Minua on jo pitkään pommittanut mies, jonka tiedän olevan naistenmies, eikä oikein vakavia suhteita moneen vuoteen takana
Hän on myös minua paljon vanhempi.
Hän lähettelee minulle viestejä, vaikka itse olen ollut vähän mietteliäs niiden suhteen. Tätä on tapahtunut jo monen kuukauden ajan.
Voiko tuo mies olla minusta oikeasti kiinnostunut, vai onko hän sen yhden asian perässä vain? Voiko naistenmiehet rakastua?
Kommentit (87)
Mistä tiedät tämän naissuhteet? Jos kerran tiedät, että osaa lirkutella naisille ja itseäsi kiinnostaa selvästi, niin miksi oikeastaan täältä kyselet. Itse varmasti tiedät parhaiten vastauksen mitä haluat.
Olet siis n. 30 - kymppinen ja mies 54. Ok. No, pane sitä. Voit saada vanhemmalta mieheltä elämäsi parhaat kyydit ainakin, ellet muuta.😊
Yhden asian mies. Tuollaiset ei rakasta kuin itseään. Juokse karkuun ja kovaa.
Nimim kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kiinnostava saalis mutta sitten kun olet koukussa niin naistenmies etsii jo seuraavaa. Catch and release. Naistenmies on koukussa iskemiseen ja saa tyydytystä, että pystyy saamaan kenet tahansa. Ei halua eikä pysty sitoutumaan.
Varmaan jos tarvitsisi naisia niin olisi siellä tinderissä
Miksi ihmeessä jos löytää riittävästi seuraa oikeastakin elämästäkin? Et suinkaan sinä luule olevasi ainoa nainen, jota naistenmies jallittaa?
Tutustu avoimin mielin mutta järki päässä. Jos on "se oikea", niin sanot et annat seksiä vain avioliitossa ;) Tämä testi toimii tehokkaasti, jos on tosissaan ni kosii, jos taas leikkii ni lopettaa leikin tohon.
Vierailija kirjoitti:
onpas täällä kyynistä porukkaa. En ihmettele jos kyyniset jäätte ilman puolisoa. Kyllä me kaikki haluamme aidosti ihanan, hyvään uskovan ihmisen.
Valitettavasti tästä asiasta on kokemusta, henkilökohtaisesti ja sivusta seurattuna. Ihmisten hyvyyteen voi toki luottaa, mutta liian sinisilmäinen ei saa olla.
Haluaahan se tapapettäjäkin toki aidosti ihanan, hyvään uskovan ihmisen kumppaniksi. Ei vain itse ole sitä, mutta sehän ei ole hänen ongelmansa. Mitä enemmän toinen uskoo siihen hyvään, sen helpompi kusetettava.
Vierailija kirjoitti:
Yhden asian mies. Tuollaiset ei rakasta kuin itseään. Juokse karkuun ja kovaa.
Nimim kokemusta on
:D Tunnet hänet?
Tuosta tulee mieleen eräs mies, jota vähän aikaa tapailin. Jotenkin hänestä tuli väärät vibat, oli vähän turhan supliikki ja sujuva ja tsekkasin pari asiaa hänestä puhelimitse. Oli valehdellut työpaikkansa, mutta nimi oli kyllä oikein. Sen jälkeen mies jatkoi viestien lähettämistä ja jututtamista vaikka kuinka pitkään, vaikken edes vastannut mitään. Kerran kävi ovenkin takana, taksi seisoi alaovella ja sieltä soitti, katsoin parvekkeelta.
Jos tuo on naistenmies tai pelimies, niin ne ovat todella sitkeitä. Heistä on hauskaa, että jahtaaminen kestää vähän kauemmin ilmeisesti. Mutta mihinkään sanottuun ei voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis n. 30 - kymppinen ja mies 54. Ok. No, pane sitä. Voit saada vanhemmalta mieheltä elämäsi parhaat kyydit ainakin, ellet muuta.😊
Tarkoitatko 300-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Miksi musta tuntuu, että tässä ketjussa on kateellisia naisia.
Ei, vaan todennäköisesti naisia, jotka tuntee miestyypin.
Eikä siitä liioiksi voi varoitella.
Naisten mies, miesten mies, naisten nainen, naisten mies....
Sovi treffit ja ota asiasta itse selvää. Toki voit ensin kysyä asiaa täältä, mutta siinä on riskinä se, ettei naisilla ole yksinomaan positiivista sanottavaa naistenmiehistä ja niihin on ihan pätevät perustelutkin. Usko tai älä. Kaikki ei aina ole kateutta ja osalla on omien, huonojen kokemusten myötä myös aito huoli siitä, ettei kenenkään enää sattuisi. Silti se ei tarkoita, että juuri tämä aloittajaa lähestyvä ihminen satuttaisi.
On sellainenkin mahdollisuus, että pelaat itse miehen kanssa ja annat ymmärtää, muttet ymmärtää antaa. Tosin emme tiedä sitä, joten tämä vain arvaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpas täällä kyynistä porukkaa. En ihmettele jos kyyniset jäätte ilman puolisoa. Kyllä me kaikki haluamme aidosti ihanan, hyvään uskovan ihmisen.
Valitettavasti tästä asiasta on kokemusta, henkilökohtaisesti ja sivusta seurattuna. Ihmisten hyvyyteen voi toki luottaa, mutta liian sinisilmäinen ei saa olla.
Haluaahan se tapapettäjäkin toki aidosti ihanan, hyvään uskovan ihmisen kumppaniksi. Ei vain itse ole sitä, mutta sehän ei ole hänen ongelmansa. Mitä enemmän toinen uskoo siihen hyvään, sen helpompi kusetettava.
Sinisilmäisia naisia hyväksikäytetään. Pahimmillaan seurauksena on sukupuolitauti ja menettää rahansa. Pelimies onnistuu vain sellaisten naisten kanssa, jotka kaipaavat ihailua, huomiota ja hyväksyntää ja ovat jotenkin yksinäisiä. Silloin he jättävät varoitusmerkit huomiotta, vaikka ystävät kuinka varoittelisivat. Varmaan yleisimpiä luuloja on tuo, että vaikka miehellä tietäisi olevan paljon suhteita takana, niin jotenkin mies saa kautta rantain naisen uskomaan, että juuri nyt mies rakastaa oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on aika mielenkiintoista, että varoittaminen voi ajaa jopa enemmän naista sen pelimiehen syliin. Koska se nainen ajattelee, että hänelle ollaan vain kateellisia ja että ystävä ei halua hänen olevan onnellinen. Ja sitten jättää kertomatta miehestä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on aika mielenkiintoista, että varoittaminen voi ajaa jopa enemmän naista sen pelimiehen syliin. Koska se nainen ajattelee, että hänelle ollaan vain kateellisia ja että ystävä ei halua hänen olevan onnellinen. Ja sitten jättää kertomatta miehestä enää.
Tuhoamisvietti hallitsee ihmisiä pääsääntöisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on naisen oma häpeä. Varoitettu on, jokainen tekee loppupeleissä valinnat itse.
AV-palstalla tuskin tällaista vaihtoehtoa on. ap:n kommentoima tuskin kateutta saa valloilleen pelkän sukupuolen ja ikänsä perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on kyllä ainutlaatuisia. Minäkin pyöritin kahden käden sormilla laskettavaa määrää miehiä kerralla ja kaikille puhuin kuin välittäisin aidosti. Joten se nyt ei merkitse mitään mitä jossain viesteissä sanoo.
Miesten pyörittäminen ei vaadi edes mitään välittämisen esittämistä, pelkkä häilyvä tunne että niin voisi käydä joskun tulevaisuudessa riittää.
Ei se vaadi enempää tottuneelta kusettajalta naistenkaan suhteen jos nainen on nälkäinen huomiolle ja romantiikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on naisen oma häpeä. Varoitettu on, jokainen tekee loppupeleissä valinnat itse.
AV-palstalla tuskin tällaista vaihtoehtoa on. ap:n kommentoima tuskin kateutta saa valloilleen pelkän sukupuolen ja ikänsä perusteella.
Häpeällähän nuo naistenmiehet juuri toimivat. Eristävät ystävistä, voi tulla väkivaltaakin mukaan, pyörityksen lähtenyt häpeää hyväuskoisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhoamisvietti hallitsee ihmisiä pääsääntöisesti.
Joidenkin naisten kohdalla suurin osa suhteista on jonkunlaisia hyväksikäyttäjiä, mutta muuten naistenmiehet valikoivat joukosta juuri ne haavoittuvassa elämäntilanteessa olijat. Juuri eronneet ovat persoja kehuille ja huomiolle esimerkiksi.
kannattaisiko mennä narikkatorille sitä huutamaan. joku voisi tulla ammattiauttamaan suuret ongelmasi?