hkn sinisen ympärysmitta on n.14cm, eli ei sen paksumpi.

Oon itse luullut olevani luokkaa grillimakkara erektion aikana. Mittasin, tyvestä 13,7 cm eli halkaisija 4,35 cm, kun HK:lla erään palstalaisen mukaan halkaisija 4,6 cm. 14 cm ympärys antaisi HK:lle 4,45 cm halkaisijaksi. Jos matikkatunneista on aikaa niin halkaisija = ympärysmitta jaettuna 3,14 (pii).

Yleisimmät myydyt dildot ovat halkaisijaltaan 3,7 cm. Eli aika sama kuin tuo miesten keskimääräinen ympärys.

Tuolta voi katsoa mihin sijoittuu, jos sillä nyt mitään merkitystä:

https://calcsd.info/

Vierailija
45/137 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku ystävällisesti mitata vaikka HK:n campingin tai kabanossin pituuden ja paksuuden ja samat HK:n sinisestä. Ei ole nyt kumpaakaan käsillä.

Vierailija
46/137 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku ystävällisesti mitata vaikka HK:n campingin tai kabanossin pituuden ja paksuuden ja samat HK:n sinisestä. Ei ole nyt kumpaakaan käsillä.

Muuten mittaisin, mutta mulla on vain Atrian tuotteita.

Vierailija
47/137 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ennen vanhaan oli paras mittavertailumakkara: Hampparin käyrä!

Vierailija
48/137 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja keskiverto pimpi 54nro karvalakin

Vierailija
49/137 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan lähes kaikki penikset ovat suunnilleen samankokoisia. 75 % peniksistä sijoittuu erektiopituuden osalta 4 cm:n vaihteluvälille. 

Se ero jonka nainen tuntee sisällään näiden 75% välillä on pyöreä nolla. Kalu tuntuu sisällä lähinnä paineena eikä muutaman sentin erolla ole mitään vaikutusta.

Siis niidenkin naisten jotka nimenomaan tarvitsevat sisäänsä jotain eivätkä saa nautintoa yksinomaan klitoriksen stimuloinnista.

Sittenkin iso kalu on naisille pääosin sama asia kuin isot rinnat miehille. Jos on fetissi isoihin rintoihin niin seksi isotissisen naisen kanssa kiihottaa ja siitä saa suurempaa nautintoa kuin pienirintaisen kanssa. Tämä ero on ihan todellinen vaikka se tuleekin täysin miehen korvien välistä.

Vierailija
50/137 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimuna 15cm kirjoitti:

Keskimitta kalulle 19.7cm.

Ei riitä grillimakkarat.

Nyt lipsahti Askolla 6 senttiä liikaa. Ettei vain ollut viivottimen pää rupareiässä?

Vierailija
51/137 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska olen hetero. Grillimakkarat ovat viime vuosina pienentyneet ts. muuttuneet penisten kokoisiksi

Vierailija
52/137 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

19.7cm keskikoko eli grillimakkara pienempi

Vierailija
53/137 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ennen vanhaan oli paras mittavertailumakkara: Hampparin käyrä!

Minä ole aika varma siitä että olen nähnyt tuollaisen lapsena kaupan lihatiskillä.

Kyseessä oli spiraalille kääritty ja tuohon muotoon kypsennetty ties kuinka pitkä makkara josta lihakauppias leikkasi aina kullekin pikkurouvalle tämän kaipaaman pätkän.

Jokainen pätkäkin oli makkaran muodosta johtuen voimakkaan kaareva mistä nimi. Suoraksi vedettynä se olisi ollut varmaan metrinen jos riittääkään.

Vierailija
54/137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

En usko, että sillä on hirveästi naiselle merkitystä onko ympärysmitta 12 vaiko 14cm. Eniten ratkaisee kumminkin kiima ja himo toiseen. Mun kahden sormen ympärysmitta on 11cm ja niitäkin vaimon pillu puristaa tiukkaan nuollessa ennen orgasmia. Monesti tuokin on liikaa ja yksi sormi tehokkaampi. Vuosiin ei ole saanut enää naimalla orgasmia isosta kalustani huolimatta . Jos on saanut niin suuseksiorkun jälkeen. Uskoisin että monesti koosta ollut enemmän haittaa kuin hyötyä. Kiva sillä on elvistellä mutta todellisuudessa muut asiat on naisen nautinnossa oleellisempia. Onneksi ymmärsin tämän jo nuorena.

Käsittämätön tämä ukko! Vuodesta toiseen jauhaa tätä samaa asiaa munastaan, sormistaan ja vaimostaan. Ketään ei kiinnosta. Mene amputaatioon.

Vierailija
55/137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten mittaisin, mutta mulla on vain Atrian tuotteita.

Käykö Snellmanin grillimakkarat?

Vierailija
56/137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkammarinpojat ja yhden asian idiootit kokoontuneet tänne. Jos joku alkaisi kertomaan mittojaan, saati vertaamaan kaluaan makkaraan siinä edessäni, niin kyllä halut olisi samantien 0. Haluan miehen, kalun koosta huolimatta, en mittailevaa pikkupoikaa.

Vierailija
57/137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M62 kirjoitti:

En usko, että sillä on hirveästi naiselle merkitystä onko ympärysmitta 12 vaiko 14cm. Eniten ratkaisee kumminkin kiima ja himo toiseen. Mun kahden sormen ympärysmitta on 11cm ja niitäkin vaimon pillu puristaa tiukkaan nuollessa ennen orgasmia. Monesti tuokin on liikaa ja yksi sormi tehokkaampi. Vuosiin ei ole saanut enää naimalla orgasmia isosta kalustani huolimatta . Jos on saanut niin suuseksiorkun jälkeen. Uskoisin että monesti koosta ollut enemmän haittaa kuin hyötyä. Kiva sillä on elvistellä mutta todellisuudessa muut asiat on naisen nautinnossa oleellisempia. Onneksi ymmärsin tämän jo nuorena.

Käsittämätön tämä ukko! Vuodesta toiseen jauhaa tätä samaa asiaa munastaan, sormistaan ja vaimostaan. Ketään ei kiinnosta. Mene amputaatioon.

Eli sinun piti kaivaa tuo vuosia vanhan ketju sitä varten ja tuoda minun 5 vuotta sitten kirjoittamani kommentti tähän päivään framille. Vähänkö sinua ahistaa. Hanki paremmat lääkkeet. 

Vierailija
58/137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sinistä lenkkiä peräkkäin on pieni keskikoko.

Vierailija
59/137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 eri miestä ollut petikumppanina. On ollut pari jolla todella pieni, toisella ihan koko katkarapu ja tämä siis erektiossa. Joitakin keskivertoa pienempiä. Yksi melkoisen iso. Suurin osa ollut kuitenkin juuri tuota grillimakkaran koko luokkaa seisokissa. Nykyisellä vakipanolla on keskivertoa isompi ja on mun makuun hyvänkokoinen ja toki mies osaa käyttääkin penistään. Se yksi melkoisen iso oli jo liian iso. Myös keskiverto tai sitä jonkun verran pienempi on hyvä jos mies osaa käyttää penistään.

Vierailija
60/137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35 eri miestä ollut petikumppanina. On ollut pari jolla todella pieni, toisella ihan koko katkarapu ja tämä siis erektiossa. Joitakin keskivertoa pienempiä. Yksi melkoisen iso. Suurin osa ollut kuitenkin juuri tuota grillimakkaran koko luokkaa seisokissa. Nykyisellä vakipanolla on keskivertoa isompi ja on mun makuun hyvänkokoinen ja toki mies osaa käyttääkin penistään. Se yksi melkoisen iso oli jo liian iso. Myös keskiverto tai sitä jonkun verran pienempi on hyvä jos mies osaa käyttää penistään.

Ollut enemmän miehiä, mutta samanlaisia kokemuksia. Parasta(ylivoimaisesti) seksiä ollut juuri about grillimakkaran kanssa, mies oli uskomattoman kiihoittava, kiihkeä ja hyvä sängyssä. Muutama nakki tullut vastaan, ja kaksi liian isoa. Muuten kaikki olleet ok.