Vaihtoehto Jungle juice baarille?
Rakastan heidän smoothieita, mutta en haluaisi maksaa 9,50e joka kerta kun himo iskee (melkein päivittäin ☺).
Onko olemassa hyviä ja edullisia vaihtoehtoja? Kotona en jaksa läträtä.
Kommentit (23)
Paljonko aikaa kuluu smoothien tekemiseen? Taitaa päästä ihan hyville tuntipalkoille jos tekee smoothiet itse verattuna 9,50 hintaiseen.
Olen yleensä vaan kävellyt niiden ständin ohi viereiseen Arnoldsiin, mutta taidat hakea jotain halvempaa smoothie-paikkaa?
Jos et itse halua läträtä, taitaa marketin hylly olla se budjettivaihtoehto.
Onhan tuo hurja hinta, mutta toisaalta ostin eilen samaan hintaan erikoiskaljan lähiökuppilasta, enkä ajatellut hintaa.
Prismasta saa pillimehuja öbaut 20 senttiä kipale.
Vierailija kirjoitti:
Jos et itse halua läträtä, taitaa marketin hylly olla se budjettivaihtoehto.
Totta kyllä tuo. Hintaero valitettavasti näkyy sitten radikaalisti maussa. Itse käytän sekä että, kaupan smoothieita enimmäkseen kun en kovin usein käy paikoissa missä on Jungle Juice Bar. Mutta aina jos satun johonkin ostoskeskukseen missä sellainen on, ostan jonkun mehun tai smoothien (jotka ei kyllä ole noin paljoa maksaneet kun itse olen käynyt, 5,50 taisi olla viimeisin). Kaupan smoothiet on vähän semmoisia: meep, ei tämä hyvää ole mutta saapa jotain vitamiineja edes kun ei jaksa hedelmiä järsiä... Jungle Juice Barin useimmat taas on ihan herkkua maultaankin.
Ihan kaupan hyllyltä? Sieltäkin saa smoothieita.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo hurja hinta, mutta toisaalta ostin eilen samaan hintaan erikoiskaljan lähiökuppilasta, enkä ajatellut hintaa.
Mikä on erikoiskalja?
Kymmenessä minuutissa väsäät itsellesi litran mieleistäsi smoothieta ja siivonnut keittiön sillä aikaa kun kannu pörisee. Eikä takuulla maksa 20 euroa (jos siis 9,50 on alle puolen litran juoman hinta jossain hikibaareissa).
Vierailija kirjoitti:
Paljonko aikaa kuluu smoothien tekemiseen? Taitaa päästä ihan hyville tuntipalkoille jos tekee smoothiet itse verattuna 9,50 hintaiseen.
Selvää on että itse tekemällä säästää. Tuollainen yritys kun joutuu maksamaan liiketilan vuokraa, palkkaa henkilökunnalle jne. Enkä kyllä itsekään noihin rahaa laittaisi kuin ehkä kerran vuodessa jos olisi taloudellisesti tiukkaa. Mutta kun ei erityisemmin ole, tulee toisinaan käytettyä.
Mutta ihan niin törkeä se hinta ei minusta ole kuin voisi ajatella pelkästään katsomalla mitä joku marketin kylmähyllyn smoothiepullo maksaa vs. JJB. Ihan ainesosissa on jo valtavat hintaerot, JJB:n tuotteissa on kaikenlaista kallistakin (alla esimerkkejä), kun taas marketissa on usein joku banaanipohjainen juttu jossa paria tavanomaista hedelmää esim. appelsiini ja mango.
Esim. Captain Hook: tyrni, ananas, mango, banaani, passio, kurkuma, sitruuna, inkivääri, porkkana, jäitä
Chia Ninja: ananas, mango, avocado, chia siemenet, päärynä, lehtikaali, pinaatti, persilja, sitruuna, lime, inkivääri, maca, kurkku ja jäitä
Flamingo: mango, mansikka, päärynä, kookosmaito, gojimarja, heraproteiini, omena, jäitä
Toinen juttu on että onhan se maku ihan eri jos se smoothie tehdään siinä silmien edessä juuri ennen nauttimista kuin jos se on pullossa pitkiä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Netissä ei taida olla hinnastoa?
Ei, mutta esim. Woltin sivuilta näkee noiden hintoja kun sieltä pystyy tilamaan Jungle Juice Barinkin tuotteita: https://wolt.com/fi/fin/lahti/restaurant/jungle-juice-bar-lahti-1
Triplassa kävin tänään. Hyvää oli ja ystävällinen palvelu👍
Ja pitkä oli jono. Siinä sai työntekijät sykkiä ihan kunnolla.
Valion kefilus-mehut on hyviä ja raikkaita, litra maksaa noin 2e. :)
Osta blenderi ja mars mars hevi-osastolle. Kymmenellä eurolla saat itsellesi parikymmentä smoothieta ja netti on pullollaan reseptejä. Antaa typerysten törsätä ja latailla trendikkäitä smoothiebaarikuviaan someen ja huomiohuorailla.
Kymmene euroo!? :O Voe helevettiläenen. Myö ei tiällä muaseuvvuilla ymmärretä teijjän lendauksien piälle yhtikäs mittään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on erikoiskalja?
Ei mikään perus hanaolut vaan joku irtopullossa oleva yleensä vähän pienemmän panimon tuote.
Mattilanori kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on erikoiskalja?
Ei mikään perus hanaolut vaan joku irtopullossa oleva yleensä vähän pienemmän panimon tuote.
Niissä on vaan se vika etteivät ole koskaan tarpeeksi kylmiä nautittavaksi muualla kuin kotona. Pakastimen kautta pitää ne ensin jäähdytellä.
Eipä taida oikein olla. Joistain kahviloista tms. saa kyllä myös paikassa itse tehtyjä smoothieita, mutta ei nekään yleensä sen edullisempia ole.
Itsekin usein JJB:stä ostan mutta ei ne mun smoothiet kyllä maksa kuin vitosen paikkeilla (esim. Killer Bee, Pink Panther). Ne viher- tai proteiinismoothiet taitaa tosin olla kalliimpia.