Minua on jo pitkään pommittanut mies, jonka tiedän olevan naistenmies, eikä oikein vakavia suhteita moneen vuoteen takana
Hän on myös minua paljon vanhempi.
Hän lähettelee minulle viestejä, vaikka itse olen ollut vähän mietteliäs niiden suhteen. Tätä on tapahtunut jo monen kuukauden ajan.
Voiko tuo mies olla minusta oikeasti kiinnostunut, vai onko hän sen yhden asian perässä vain? Voiko naistenmiehet rakastua?
Kommentit (87)
Minä nuorena tutustuin naisten mieheen ja meillä oli tosi hauskaa toista vuotta. Miksi aina hoetaan, että älä anna, että saat sen kiikkiin. Ei kaikki halua miestä kiikkiin. Tämä mies oli hauska seuramies, osasi sängyssä hommansa ja ei ollut pelkoa, että haluaa vakiintua. Hänellä oli muita naisia ja minulla muita miehiä. Kivaa oli
Vierailija kirjoitti:
Minä nuorena tutustuin naisten mieheen ja meillä oli tosi hauskaa toista vuotta. Miksi aina hoetaan, että älä anna, että saat sen kiikkiin. Ei kaikki halua miestä kiikkiin. Tämä mies oli hauska seuramies, osasi sängyssä hommansa ja ei ollut pelkoa, että haluaa vakiintua. Hänellä oli muita naisia ja minulla muita miehiä. Kivaa oli
Ap kysyi voiko naistenmies rakastua? Kun tällaista kysyy, niin on selvää, että ap ei halua pelkkää hauskanpitoa. Jos pelimiehen kanssa haluaa pelkkää seksiä, niin se on tietysti hyvä, että halut kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan onkin rehellinen asetelma. Osa noista vain esittää uskollista, vaikka vaatii sitä naiselta. Se vain unohtuu näissä keskusteluissa kertoa, että vaikka puhutaan yhteisistä säännöistä, ne koskevat vain toista osapuolta.
millainen pommi?
- vesipommi,
- hajupommi,
- toinen nainen Pommi,
[/quote]
Tuohan onkin rehellinen asetelma. Osa noista vain esittää uskollista, vaikka vaatii sitä naiselta. Se vain unohtuu näissä keskusteluissa kertoa, että vaikka puhutaan yhteisistä säännöistä, ne koskevat vain toista osapuolta.[/quote]
Voi hemmetti kun nyt tulin taas epäluuloiseksi.
Olen naimisissa ex-naistenmiehen kanssa, josta ystävät varoittivat ja JOPA MIEHEN VANHEMMAT varoittivat minun vanhempiani höissä. Todella komes ja itsevarma ja sellainen, että naiset iskevät häntä ja on valtavasti sekä yhdenyönsuhteita että muita suihteita. Mies oli heti alusta alkaen ns liian hyvä ollakseen totta ja sanoi ihmeellisesti oikeat asiat oikealla hetkellä. Pystyy esittämään vaikka mitä ja tekee työtä, jossa valehtelee ammatikseen. Minä taas olen heikkoitsetuntoinen ja riippuvainen hyväksynnästä.
Kuulostaa aivan klassiselta tarinalta, mutta minulla ei ole mitään todisteita, että mies pettäisi. Oletan siis, ettei petä. Hän on lähes sairaalloisen mustasukkainen kuitenkin minusta. Kaikkien muiden mielestä varmaan selvä tapaus ja minä olen sinisilmäinen. En kuitenkaan osaa ajatella ihmisistä, että he valehtelisivat minulle.
T. Se vaimo, joka saisi tietää viimeisenä
Vierailija kirjoitti:
Tuohan onkin rehellinen asetelma. Osa noista vain esittää uskollista, vaikka vaatii sitä naiselta. Se vain unohtuu näissä keskusteluissa kertoa, että vaikka puhutaan yhteisistä säännöistä, ne koskevat vain toista osapuolta.
Voi hemmetti kun nyt tulin taas epäluuloiseksi.
Olen naimisissa ex-naistenmiehen kanssa, josta ystävät varoittivat ja JOPA MIEHEN VANHEMMAT varoittivat minun vanhempiani höissä. Todella komes ja itsevarma ja sellainen, että naiset iskevät häntä ja on valtavasti sekä yhdenyönsuhteita että muita suihteita. Mies oli heti alusta alkaen ns liian hyvä ollakseen totta ja sanoi ihmeellisesti oikeat asiat oikealla hetkellä. Pystyy esittämään vaikka mitä ja tekee työtä, jossa valehtelee ammatikseen. Minä taas olen heikkoitsetuntoinen ja riippuvainen hyväksynnästä.
Kuulostaa aivan klassiselta tarinalta, mutta minulla ei ole mitään todisteita, että mies pettäisi. Oletan siis, ettei petä. Hän on lähes sairaalloisen mustasukkainen kuitenkin minusta. Kaikkien muiden mielestä varmaan selvä tapaus ja minä olen sinisilmäinen. En kuitenkaan osaa ajatella ihmisistä, että he valehtelisivat minulle.
T. Se vaimo, joka saisi tietää viimeisenä
Mies valehtelee työkseen.
Miehellä pettäjätaustaa siinä määrin, että ystävät ja omat vanhemmat ovat varotelleet.
Sinulla on huono itsetunto ja kaipaat hyväksyntää.
Mies on sairaalloisen mustasukkainen, eli hänellä on mitä ilmeisimmin henkinen niskalenkki sinusta.
Todennäköisyydet eivät ole puolellasi. Sinä olet hänelle täydellinen puoliso.
Ymmärsinkö oikein että olette tunteneet 10 vuotta ja viestiä viuhinut välillä päivittäin ja välillä harvemmin? Ja nyt kysyt että mikä voisi olla homman nimi? Vähän kummalta kyllä vaikuttaa, mutta jos nyt vuosien jälkeen tuntuu siltä, että voisit ottaa seuraavan askeleen, niin ota. Sittenhän se selviää. Ei 54 vee miehet enää ihan hirveesti jaksa häslätä. Puheen tasolla kyllä flirttiä ja muuta, mutta harvoin tekoihin asti menee (ei jaksa)