Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ympärileikkauksen vaikutukset seksiin.

Vierailija
27.10.2019 |

Ympärileikkaus edessä ja asia mietityttää paljon. Millaisia vaikutuksia, miten leikataan yms. Olen miettinyt mm. leikkaako kukaan kirurgi niin, että vain ongelmakohta ja jänne poistetaan ja arpi jää muutaman sentin terskan rajan yläpuolelle jättäen esinahan sisälehden miltei kokonaan. Tällä tavalla jäisi liikkuvaa nahkaa jäljelle. Kertoisitko kokemuksia jos sinulle on tehty esinahan leikkaus tai miehellesi? Kaikki aiheesta kiinnostaa.

Ympärileikkauksen vaikutukset seksiin.

Vaihtoehdot

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä43773 kirjoitti:

Naiset tykkäävät enemmän kun on leikattu.

Justjoo, se tuntuu kuin dildolla pantais, sori, itse en kyllä pitänyt. 

Tunteeko nainen esinahkan yhdynnässä?

Huomattavasti mukavempi natural peniksen kanssa, leikatun kanssa tarvitsen liukuvoidetta, jotenkin samanlainen mielikuva itselle jäänyt yhdestä säädöstä. Ei ehkä esinahkaa tunne, mutta sanoisin kanssa että kuin dildolla panisi fiilis oli osuvasti sanottu.

Vierailija
42/49 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin suurta eroa. Vain ulkonäössä tietty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis kiva vaihteeksi kuulla ketjun aloittajalta mikä on muuttunut? Neljässä vuodessa varmaan tajunnut ettei mikään muuttunut!!

Vierailija
44/49 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se puhtaana pidon helppous tarkoittaa sitä joota ennen esinahan poistoa et saanut liikkuvia taakse ja näin ollen veheje oli aina epäpuhdas mutta leikkauksen jälkeen ei moista ongelmaa ole. Onhan sille leikkaukselle aina jokin syy miksi leikataan. 

Vierailija
45/49 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla esinahka oli sen verran tiukka ja alhaalta kiinni etteivät nesteet mahtuneet tulemaan paineella ulos vaan jäivät ikäänkuin tursuamaan ihopoimujen läpi. Terveyskeskuksen lääkäri kirjoitti lähetteen urologille, lähettessä oli sana "circumcisio" ja kysymysmerkki. Vähän ajan päästä tuli kutsu sairaalaan urologin luo joka totesi tilanteen ja sanoi että tulee sitten kutsu päiväpoliklinikkakäyntiin.

Päädyttiin ratkaisuun "dorsal slit" (voi googlata myös "Esinahan kirurgia duo98530.pdf)") eli esinahan avaus jolloin keskelle jorman yläpuolta tehtiin esinahan halkaiseva viilto jonka pitkä haavareuna ommeltiin, muistaakseni lääkäri sanoi että ompeluun meni "kymmenkunta tikkiä". Ts kun jorma herää ja turpoaa terska ryömi avarretun esinahan suuremmasta aukosta esille, ja esinahka vetäytyy normaalisti terskan takareunan eli koronan taakse jolloin terska jää täysin paljaaksi.

Lääkäri vielä totesi että hän veti minun esinahkaa monen kertaan eteen ja taakse varmistamaan että värkki toimii toivotulla tavalla. Hyvä tuli, ei voi moittia.

Vierailija
46/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huonona juttuna erittäin herkkä siemensyöksy vaik on ympärileikattu

Vierailija
47/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laukeaminen viivästyy, nainenkaan ei saa niin helposti, koska esaria ei ole välissä "rullaamassa"

Repesin =D

Vierailija
48/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice

Vierailija
49/49 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aina on tullut ja muutenkin toimii sekä nainen sanoo että ihana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi