Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua on jo pitkään pommittanut mies, jonka tiedän olevan naistenmies, eikä oikein vakavia suhteita moneen vuoteen takana

Vierailija
27.10.2019 |

Hän on myös minua paljon vanhempi.
Hän lähettelee minulle viestejä, vaikka itse olen ollut vähän mietteliäs niiden suhteen. Tätä on tapahtunut jo monen kuukauden ajan.

Voiko tuo mies olla minusta oikeasti kiinnostunut, vai onko hän sen yhden asian perässä vain? Voiko naistenmiehet rakastua?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies osaa saada naisen tuntemaan, että on erityinen ja että pelimies on rakastunut. Aina kierroksessa useita naisia samaan aikaan. Varsinkaan vanhemmat pelimiehet eivät muutu, mutta kyllähän hekin kokeilevat naimisissaoloa useimmat. Vaimot joutuvat kestämään kaikenlaista.

Vierailija
22/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ikä? Voi olla p..lun vonkaaja, mutta olisko miekkonen kuukausia jaksanut pommittaa viesteillä, luulisi helpomallakin saavan jos on yhtään kuosissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ja hän pommittaa montaa muutakin ja tapailee myös useita. Hän jaksaa tehdä sitä kuukaudesta toiseen juuri siksi kun sinä et ole ainoa, eikä hänen fokus ole vain sinussa. Olet vain yksi listassa. Jos hän olisi aidosti kiinnostunut, olisi hän turhautunut ja luovuttanut jo aikaa sitten.

Kyllä mun aviomies yirtti iskeä mua aikoinaan ainakin puoli vuotta, ennen kuin lämpenin. Hän on myös minua vanhempi. Ollaan edelleen yhdessä. Toki aina todennäköisempää, että pelimies ei vakiinnu. Mutta poikkeuksiain on.

Vierailija
24/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kiinnostava saalis mutta sitten kun olet koukussa niin naistenmies etsii jo seuraavaa. Catch and release.  Naistenmies on koukussa iskemiseen ja saa tyydytystä, että pystyy saamaan kenet tahansa. Ei halua eikä pysty sitoutumaan.

Varmaan jos tarvitsisi naisia niin olisi siellä tinderissä

Tinder on oikealle naistenmiehelle turhaa ajanhukkaa. 

no just joo... eihän siellä tinkussa muita olekaan kuin pelimiehiä.

Vierailija
25/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ikä? Voi olla p..lun vonkaaja, mutta olisko miekkonen kuukausia jaksanut pommittaa viesteillä, luulisi helpomallakin saavan jos on yhtään kuosissaan.

54-vuotias on. Epäilen itsekin voisiko oikeasti olla sen yhden asian perässä. Viestit eivät ole olelet mitenkään seksuaalisävytteisiä.

Vierailija
26/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ja hän pommittaa montaa muutakin ja tapailee myös useita. Hän jaksaa tehdä sitä kuukaudesta toiseen juuri siksi kun sinä et ole ainoa, eikä hänen fokus ole vain sinussa. Olet vain yksi listassa. Jos hän olisi aidosti kiinnostunut, olisi hän turhautunut ja luovuttanut jo aikaa sitten.

Tämä.

Teknologia mahdollistaa minimaalisen pienellä vaivalla lirkuttelun ja pommituksen useille kohteille. Samoja lässytyksiä voi kierrättää. Kun ei halua usko että ei onnistu, tai on vaan hauskaa yrittää sitä Vaikeaa, jaksaa samaa jatkaa loputtomiin.

Vierailija
27/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestit eivät ole seksuaalissävytteisiä, oletko tällöin varma, etteivät ne ole yksinkertaisesti vain ystävällismielisiä viestejä ilman, että päämääränä olisi päästä kanssasi samaan sänkyyn?

Vierailija
28/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos viestit eivät ole seksuaalissävytteisiä, oletko tällöin varma, etteivät ne ole yksinkertaisesti vain ystävällismielisiä viestejä ilman, että päämääränä olisi päästä kanssasi samaan sänkyyn?

Niin, sitähän tässä vähän niinkuin selvittelen, että mikä meininki. Kyllä niissä flirttiä on ja hän on kehunut minua, mutta ihan arvokkaasti. Olen ollut melko passiivinen viestien suhteen - lähinnä vastaillut niihin, ilman vastakysymyksiä, mutta silti hän pistää viestejä päivittäin.

Vierailija
29/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

54-vuotias on. Epäilen itsekin voisiko oikeasti olla sen yhden asian perässä. Viestit eivät ole olelet mitenkään seksuaalisävytteisiä.

54 eikä parisuhteita? Huhhuh... mieti nyt itsekin montako naista se on kaatanut. Kiva tautikirjasto keräiltynä. Voihan se olla, että hän haluaa pariutua kun ikää alkaa tulla. Sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä uskollisuuden tai rakastumisen kanssa.

Vierailija
30/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Teknologia mahdollistaa minimaalisen pienellä vaivalla lirkuttelun ja pommituksen useille kohteille. Samoja lässytyksiä voi kierrättää. Kun ei halua usko että ei onnistu, tai on vaan hauskaa yrittää sitä Vaikeaa, jaksaa samaa jatkaa loputtomiin.

Ryhmäviestinä lähtee sama viesti usealle naiselle ja se joka sinä päivänä tarttuu koukkuun niin sitä pyöritetään. Johan viestien neutraaliuskin kertoo, että ne on yleisluontoisia eikä tarkoitus ole provosoida mitään epätoivottuja reaktioita.

Vierailija
31/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

54 eikä parisuhteita? Huhhuh... mieti nyt itsekin montako naista se on kaatanut. Kiva tautikirjasto keräiltynä. Voihan se olla, että hän haluaa pariutua kun ikää alkaa tulla. Sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä uskollisuuden tai rakastumisen kanssa.

ei parisuhteita viime vuosina. On ollut naimisissa ja lapsiakin.

Vierailija
32/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sitähän tässä vähän niinkuin selvittelen, että mikä meininki. Kyllä niissä flirttiä on ja hän on kehunut minua, mutta ihan arvokkaasti. Olen ollut melko passiivinen viestien suhteen - lähinnä vastaillut niihin, ilman vastakysymyksiä, mutta silti hän pistää viestejä päivittäin.

Äijällä on niin paljon kokemusta, että tietää ettei konservatiivisempaan naiseen kaksimieliset jutut pure. Tuo ei varmaan vaadi kovin kummoista ymmärrystä. Erityyppisiin naisiin erilainen taktiikka. eri

Vierailija
33/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ryhmäviestinä lähtee sama viesti usealle naiselle ja se joka sinä päivänä tarttuu koukkuun niin sitä pyöritetään. Johan viestien neutraaliuskin kertoo, että ne on yleisluontoisia eikä tarkoitus ole provosoida mitään epätoivottuja reaktioita.

Ei todellakaan ole mitään yhteisviestejä. :D Nyt menee jo vähän liian pitkälle noi teidän arvailut. Viestit liittyvät monesti minun elämään - ei niistä voi muille puhua. 

Vierailija
34/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Jos olet kuitenkin vastaillut viesteihin, olet kenties itsekin jollain tavoin kiinnostunut hänestä? Mikset siis ehdottaisi kahvittelua tai yhteistä lounasta ja ottaisit selvää, missä mennään.

Vierailija
35/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tämä mies on pelimies vaan enemmänkin naistenmies. Siinä on ero.

Tämä tosiaan olisi naisten hyvä oppia tunnistamaan. Naistenmiehet ovat niitä jotka tätä palloa lopulta pyörittävät joka suhteessa, kun taas pelimiehet ovat räkäsormisia koiranpersseen rassaajia, jotka sinnikkyydellä ja naisten suosiollisella myötävaikutuksella pelaavat peliään missä ei ole voittajia. Molemmat "saavat naisia", mutta toisen luokse naiset jonottavat ja joku päivä he myös tapaavat vakiintua suvunjatkamismielessä.

Vierailija
36/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jolla on ollut paljon naissuhteita tietää, ettei mitään seksiviestejä voi laittaa, vaan pitää osata imarrella oikealla tavalla. Naisen pitää tuntea, että muita mies ei kohtele ollenkaan samalla tavalla kuin minua, olen hänelle erityinen. Samanlaisia viestejä voi lähetellä vaikka kymmenelle naiselle, kuten joku jo totesi.

Seksin vonkaajamiehet eivät ikinä ole mitään pelimiehiä, vaan ihan vastakohtia. 

Miksi sinä tästä miehestä olet kiinnostunut, jos kerran tiedät hänen olevan parantumaton naistenmies? Ei sellaiset muutu, varsinkaan noin vanhat.

Vierailija
37/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Jos olet kuitenkin vastaillut viesteihin, olet kenties itsekin jollain tavoin kiinnostunut hänestä? Mikset siis ehdottaisi kahvittelua tai yhteistä lounasta ja ottaisit selvää, missä mennään.

Hän on jo ehdottanut tapaamista, mutta en ole sanonut siihen oikein mitään... Tavallaan kiinnotaa, tavallaan kovasti arveluttaa

Vierailija
38/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edes komea? 😊

Vierailija
39/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina luulevat tai haluavat olla se erityinen joka muuttaa miehen mutta harvemmin se niin menee.

Jos sinua epäilyttää niin luota vaistoosi ja annan sen miehen olla.

Vierailija
40/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, okei. Seuraava kysymys.

Miten tällaisten miesten kanssa pitää toimia? Että ei vahingossakaan joudu hänen saaliikseen.

Jos ei hslya olla tekrmisissä, ignooraa.

Jos haluaa itsekin pelata, "antaa ymmärtää, muttei ymmärtää antaa".

Minulla on yksi tuollainen joka noin kerran vuodessa keksii taas kaivata. Jos sattuu olemaan tylsää niin leikin hänellä hetken, jos on muuta tekemistä en vastaa ja unohdan.