Ajattelen usein pettämistä, mutta en halua pettää
Onko kohtalotovereita? Mieheni haluaa tosi harvoin seksiä, ehkä kerran kolmessa kuukaudessa, itselleni ihanne olisi varmaan noin joka toinen päivä. Saan hänet houkuteltua seksiin ehkä noin kerran kuussa, kun yritän tehdä aloitteita useamman kerran viikossa. Halut on kovat ja mietin usein, että olisipa jonka kanssa harrastaa seksiä niin että halut tyydyttyy kunnolla, mutta pettäminen tuntuisi niin pahalta etten voisi sitä oikeasti tehdä. Ajatuksena se pyörii mielessä kuitenkin usein...
Kommentit (13)
Minulla on aika sama tilanne. Mies on lievästi tai keskivaikeasti masentunut kai, mutta minua jotenkin kylmää se, että hän kokee läheisyyden ja seksin ei-kiinnostavaksi kun itselläni se tukisi voimavaroja. Lääkkeitähän se syö ja ilmeisesti ne leikkaavat myös positiiviset tunteet ja vaikuttaa myös tuntoaistiin ym. Mies on ihan tyytyväinen tilanteeseen eikä osoita eleelläkään haluavansa haluta vaikka väittää niin. Sovimme nyt, että minä en enää tule torjutuksi vaan mies tekee seuraavan aloitteen ja jos sitä ei tule 6 kk:n sisällä niin erotaan. Ei ole muutenkaan loistava sude. Eikä aloitetta kyllä kuulu..Vieläkin se valehtelee rakastavansa, mutta ei puheet kyllä realisoidu millään mittarilla.
Olen alkanut katselemaan ympärilleni vaikken uskokaan, että ihastuksiani alan lähestymään vaan olen ensin yksin. Seuraava mies sitten ekstrovertimpi ja energisempi. Syö tämä naistakin, tsemit!
Mikä teitä pitää yhdessä,kun halut on noin erilaiset?
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä pitää yhdessä,kun halut on noin erilaiset?
Veikkaan että vastaus on monella sama kuin itsellänikin, eli elämään, parisuhteeseen ja perheen pyörittämiseen kuuluu muutakin kuin seksi. Tämänkin katon alla tuntuu nykyään kaikki muu, paitsi seksi kuuluvan. Ymmärrän kyllä aloittajaa hyvin. Täällä haluton on vaimo, en minä
Mies, 38
Meitä pitää yhdessä koko muu yhteinen elämä: omakotitalo, lainat, koira, yhteiset harrastukset, ylipäätään hyvä olla yhdessä ja toive yhteisistä lapsista, sillä uskon että hän olisi tosi hyvä isä. Halujen erilaisuus on niitä harvoja hiertäviä asioita. En ole elämässäni löytänyt yhtäkään täydellistä miestä, enkä jaksa uskoa sellaista olevankaan, täytyy vain puntaroida mikä on pienin paha. Miehelläni ei kuitenkaan ole ongelmia päihteiden kanssa tai rahankäytössä ja on tosi luotettava, rehellinen ja avoin. Seksistä ja seksittömyydestäkin on puhuttu paljon, ainut asia mitä en ole miehelleni uskaltanut sanoa ääneen, on nimenomaan ajatukset seksistä jonkun muun kanssa.
-aloittaja
Kiinnitin huomioni toiveeseen yhteisistä lapsista. Jos seksiä on kerran kuukaudessa, todennäköisyys lapsiin jää pieneksi. Joko se kerta oikeaan aikaan tai sitten hedelmöityshoito.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aika sama tilanne. Mies on lievästi tai keskivaikeasti masentunut kai, mutta minua jotenkin kylmää se, että hän kokee läheisyyden ja seksin ei-kiinnostavaksi kun itselläni se tukisi voimavaroja. Lääkkeitähän se syö ja ilmeisesti ne leikkaavat myös positiiviset tunteet ja vaikuttaa myös tuntoaistiin ym. Mies on ihan tyytyväinen tilanteeseen eikä osoita eleelläkään haluavansa haluta vaikka väittää niin. Sovimme nyt, että minä en enää tule torjutuksi vaan mies tekee seuraavan aloitteen ja jos sitä ei tule 6 kk:n sisällä niin erotaan. Ei ole muutenkaan loistava sude. Eikä aloitetta kyllä kuulu..Vieläkin se valehtelee rakastavansa, mutta ei puheet kyllä realisoidu millään mittarilla.
Olen alkanut katselemaan ympärilleni vaikken uskokaan, että ihastuksiani alan lähestymään vaan olen ensin yksin. Seuraava mies sitten ekstrovertimpi ja energisempi. Syö tämä naistakin, tsemit!
Ei toi kyllä intro-ekstrojaottelun mukaan mene, seksihalut. Itse olen sen enemmän haluavampi ja introvertimpi. Ja mies. Että kato vaan tarkasti, seksihaluja ei voi ennustaa edes hyvän alun jälkeen mitenkään.
Elämässä varmaa on vain muutos. Itsestä riippuu, miten voi sopeutua uusiin tilanteisiin. Takuuta hyvästä seksistä ei valitettavasti voi antaa kukaan. Välillä tuntuu kuin moni uskoisi sellaiseen takuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin huomioni toiveeseen yhteisistä lapsista. Jos seksiä on kerran kuukaudessa, todennäköisyys lapsiin jää pieneksi. Joko se kerta oikeaan aikaan tai sitten hedelmöityshoito.
Itse asiassa puoli vuotta on menty ilman ehkäisyä jo odoteltu kahta viivaa raskaustestiin, vaan eipä ole näkynyt. Seksiä on yleensä ovulaatiopäivänä, mutta ei sitten muuten. Mieheni mielestä ei kannata harrastaa seksiä muuten ettei käy sitte niin ettei teekkää oikeena päivänä mieli. Vaikka oon kyllä yrittäny kertoa että parantais mahiksia jos seksiä ois useemmanki kerran kierron alkupuolella...
Ei tuo kyllä normaalilta kuulosta. Jos ei halua tarjota naiselleen nautintoa ja seksiä niin turha sanoa rakastavansa. Läheisyys kuuluu parisuhteeseen. Tuollaisissa tilanteissa asia pitää ottaa puheeksi viimeistään kahden viikon jälkeen. Mitä enemmän pitkittää sen huonompi lopputulos. Ongelma pitää selvittää puhumalla tai lekurissa. Ei ole normaalia ettei mies halua seksiä.
Voi seksistä sopiakin suhteen alussa. Meilläkin vaimo vaati, ettei seksiä saa pihdata. Tämä ollut molemmille selvää alusta lähtien ja siitä pidetty kiinni jo yli 40v. Jos on ollut joku syy yli viikon taukoon on siitä myös puhuttu ja käytetty vaikka suihinottoa paikkaanaan. Itse en ole koskaan kieltäytynyt vaimon pyynnöistä. Puhukaa asiat halki, jos ei auta niin parisuhde on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa puoli vuotta on menty ilman ehkäisyä jo odoteltu kahta viivaa raskaustestiin, vaan eipä ole näkynyt. Seksiä on yleensä ovulaatiopäivänä, mutta ei sitten muuten. Mieheni mielestä ei kannata harrastaa seksiä muuten ettei käy sitte niin ettei teekkää oikeena päivänä mieli. Vaikka oon kyllä yrittäny kertoa että parantais mahiksia jos seksiä ois useemmanki kerran kierron alkupuolella...
Kyllä raskautta yrittäessä suositus olisi, että vaikka 4 päivää ennen, 2 päivää ennen, oviksen aikaan ja vielä 2 päivää jälkeen ja 4 päivää jälkeen (enemmänkin saa harrastaa, mutta uusia eläviä siittiöitä ei välttämättä ihan joka päivä tule mukana) koska siittiöt elävät useamman päivän naisen sisällä ja toisaalta munasolukin voi hedelmöittyä muutamankin päivän ajan. Mitä enemmän siittiöitä, sitä paremmat mahdollisuudet.
Toisaalta suhteenne on kyllä huteralla pohjalla jos haluat jo nyt pettää miestäsi. Minusta kuulostaa, että epäilet mahdollisuuksiasi löytää sopivaa miestä ajoissa ja haluat käyttää miestäsi nyt lasten alulle panoon - käy suhteelle sitten miten vaan. Ehkä et vain kehtaa myöntää sitä itsellesi ja yrität korostaa suhteen hyviä puolia. Lapsiarjessa seksittömyys ja seksuaalisuutesi typistäminen alkaa viimeistään korveta sinua ellet saa itseäsi haluttomaksi e-pillereillä tai muulla lääkityksellä. Kuka sellaisen ratkaisun sitten haluaa tehdä...
toista ei voi muuttaa.hyvä alku ja 40v korvilla naisella alkaa itsetunto ym ongelmat.pitäs vain olla viikko ainakin näkemättä tiedän hänestä.no itseään saa syytttäää et sopan keitti..naimisissa ihan erilaisen ihmisen kanssa.
Jokainen miettiköön kohdallaan. Olen ottanut tuon hyvinvoinnin kannalta samoin kuin kampaajan ja manikyyrin. Tai hieronnan jota se tavallaan onkin. Suhde kotonakin jaksaa paremmin