Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko te normaaliajan kannattajat miettineet

Vierailija
27.10.2019 |

Mitä tapahtuu syksyn ja kevään illoille jos normaaliaika tulee jatkuvaan käyttöön. Tunti valoisaa ulkoiluaikaa katoaa. Kesällähän tällä ei ole käytännön merkitystä mutta vaikkapa syyskuussa kirpaisisi ihan todella.

Meistä juuri ne töissäkäyvät joilla on ehkä vielä päiväkoti- tai kouluikäisiä lapsia eivät voi rytmiään itse valita.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoile aamulla, kävele vaikka töihin. Illalla voit käyttää otsalamppua. Myöhäinen iltalenkki tosin jätättää sisäistä kelloasi. Käy iltapäivällä, kävele vaikka töistä kotiin. Jos sinulla on ikävät työajat, vaihda muihin hommiin.

Minä mietin lapsia, jotka lähtevät aamuisin kouluun. Mieluummin valoisassa kuin pilkkopimeässä.

Ja tajuan sen verran ihmisaivojen vuorokausirytmistä, etten yhtään haikeile pimeneviä iltoja, joihin aivot ovat evoluutiossa sopeutuneet.

Vähän liian pitkä aamulenkki, töihin matkaa 40 km. Oishan se tietysti kuntoilun kannalta hyvä kävellä päivittäin 80 km. Aamuin, illoin tai iltapäivällä. Teen kolmivuorotyötä.

T. Ei se, jolle vastasit

Onko pakko asua noin kaukana työpaikasta? Itsellä työmatka ollut aina maksimissaan 20min. kotoa. Nyt vain 5min.

Vierailija
22/22 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on herännyt kymmeniä tuhansia vuosia kun aamulla tulee valoisaa ja nyt luonnon vastaiset ihmiset yrittävät muuttaa tätä ties millä valheilla.

Kannatatko ap vihreitä ?

Sinccis

En kannata, mutta mun puoluekanta ei kuulu tähän.

Ja en halua ulkoilla otsalampun kanssa. Eilenkin kyllä potkittiin pihalla pojan kanssa palloa katulamppujen valossa heti kun sade taukosi eli me kyllä ulkoillaan joka ilta ihan oikeasti. Teidän menetys jotka ette edes usko tätä todeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä