Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies pettänyt, jos hän raivostuu siitä että epäilin hänen pettäneen?

Vierailija
27.10.2019 |

Olen melko varma että hän on pettänyt. Mistä voin tietää varmasti? Onko suuttuminen merkki siitä, että pettämistä on tapahtunut? Kertokaa, jos löytyy kokemusta tällaisesta. Onko suuttuminen defenssi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nainen pettänyt jos hän epäilee toisen pettäneen? Kun ei voi luottaa itseensä, ei voi luottaa muihinkaan?

Vastauksena kysymykseesi: emme voi tietää

Vierailija
2/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nainen ääliö, jos epäilen hänen olevan ääliö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän pettänyt.

Vierailija
4/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäki suuttuisin, jos miesystävä tulis sanoon, että epäilee mun pettäneen. Se ois melkonen loukkaus ja epäkunnioituksen osoitus, osottas kuinka huonosti tuntee mut. Ja ei edes tulis mieleen pettää.

Vierailija
5/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa. Siis on pettänyt.

Vierailija
6/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin ajattelee pettämistä. Yleensä yltiöpäisen mustasukkaiset ihmiset pettävät itse ja luulevat myös kumppanin niin tekevän.

Vierailija
7/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin mies pettää aina kun mahdollisuus.

Vierailija
8/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saattanut pettää ajatuksen tasolla ja siksi suuttuu. Jätä se.

Vierailija
9/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi epäilet miehen pettäneen? Aika moni varmaan suutahtaa, jos turhaan epäillään.

Vierailija
10/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyllinen suuttuu näkyvästi. syytön alkaa pohtia miksi toinen ei luota ja se johtaa hienovaraisempaan vetäytymiseen.

Vierailija
11/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkänäköinen mies on. Onko hän töissä ja näyttää peseytyneeltä ja on joskus raitis ? 

Jos yhtään ok, niin aikamoisella varmuudella on pettänyt, ellei kärsi erektiohäiriöistä ja siinäkin tapauksessa on varmasti yrittänyt pettää.

Vierailija
12/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökkääkö takaisin ja epäilee sinua pettämisestä?

Vierailija
13/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeneminen on myöntymisen merkki. Jos kieltää niin on syyllinen. Noista kahdesta voi sitten vapaasti valita sopivan.

Vierailija
14/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syytön puolustautuu ja haluaa selvittää asiat. Ellei kyseessä jatkuvat epäilyt tai muut ongelmat parisuhteessa, silloin ehkä alkaisi ärsyttää.

Itseäni mies epäili, kun halut olivat olemattomat. Ymmärsin kyllä epäilyt, vaikken ikinä pettäisi. Jostainhan se haluttomuus ja vetäytyminen johtuu. Itse halusin kyllä vakuuttaa, etten pettäisi koskaan. Ei tulisi mieleenkään suuttua.

Vierailija
15/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy sanoa,että ymmärrän kerran,kun minulta kysytään olenko pettänyt.Seuraavalla kerralla menetän jo hermoni kysyjään.Mun menot:käyn töissä,leffassa joskus,ystäviä tapaamassa,pyöräilemässä,kävelyllä tai sukulaisilla kylässäMun exä epäili minua,kun oli itse pettänyt.

Vierailija
16/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuminen voi johtua syyllisyydestä, mutta myös aidosta loukkaantumisesta luottamuspulan vuoksi. Tätä pitää peilata henkilön käyttäytymiseen ja reaktioihin laajemmin. 

Vierailija
17/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha osoittaa aina ettei ole puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
18/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja etsi uusi sika jonka voit jättää jne. 

19/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo todista mitään. Sanotaanhan niinkin, että jos epäilee toista pettämisestä, niin se on merkki siitä, että epäilijä itse on pettänyt! 

Paljon relevantimpi tieto olisi se, miksi alun perin mieleesi tuli epäillä.

Vierailija
20/23 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia on ainakin varma: aloittajan suhde on pahoissa vaikeuksissa.

Hyvässä suhteessa ei joudu olemaan ”melko varma että on pettänyt”. Hyvässä suhteessa ei riidellä asiasta, eikä ainakaan raivota, ei syyttäjän eikä syytetyn taholta.

Melkein sanoisin kokemukseni mukaan, että tuossa kohtaa totuudella ei ole enää edes suurta väliä. Teillä ei ole luottamusta, joten on turha kysellä ja vaatia vastauksia. Peli voi olla kokonaan menetetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän