Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisten annetaan käyttää hyväksi mm. terveyspalveluja jättämällä varatuille ajoille tulematta jne

Vierailija
27.10.2019 |

Nyt kun taas kuntien asiakasmaksuja korotetaan, kun isot kaupungit on säästövaatimusten edessä niin miksi järjestelmän hyväksikäyttö samalla sallitaan?

Kun miettii miten monia tuhansia aikoja jää käyttämättä mm. hammashuollossa kun ihmiset ei vaan tule paikalle, yksikin ihminen oikein ylpeili minulle miten jättää vähän väliä pitkät juurihoitoajat käyttämättä kun on niin tärkeitä kokouksia ettei ole aikaa mennä hammashoitoon.

Eikö sekään ihminen tajua, että meidän yhteisistä veroista ne palvelut kustannetaan ja minua ei ainakaan kiinnosta maksaa veroja tällaisille tyhjäkäynnille. Miksi nämä ihmiset aina saa uuden ajan?

Olen todella ylpeä omasta lapsestani kun hän sai hammaslääkäriltä ajanvarauskirjeen, jossa luki että poisjäännistä tulee 50€:n lasku. Kysyin häneltä että miltä se kuulostaa, onko hänestä väärin että sellaisesta laskutetaan, niin lapsi 10v. vastasi että ei tietenkään, kun sitten ne on turhaan siellä töissä ja se maksetaan teidän verorahoista.
Siis lapsikin tajuaa tämän, mutta iso osa aikuisista ei.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jännä ettei ketään kiinnosta...

Vierailija
2/3 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tunne ketään joka tahallaan jättäisi ne ajat käyttämättä. Muutenkin vaikea saada aikoja.

Monesti peruuttamatta jätetty käynti on kalliimpi kuin käydä sielä toimenpiteessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin rapsahtaa esim. oikomishoidossa 50 € maksu käyttämättä jääneestä ajasta ja ihan hyvä niin. 

Vituttihan se maksaa kun teini yhden kerran unohti varatun ajan, mutta silti minusta ihan oikeus ja kohtuus, kun jonotkin on niin pitkiä. Sen jälkeen kyllä sekä äiti että teini pitivät parempaa huolta ajanvarauksen muistamisesta. Varsinkin kun uusi aika menee aina sitten jonnekin kuukauden päähän.

Onko todella jossain vielä maksutonta jättää menemättä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän