Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähän takia naiset vaativat että miehet alkaisivat "deittailemaan alaspäin" ja tyytyisivät vähempään, kun itse ei suinkaan tee sitä

Vierailija
26.10.2019 |

Miksi miesten pitäisi, kun naiset ei itse deittaile alaspäin saati tyydy alemman tason miehiin.

New York Post nimittäin ehdotti, että naisten tulisi deittailla alaspäin:

The solution to NYC’s man drought? Date down

https://nypost.com/2016/06/01/the-solution-to-nycs-man-drought-date-dow…

Mutta kun eivät naiset deittaile alaspäin. Jopa putkimieskin tekee usein enemmän kuin sukupuolitutkimuksen maisteri, joten miten se on alaspäin deittailua että pitää tyytyä putkimieheen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä on alaspäin. Minä ainakin otin miehen luonteen vuoksi en titteleiden.

Vierailija
2/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrätietoinen ja dominoiva alfauros kiihottaa. Alistuva ja epävarma beta ällöttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin mies on täysjärkinen ja tasapainoinen kumppani, jonka kanssa minulla on hyvä ja turvallinen olla, minun ahteriani ei kutita tippaakaan miehen maallinen status, omaisuus, kansalaisuus tai edes ulkonäkö. 

Harmi etten ole vaan löytänyt ketään miestä jolle itse kelpaisin, kaikilla tuntuu olevan kiikarissa joko hädintuskin aikuinen fitnesskissa tai uusi äiti. 

Vierailija
4/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se syy miksi naisten pitäisi deittailla alaspäin?

Vierailija
5/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrätietoinen ja dominoiva alfauros kiihottaa. Alistuva ja epävarma beta ällöttää.

Sinä olet ällöttävä, ja tämä perustuu luonteeseesi.

Vierailija
6/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse tyytyä huonompaan kuin mitä haluaa. Se vaan johtaa siihen, että ollaan sitten kaikki tyytyväisiä yksinään :) minä en naisena ainakaan suostu laskemaan rimaa miesten kanssa, varsinkaan kun se rima ei ole epäinhimillisen korkealla muutenkaan. Onneksi ei tarvitse miettiä, kun sain juuri sen miehen jonka halusin, ja hän sai mielestään parhaan mitä voisi koskaan saada, eli kummankaan ei tarvinnut laskea rimaa. Suosittelen samaa muille! Ennemmin yksin kuin tyytyä johonkin huonompaan.

Vierailija
7/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sitä ja tätä.

Minkähän takia miehet tulevat tänne aina yleistämään?

Vierailija
8/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua lihavaa alkoholistia, miestä tai naista.

Vierailija
9/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi yäk, kumpikin ällöttää. Ja tuollainen rujo ja morbidi miesten typistäminen kahteen laariin. Oletko varma, että edes olet mies?

Vierailija
10/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Amerikkaan tulee, siis tuohon juttuun liittyen, niin koska naisille ei riitä hyvätasoisia miehiä:

https://nypost.com/2019/09/06/broke-men-are-hurting-american-womens-mar…

Naiset eivät voi enää odotella kaikki sitä unelmien prinssiänsä. Ei kaikille riitä sellaista.

Vierailija
11/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset sitä ja tätä.

Minkähän takia miehet tulevat tänne aina yleistämään?

Yksi tai kaksi hyvin sairasta miestä. Tyhmää ja sairasta.

Missä muualla ne saisi edes virtuaalisen kontaktin naisiin, kun äitikään ei niille enää anna?

Vierailija
12/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä, sinä voit jauhaa kuolemaasi asti tuota schaibaa, mutta enintään saat vankilaa tai pakkohoitokeikan.

Et ikinä naista, joka rakastaisi sinua. Ei kuvotusta voi rakastaa, sitä voi enintään sääliä.

Vierailija
13/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Amerikkaan tulee, siis tuohon juttuun liittyen, niin koska naisille ei riitä hyvätasoisia miehiä:

Naiset eivät voi enää odotella kaikki sitä unelmien prinssiänsä. Ei kaikille riitä sellaista.

Miksi nainen sitten tekee miehellä etenkään sillä alempi tasoisella. Nainen pärjää hyvin ilman miestäkin.

Vierailija
14/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa jatkaa sukuaan vain huippugeenein!

Vierailija
15/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö tuossa linkissä kerrottiin?

Vierailija
16/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa nää tasoteoriat. Katsokaa ympärillenne! Suomi on täynnä ihan tavallisia perunaneniä -naisia ja miehiä- jotka seurustelee, menee naimisiin, harrastaa seksiä ja perustaa perheitä. Suurimmalle osalle riittää mukava ja luotettava elämänkumppani.

Vierailija
17/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan naiset pariutuu useammin alemmin koulutetun kanssa kuin miehet. Johtuu ihan siitä, että miehet eivät kouluttaudu yhtä paljon kuin naiset Suomessa. Silti ap onnistuu uhriutumaan Yhdysvaltojen tilanteesta.

Vierailija
18/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa jatkaa sukuaan vain huippugeenein!

No, tälläinen 50v+ nainen ei enää jatka sukua mihinkään suuntaan, mutta ne miehet jotka tuolla kentällä on tarjolla, on alkoholisoituneita mt-ongelmaisia. Tokihan voi ottaa sellaisen rastikseen jos haluaa vähän extremeä elämäänsä, mutta siitä ei kyllä hyvä heilu. Taidan ruveta puumaksi....

Vierailija
19/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naiset pärjää ilmankin. Ei kaikilla ole mitään vauvakuumetta, on hyvät duunit, ystäviä, harrastuksia ja kotityöt hanskassa. Moni mies taas etsii kumppania toimimaan kodinhoitajana ja seksileluna.

Vierailija
20/21 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespula NY:ssa on "hieman" eri tasolla kuin meillä. Näiden nypostin juttujen viljely täällä on siten surkuhupaisaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän