Uskomatonta!!!! Madridissa löydetty muumioitunut ruumis kerrostalossa. Nainen kuollut 14-16 vuotta sitten. Miten ei omaiset
Kommentit (29)
Järkyttävintä on se että lapset eivät pidä edes muodollisia välejä vanhempiinsa.
Tiedän,että tähän vastataan,että vanhempi on voinut olla sellainen,että lapsi ei yksinkertaisesti voi olla yhteydessä.
No näitä toki on.Mutta syyksi ei kuitenkaan riitä se,että vanhemmat on eronneet ja lähivanhempi,useimmin äiti,on erottanut lapset toisesta vanhemmasta.
Vanhempana ja aikuisena voi etsiä toisen vanhempansa ylös,jos ei todella ole tapahtunut jotain tosi kamalaa.(Pettäminen avioliitossa ei riitä).
Muistan tapauksen Suomesta,jossa mies löytyi useamman vuoden jälkeen muumioituneena asunnosta.
Lapset eivät tahtoneet tietää mitään...surullista ja käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Siis naisen ikä nyt 78v vai 14-16v sitten? Eihän sitä ikää voi varmaksi tietää, jos vuosia ollut muumiona.
Eiköhän hänen henkilöllisyytensä ole tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävintä on se että lapset eivät pidä edes muodollisia välejä vanhempiinsa.
Tiedän,että tähän vastataan,että vanhempi on voinut olla sellainen,että lapsi ei yksinkertaisesti voi olla yhteydessä.
No näitä toki on.Mutta syyksi ei kuitenkaan riitä se,että vanhemmat on eronneet ja lähivanhempi,useimmin äiti,on erottanut lapset toisesta vanhemmasta.
Vanhempana ja aikuisena voi etsiä toisen vanhempansa ylös,jos ei todella ole tapahtunut jotain tosi kamalaa.(Pettäminen avioliitossa ei riitä).
Muistan tapauksen Suomesta,jossa mies löytyi useamman vuoden jälkeen muumioituneena asunnosta.
Lapset eivät tahtoneet tietää mitään...surullista ja käsittämätöntä.
Etsiä ylös?
Tiedän yhden ihmisen, joka etsi isänsä "ylös" saatuaan itse lapsen. Hän vei vauvan näytille ja olisi halunnut pitää yhteyttä. Isää ja ukkia ei kiinnostellut.
Jos itse on elänyt pumpulissa, ei näköjään voi käsittää, mitä joissakin perheissä tapahtuu. Lapset eivät koskaan katkaise välejä vanhempaan, joka rakastaa heitä! Jokainen haluaisi, että hänellä olisi äiti ja isä, jotka ovat aikuisenakin tukena ja jotka ovat kivoja ukkeja ja mummeja lapsille. Valitettavasti kaikki eivät ole niin onnekkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole omaisia. Eläke tulee automaattisesti tilille josta menee automaattisesti vuokrat ja sähkö yms. Onhan näitä Suomessakin.
Onko 14 vuotta sitten muka ollut Espanjassa suoraveloituspalveluita. Epäilen.
14 vuotta sitten oli 2005. Kaikki nykyiset pankkipalvelut toimi jo silloin. Ja muistaakseni jopa paremmin.
No noinhan siinä tuppaa käymään jos ei ole läheisiä. Kerrostalossa vähän hämmentävä juttu kun luulisi, että haju herättäisi huomiota jossain vaiheessa. En tiedä miten Espanjassa laskutukset sun muut hoidetaan, mutta luulisi senkin herättävän huomiota kun on kaikki laskut maksamatta vuosikymmenien ajalta.
Terveisin Naispelko26
Kirjoitetaan nyt sitten tyypillinen av-kommentti: se nainen oli varmaan narsisti ja niin inhottava ettei sitä kukaan kaivannut!
Vaikka eipä 15 vuotta mun mielestä pitkä aika ole. Joku 50 tai 100 vuotta olis jo upeeta. Voisi varmaan päästä museoon tms.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee käymäään myös noin
Minulle myös, jos saan äkillisen sairauskohtauksen. Mitenhän kauan meneekään, ennen kuin joku minut löytää..
Eikö kämpässäkään mitään huoltotöitä ole tehty? Kyllä meillä käy huoltomiehet vähintään kerran vuodessa jotakin säätämässä tai tsekkaamassa.
Uutisessa luki, että omaiset oli alkaneet kysellä naisen perään.