Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elänyt elämääni vain muille

Vierailija
26.10.2019 |

Kouluttauduin, koska haluttiin. Menin toimihenkilöksi, koska haluttiin. Nyt olen masentunut, koska tämä ei ole sitä elämää mitä itse halusin ja nyt paitsi että en tiedä mikä sitten on, olen tilanteessa että tästä on hirveän vaikea lähteä enää mitään muutoksia tekemäänkään.

Kai ne traumat tuli jo pienenä, halusin aina vain miellyttää muita. Enkä tuottaa pettymystä. Sama jatkuu myös työssä, ja siksi väsyn.

Tämän kaiken kun tajuaa, sitten sitä elää vain päivä kerrallaan. Jatkaa eteenpäin. Suorittaa, muttei elä. Ei nauti. Ei ole iloa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaminen on avain! Nyt vaan hiljalleen rikkomaan kaavaa, vaikka harrastuksista alkaen.. tuollaiseen muutokseen menee hyvinkin vuosia!

Vierailija
2/6 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin yli 20-v kun eräs ystäväni kysyi, että mitä sinä itse haluat. Säpsähdin ihan, koska en ollut koskaan ajatellut asioita siitä näkökulmasta, että mitä minä itse haluan. No nyt yritän osata ajatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostat asian etkä silti tee toisin?Kannattaisiko elää ja tehdä mieluisia asioita eikä kärsiä ja katua. Yksi elämä vain. Ehkä sittenkin tarvit jonkun sanomaan mitä tehdä. Et ehkä osaa tehdä päätöksiä.

Vierailija
4/6 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuaminen on avain! Nyt vaan hiljalleen rikkomaan kaavaa, vaikka harrastuksista alkaen.. tuollaiseen muutokseen menee hyvinkin vuosia!

Kiitos! Piristi. Pitäisi vain saada jostain niitä työkaluja, joiden avulla alkaisi ymmärtää mikä olisi se suunta johon oikeasti haluaisin kulkea. Vuosien projekti se saattaa hyvin ollakin.

Vierailija
5/6 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miellyttäjänä elämästä häviää tarkoitus, kun ei ole enää ketään ketä miellyttää. Nuorena kun esim. sain uuden elokuvan jostain, en voinut katsoa sitä yksin vaan tavallaan sen hankin vain sen takia että jollekin muulle perheessä voisi sen näyttää ja kanssa katsoa. Nyt kun yksin asunut jo vuosia, on elokuvat jääneet kun ei niiden katsominen yksin tuntuu niin turhalta. Samaa oravanpyörää vain juoksen päivästä toiseen, kun en itse oikeastaan halua mitään joten ei ole hakenut muutosta.

Vierailija
6/6 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Piristi. Pitäisi vain saada jostain niitä työkaluja, joiden avulla alkaisi ymmärtää mikä olisi se suunta johon oikeasti haluaisin kulkea. Vuosien projekti se saattaa hyvin ollakin.

Kokeile kaikkea, mikä yhtään vetää puoleensa. Uusien juttujen kautta voi tulla myös uusia ihmisiä ja heidän kautta uusia ajatuksia. Ole avoin, ja tee itsellesi jotain pieniä puolivuosisuunnitelmia,joissa otat uusia kokemuksia vastaan.

Kaikkea ihanaa sulle!