Löytääkö yli 40-vuotias enää rakkautta?
Kaikki hyvät on varattuja, eikä baareissa roikuta enää tuossa iässä. Tinder on vastenmielinen. Itse alkaa rupsahtaa. Onko enää toivoa?
Kertokaa kokemuksia.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Saan tästä alapeukkuja, mutta kerrotaan totuus.
Tämä on siis kuultua miehiltä suoraan.
Ikä vaikuttaa. Hoikka 22v tai 32v on eri asia kuin hoikka 42v. Hoikka 42v voi olla miesten silmissä nätti, mutta ei lähimainkaan yhtä nätti kuin hoikka 22v tai hoikka 32v.
Jos rima miesten suhteen on samalla korkeudella, kelpaa seksiin mutta ei suhteeseen. Ne kärkitason miehet saavat hoikkia, urheilullisia, koulutettuja ja nuorempia naisia.
Poikkeuksia on aina, mutta noin se tyypillisesti menee. Itse sanoisin että kun olin 22v, oman ikäisistä naisiosta 80% näytti seksikkäiltä. Kun olin 32, ehkä n. puolet. Nyt sanoisin että 5%. Pääsyynä on vartalo. Joko ylipainoa on väärissä paikoissa (peppu-reidet -> vatsa, vyötärö) tai ovat hoikkia mutta muodot on kadonneet.
Käsitykset omasta tasosta eivät vain kohtaa. Nainen pitää itseään nättinä ja koulutettuna, miehen silmissä nainen on vanhahko eikä koulutuksella saa lisäpisteitä.
= voi löytää rakkautta. Mutta kannattaa miettiä realistisesti omaa haluttavuutta miesten silmissä.
Sori.
No mitä nyt taas?
Kyllä, tässä iässä voi löytää sekä seksiä että rakkautta.
Itsekin olen löytänyt. Rakkaani on 40 v, suloinen ja kuuma. T. N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan tästä alapeukkuja, mutta kerrotaan totuus.
Tämä on siis kuultua miehiltä suoraan.
Ikä vaikuttaa. Hoikka 22v tai 32v on eri asia kuin hoikka 42v. Hoikka 42v voi olla miesten silmissä nätti, mutta ei lähimainkaan yhtä nätti kuin hoikka 22v tai hoikka 32v.
Jos rima miesten suhteen on samalla korkeudella, kelpaa seksiin mutta ei suhteeseen. Ne kärkitason miehet saavat hoikkia, urheilullisia, koulutettuja ja nuorempia naisia.
Poikkeuksia on aina, mutta noin se tyypillisesti menee. Itse sanoisin että kun olin 22v, oman ikäisistä naisiosta 80% näytti seksikkäiltä. Kun olin 32, ehkä n. puolet. Nyt sanoisin että 5%. Pääsyynä on vartalo. Joko ylipainoa on väärissä paikoissa (peppu-reidet -> vatsa, vyötärö) tai ovat hoikkia mutta muodot on kadonneet.
Käsitykset omasta tasosta eivät vain kohtaa. Nainen pitää itseään nättinä ja koulutettuna, miehen silmissä nainen on vanhahko eikä koulutuksella saa lisäpisteitä.
= voi löytää rakkautta. Mutta kannattaa miettiä realistisesti omaa haluttavuutta miesten silmissä.
Sori.
No mitä nyt taas?
Kyllä, tässä iässä voi löytää sekä seksiä että rakkautta.
Itsekin olen löytänyt. Rakkaani on 40 v, suloinen ja kuuma. T. N50+
Miehet yrittävät uskotella naisille, että naisten pitää ottaa vanhoja miehiä. Ei pidä paikkaansa. Alle 55-vuotiaissa on vielä aika suuri miesenemmistö ja nainen saa helposti nuoremman miehen.
Niinpä. - Toisaalta meitäkin on, jotka emme ole viehättyneet kummastakaan; enkä näin sanoessani tarkoita, että olisin sen paremmin absolutisti kuin vastaan uutta tekniikkaa, joka on mahd. uudemmat ava hakea kumppania.
Itse vain en koe eriyisesti viihtyväni baareissa. - Kyllähän niistä(kin) voinut löytää hetkellsitä seuraa. Ja varmasti valikoima baarien suhteen on toisaalla, kotipaikastani kaeumpana parempi. Mutta vaikka säännöllisen epääännöllsiesti poistun kotikentältäni, niin yleensä löydän muuallakin muutakin tekemistä, kuin mennä etsimään seuraa baarista.
Sama pätee myös hieman Tinderiin hiljaista luullakseni ja ennakkoluullojeni peruseella n näillä seuduin; vaikka oliko se napakympissä vai missä joku nainen (vai oliko mies) en muista joka lohkaisi elämänsä rohkeimpana tekona kun läksi kauaksi -en nyt muista mikä kaukomaan kohde- oli, minne j oli suunnannut Tinder Treffeille.
Minusta toki ihailtavaa ennakkoluulotomuutta. Mutta itselläni vain tulisi mieleeni, että pitäisikö nainen minua ihan täysin epätoivoisena jos ottaisin yhteyttä hänen Tinder -profilinsa perusteella ja välimatkaa meillä olisi luultavasi vähintään toistasataa kilometriä....
Ehkä ajatelen liikaa - ja kas: siksi pysyn ai siis olen pysynyt sinkkuna.