Sexhibition messut
Kommentit (8)
On käyty monena vuotena. Ihan kiva käydä kerran vuodessa. Eniten tosiaan tarjontaa jos tykkää vähän kinkymmästä menosta tai välineistä. Paras ajankohta mennä on aloituspäivän ilta ja liput kannattaa ostaa netistä ennakkoon.
Kävin ekan kerran vuonna kolmetoista. Oli hienoa nähdä päälavallakin kunnon toimintaa. Ja puuhalavalla näin myös liveseksiä. On kiihotavaa nähdä livenä kun toiset panee veiressä. Itsekin teki mieli pompata lavalle panemaan mutta pokka ei riittänyt. Onkohan täällä ketään joka on uskaltautunut puuhalavalle?
Vieläkö siellä on privoja, joista saa käsihoitoja (ainakin)?
Jes, messut on nyt viikonloppuna. Aijon mieheni kanssa mennä katsomaan mitä tälävuonna puuhalavalla tapahtuu. Ajateltiin mieheni kanssa mennä lavalle. Meitäkun kiihotaa ajatus panna toisten parien kanssa yhtä aikaa. Eihän sitä tiedä mitä lavalla tapahtuu. Olen muutaman kerran saanut kahta munaa. Oli ihanaa kun otin toiselta suihin, samalla kun toinen pani mua takaapäin.
Kerran messun puuhalavalla oli nainen joka halusi toisen naisen lavalle. Yksi rohkea nainen tuli lavalle ja he alkoivat hyväillä ja sormetamaan toisiaan. Olin aivan kiimassa kun katselin heitä. Siellä on myös kiihotavaa katsella kun miesten etumukset pullotaa.
Nyt on tänvuoden messut ohi. Kävin lauvantaina ja parasta/kiihotsvinta oli piiskaus nurkassa kun yhtä naista sormetetiin oikein kunnolla ja näki ihan vierestä kun hän sai orgasmin. Puuhalavalla oli nyt jotain toimintaa. Yksi pariskunta pisti parastaan. Mutta päälavalla ei ollu mitää katsotavaa. Ei siellä pantu niinkuin ennen vanhaa. Tyhmiä tankotansioita/stripareita jossa vain vilahti. Sitten nämä väkivalta ja naisen alistamis esitykset jotka mielestäni eivät kuulu seksii ollenkaan, yök.3
Viime vuonna kävin yli kymmenen vuoden tauon jälkeen. Kaikenlaista fetissimekninkiä tullut paljon, mutta näin heteromiehelle tarjonta oli erittäin laimeaa siihen nähden mitä aiemmilla kerroilla oli.