Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten valmistaudut jäämään poissa työelämästö ennen eläkeikää?

Vierailija
28.10.2019 |

Kysymys niille, jotka ovat asiaa suunnitelleet ja kenties jo tehneet asialle jotakin?
Eläkeikä nousee kokoajan ja 80 luvulla syntyneet pääsevät eläkkeelle n. 68v ikäisenä. Ellei eläkejärjestelmä kaadu ennen sitä.

Haaveilen ja mietin keinoja miten voisin jäädä eläkkeelle viimeistään 58 vuotiaana. Jos elän sinne asti. Suunnitelmat pitäisi tehdä niin, että elintaso pysyisi nyt kuitenkin sellaisena, että se mahdollistaa mm. matkustelun yms. Aion elää myös ennen eläkkeelle jäämistä nyt kun on virtaa ja terveyttä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun jokapäivä tänne.

Vierailija
2/4 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ajantajua että mä tuun tänne maailman tappiin ja jos se tekee sinulle hlvetin niin se on ihan oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon että koko eläkejärjestelmä kaatuu tai vähintäänkin kapenee olemattomiin ennenkuin oma eläkeikä koittaa. Ja jos pysyykin läjässä niin tuo ikä karkaa liian korkealle että sinne asti jaksaisi. Rahaa säästöön vaan niin paljon kuin saa, on oma ohjeeni.

Vierailija
4/4 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan firmastani lisäeläkettä verottomana rahastoon.

Normi tuloilla ja osingoilla olen ostanut sijoitusasuntoja. Ajatus on keventää työntekoa jo reilusti ennen eläkeikää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä