Kyllä on ihanaa kun on valoisaa aamulla!
Aivan uskomattoman ihanaa kun nyt on valoisaa aamulla. Mä niin rakastan tätä normaaliaikaa!
Kommentit (29)
On paljon helpompi elää valon mukaan kuin taistella sitä vastaan.
Normaaliaika on paras!
Herään kello 5.30 ja työt alkavat kello 7.30. Että joo, tosi valoisat aamut... Kun pääsen kello 15 ja kun olen työmatkan takia kotona kello 16, on pimeää. Jihuu...
Oli tosi helppo herätä tänään. Vaikka ei aurinko paistakaan niin valoisaa on silti. Tosi paljon hauskempaa kuin viime viikolla. Olin jo viime viikolla ihan epätoivon partaalla kun aamut olivat niin pimeitä. Masensi niin kamalasti. On tämä normaaliaika vaan paljon parempi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt miksi aamun pitäisi olla valoisa. Työmatka taittuu pimeässäkin, mutta töiden jälkeen olisi mukava tehdä pihahommia tms. valoisalla ajalla.
No mutta kohta on pimeää mennen tullen.Koska ihminen ”käynnistyy” luontaisesti helpommin uuteen päivään valon myötä.
No höpönlöpön. Tämä on aivan järjetön väite. Kyse on siitä kuinka monta tuntia olet nukkunut. Unen määrä on hyvinvointiin vaikuttava seikka, ei se, onko verhojen takana pimeää vai valoisaa.
Vierailija kirjoitti:
On paljon helpompi elää valon mukaan kuin taistella sitä vastaan.
Normaaliaika on paras!
Olet siis työtön ja perheetön kun voit valita milloin heräät ja olet ulkona.
On, on! Valoisaa on - heräsin vartti sitten.
Valon mukaanhan pitäisikin elää, eikä missään keinotekoisessa kello kääntely paskasta.