Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisella oli profiilikuvassaan koruja, hame ja korkokengät, tapaamiseen tuli housuissa, paidassa, tennareissa ja ilman koruja

Vierailija
27.10.2019 |

Tunnen oloni huijatuksi. Kuvassa esim. Näyttävät korvarenkaat ja kaulakoru, lyhyt hame ja korkkarit. Tapaamiseen tuli kuitenkin "naturellina" kävimme vaan kahvilla, mutta jotain tasoa ja naisellisuutta olisin odottanut. Olisitko itse minun asemassani pettynyt?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen noin testatakseni miestä, että kiinnostanko minä ihmisenä jos en ole niin kovin laitettu. Kolmansille treffeille menen sit sillai et miehen suu loksahtaa auki.

Noh Noh. Jos olet joku 165cm etkä supermalli niin tuskin mikään loksahtaa.

Vierailija
22/34 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä kiinnostais jos huomais että heti alusta asti jotain peliä ja testaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit on helppo riisua ennen seksiä. Suurin osa miehistä ei saa mekkoa tai rintsikoita auki. Jos kelpaa "pieruverkkareissa" niin tulevaisuudessa saa myös korsetin kanssa.

Vierailija
24/34 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin minäkin pettynyt tai vähintäänkin negatiivisesti yllättynyt, jos kuvassa olisi mies särmässä kampauksessa ja siisteissä vaatteissa, ja paikalle pölähtäisi joku verkkari-ukko suoraan kuukauden mökkilomalta. "Kun kahveille kerta vaan mentiin niin ei kai sen niin väliä."

Eikö se deittiprofiilin kuvan pitäisi edustaa nimenomaan sinua omimpana itsenäsi?

Ei tässä puhuttu epäsiististä olemuksesta tai tilaisuuteen sopimattomista vaatteista. Ja ei, deittiprofiilin kuvat valitaan niin että ne on edustavia tai sitten kertovat susta ihmisenä. Ei meillä ole mitään "ominta" itseä, kaikki näyttää eri puolia eri olosuhteissa.

Ei minun pointtini olleet tilaisuuteen sopimattomat vaatteet - kyllähän kahville voi ihan hyvin mennä verkkareissa, eikö vain? Pointtini oli sama kuin aloittajalla, eli se kun paikalle ilmestyy täysin eri tavalla pukeutunut ja itseään ulkonäöllään ilmaiseva ihminen kuin kuvat antoivat ymmärtää.

Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että kuvien pitäisi kertoa sinusta ihmisenä. Sitä nimenomaan yritin sanoa tuolla "omimmalla itsellä". Valitsemalla profiiliin mahdollisimman aidosti itseä heijastavat kuvat vähentää kyllä todennäköisyyksiä siihen, että toiselle tulisi ristiriitainen mielikuva kun kuvat ja todellisuus eivät kohtaakaan.

Vierailija
25/34 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkarit on helppo riisua ennen seksiä. Suurin osa miehistä ei saa mekkoa tai rintsikoita auki. Jos kelpaa "pieruverkkareissa" niin tulevaisuudessa saa myös korsetin kanssa.

Mitä jos ei kuulu siihen suurimpaan osaan.

Vierailija
26/34 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindertreffaajat on yhtäkaikki pöljiä.

Vierailija
27/34 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet sellaisten rähmäkäpälöiden kanssa?

Minä en edes omista ”pieruverkkareita” enkä halua miehenkään kulkevan sellaisissa.

Vierailija
28/34 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä on vähän epäkunnioittavaa, jos nainen tulee treffeille rennosti vaan farkuissa ja tennareissa. Voisi vähän yrittää pukeutua kauniimmin ja naisellisemmin.

Vierailija
29/34 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain parempaa ja kauniimpaa päälle, kiitos!

Vierailija
30/34 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin minäkin pettynyt tai vähintäänkin negatiivisesti yllättynyt, jos kuvassa olisi mies särmässä kampauksessa ja siisteissä vaatteissa, ja paikalle pölähtäisi joku verkkari-ukko suoraan kuukauden mökkilomalta. "Kun kahveille kerta vaan mentiin niin ei kai sen niin väliä."

Eikö se deittiprofiilin kuvan pitäisi edustaa nimenomaan sinua omimpana itsenäsi?

Ei tässä puhuttu epäsiististä olemuksesta tai tilaisuuteen sopimattomista vaatteista. Ja ei, deittiprofiilin kuvat valitaan niin että ne on edustavia tai sitten kertovat susta ihmisenä. Ei meillä ole mitään "ominta" itseä, kaikki näyttää eri puolia eri olosuhteissa.

On sillä aika paljon eroa, mitä antaa ymmärtää ja mitä on. Jotkut esim pitävät vanuneita verkkareita ja hupparia sopivana vaatetuksena jokaiseen paikkaan, paitsi omiin häihin(tai ehkä niihinkin sopisi). Jos tällaisella ihmisellä on joku pikkumusta kuvassa, joka on itseasiassa naamiaisissa näpsäisty, niin pitäisin törkeänä harhaanjohtamisena.

Vierailija
31/34 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielestä on vähän epäkunnioittavaa, jos nainen tulee treffeille rennosti vaan farkuissa ja tennareissa. Voisi vähän yrittää pukeutua kauniimmin ja naisellisemmin.

Minä kyllä panostan yleensä jonkin verran mennessäni treffeille, mutta odotan miehenkin panostavan sen verran, että maksaa minunkin kahvikupilliseni tai viinilasilliseni. 

Elämä on valintoja.

Vierailija
32/34 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun pointtini olleet tilaisuuteen sopimattomat vaatteet - kyllähän kahville voi ihan hyvin mennä verkkareissa, eikö vain? Pointtini oli sama kuin aloittajalla, eli se kun paikalle ilmestyy täysin eri tavalla pukeutunut ja itseään ulkonäöllään ilmaiseva ihminen kuin kuvat antoivat ymmärtää.

Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että kuvien pitäisi kertoa sinusta ihmisenä. Sitä nimenomaan yritin sanoa tuolla "omimmalla itsellä". Valitsemalla profiiliin mahdollisimman aidosti itseä heijastavat kuvat vähentää kyllä todennäköisyyksiä siihen, että toiselle tulisi ristiriitainen mielikuva kun kuvat ja todellisuus eivät kohtaakaan.

No mä tarkoitin niillä itsestä kertovilla kuvilla juuri sellaisten tilanteiden näyttämistä, jotka ei ole niitä arkisimpia mutta jotka, junou, kertoo ihmisistä. Matka- ja kaverikuvat jos se on oma arvostus, teatterimeikki- tai soitinkuvat jos se on oman elämän juttu, laskettelurinnekuva, eräjormien pakollinen kalakuva, naamiaisasukuva, herutuskuva jne. Ei niistä välttämättä ole edes tunnistettavissa. Sitten ne kuvat joista naama ja vartalo näkyy on ihan normaalia ja täysin hyväksyttävää ottaa juhlatilaisuudesta tai ihan vaan pistää kampaus ja paremmat vaatteet ja mennä johonkin kunnolla valaistavaksi. Totta kai näytetään edustavin puoli.

Ei se musta kuulosta huonolta asialta, jos jo alussa karsiutuu pois sellaiset joissa yhdistyy niin heikko sosiaalisten käytäntöjen ymmärrys, että kokevat ristiriitaa kun on kehdattu laittaa profiiliin edustuskuva mutta kahvitreffeillä ei näytetä samalta, ja niin suuri joustamattomuus että tämä oikeasti vaikuttaa treffien lopputulokseen. En minä ainakaan haluaisi tuolla kombolla yrittää yhtään mitään.

Vierailija
33/34 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei, jos treffikahvilaksi ei ole valittu ABC:tä tai luontopolun lippakioskia niin sitten ei myöskään verkkarit sovellu tilanteeseen. Ellei ne ole enemmän sellaista athleisure-tyyppiä joka ei todellakaan ole se mihin "verkkareilla" yleensä viitataan.

Vierailija
34/34 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sillä aika paljon eroa, mitä antaa ymmärtää ja mitä on. Jotkut esim pitävät vanuneita verkkareita ja hupparia sopivana vaatetuksena jokaiseen paikkaan, paitsi omiin häihin(tai ehkä niihinkin sopisi). Jos tällaisella ihmisellä on joku pikkumusta kuvassa, joka on itseasiassa naamiaisissa näpsäisty, niin pitäisin törkeänä harhaanjohtamisena.

No nyt ymmärrän mitä niiden lukemattomien miesten päässä liikkuu, joiden profiilikuvat on hämäriä, rajaamattomia, huonosti valaistuja, oudosta kulmasta otettuja epäimartelevia selfieitä joissa niillä on kotivaatteet päällä ja ummettunut ilme naamalla.