Onko mies pettänyt, jos hän raivostuu siitä että epäilin hänen pettäneen?
Olen melko varma että hän on pettänyt. Mistä voin tietää varmasti? Onko suuttuminen merkki siitä, että pettämistä on tapahtunut? Kertokaa, jos löytyy kokemusta tällaisesta. Onko suuttuminen defenssi?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
syyllinen suuttuu näkyvästi. syytön alkaa pohtia miksi toinen ei luota ja se johtaa hienovaraisempaan vetäytymiseen.
Eiköhän se riipu enemmän ihmisen temperamentista. Itse löin kerran kaverilta nenän poskelle, kun väitti mun tehneen sellaista mitä en ollut tehnyt
Miten itse toimisit, jos mies tulisi vihaisena sinulle sanomaat että olet pettänyt? Tuskin nyt mitään "Voi kultsipuppeli, enhän minä nyt sellaista voisi tehdä :)" vaan puolustaudut yhtä vihaisesti.
Lisäksi jos epäilet miehen pettävän niin todennäköisesti sinulla itselläsi on pettämishaluja. Muista syytetään siitä mitä itsekkin haluaa jne.
Viha ei ole vastaus pettämisepäilyyn, vaan rakkaus ja asian.yhdessä pohtiminen, että miksi toinen niin kysyy.
Vihalla hyökkäävät ihmiset ovat aina syyllisiä johonkin. Voi joku heistä olla rauhallinenkin.