Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihafakta: naisen suurta seksikumppaneiden määrää saa pitää negatiivisena asiana

Vierailija
26.10.2019 |

Jos on kyse siis vaikkapa seurustelukumppanista, niin ihmisellä saa olla preferenssi sen suhteen, että ei halua kumppania, jolla on ollut paljon seksikumppaneita. Näin seksipositiivisuusdiskurssin hallitessa etenkin Jodelissa huomaa, että näin ei saisi sanoa. Tällaisia kommentteja miinustetaan ahkerasti ja ne saavat aikaan suorastaan vihaisia reaktioita tyyliin "MITÄ VÄLII SILLÄ ON??!! Mitä se sun persettä kutittaa!!"

Huom. en pidä miehenkään suurta seksikumppaneiden määrää hienona asiana. Olen kyllästynyt tähän moraalisesti rappioituneeseen kulttuuriin, missä kaikki tuntuu pyörivän seksin ympärillä.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä ei sitten haittaa, että miehet pettää? Mies voi panna ees ja taas ja sinne ja tänne- naisten velvollisuus on huolehtia "moraalista", myös miesten

Vierailija
22/48 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He Heh. AP on kyllä ihan mies. Ristiriitaisia nämä miesten näkemykset: vaimon pitäisi olla neitsyt, mutta hyvä sängyssä, mutta pllua pitäisi kuitenkin olla kaikille miehille tarjolla paljon ja aina.

Miehissä hän ei sitten haittaa, vaikka olisi ollut minkälainen Pukki tahansa, sehän ei miehen mainetta pilaa

Olen kyllä mies. Kirjoitin myös tuon viestin että yli 5-10 seksikumppania olisi turn off. Ja en oikeastaan haluaisi neitsyttä tyttöystäväksi/vaimoksi. Olisi parempi jos naisella olisi käynyt samalla tavalla kuin minulla: pari seksikumppania/yhden yön juttua löytyy ja sen jälkeen tuli todettua, että tämä ei ole mun juttu. Nainen olisi seikkailunsa seikkaillut ja haluaisi sitoutua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksi utelias kyttääjä ennätti alanuolen heittämään :D Eikö ois jo aika mennä pihalle verryttelemään, ja kurkkimaan ikkunoista naapurien etkoja  ja kuppilaan sitten tietenkin valomerkin aikaan, niin saat tuoreet tiedot, kuka lähtee ja kenenkin kanssa??

Vierailija
24/48 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelimet kehittyy sitä tahtia että vuoden parin sisällä on jo äpsejä jotka pystyvät havaitsemaan valheen kasvojen mikroilmeiden perusteella tai jopa vain äänen perusteella. Kuinkahan moni suhde loppuu kun naisten todelliset kumppanien määrät alkavat paljastua ja se että on valehdeltu päin naamaa vuosien ajan..

Ne paljastuu jo nyt ihan vain katsomalla. On olemassa ilmiö nimeltä "tuhannen ku llin katse".

Minähän just sanoin että tuo katse on joku urbaani legenda ja vitsi :,D kenenkään kumppanien määrää ei voi arvata katsomalla syvälle silmiin, reps lol

Vierailija
25/48 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät kuinka paljon kenelläkin on panoja takanaan? Kehotan tässä nyt kaikkia naisia valehtelemaan kumppanien määrästä, sitähän ei kukaan voi tietää (ja tähän kohtaan voi heittää sen vitsin siitä tuhannen kullin katseesta, reps, sellaista ei ole olemassakaan). Ja hyvin kelpaa jokaiselle miehelle ;) mitä hän ei tiedä, ei satuta.

No minulle on selvää, että naiset valehtelee ja siksi valehtelen myös. Huorissa voi käydä ja pettää ( mahdollisuuksia vähän) kun tietää, että valheellehan koko touhu perustuu muutenkin.

Ja tässä onkin syy, miksi naiset ei halua parisuhdetta :D itse ainakin ensinnäkin juoksen karkuun jo siinä vaiheessa jos mies rupeaa kyselemään kumppanien määrästä, vaikka historiani onkin varsin vähäinen. En huoli miestä jolla on tuplastandardit. Ja loput onkin sitten valehtelijoita kuten sinä!

Vierailija
26/48 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään arvosta moniakaan länsimaalaiselle valtaväestölle ominaisia asioita, mutta en minä niitä arvojani ja mielipiteitäni missään huutele.

Harva kaverinikaan tietää mitä todellisuudessa ajattelen esim. sarjamonogamismista, elokuvateollisuudesta, lapsiperheiden eroista ym. monille tavanomaisista asioista.

Koska miksi minä niitä kenellekään jauhaisin?

Teen vaan omat valintani omien arvojeni mukaan ja olen onnellinen siitä, että voin niin tehdä.

Vierailija
27/48 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kun muslimien taivaassa on neitsytnaisia vaan naisten taivaassa olisi kokeneita miehiä. Tykätään eri asioista. You like what you like.

No en tykkää kokeneista miehistä.

Naurettava oletus tuokin, että kaikki naiset haluaisivat kokeneita miehiä.

Voin kertoa, että ei halua.

Nämä yleistykset tehdään lähinnä niiden epäloogisten, epävarmojen ja epäitsenäisten kanojen perusteella, ihan kuten miehistäkin tehdään ne lukuisat ”kaikki miehet panee kaikkia ja pettää ja himoitsee lapsia”-yleistykset niiden mieskunnan pahimpien luusereiden perusteella.

Jokainen voi onneksi itse valita, miten tollojen miesten tai naisten kanssa viitsii elämänsä arvokkaita tunteja tuhlata!

Vierailija
28/48 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät kuinka paljon kenelläkin on panoja takanaan? Kehotan tässä nyt kaikkia naisia valehtelemaan kumppanien määrästä, sitähän ei kukaan voi tietää (ja tähän kohtaan voi heittää sen vitsin siitä tuhannen kullin katseesta, reps, sellaista ei ole olemassakaan). Ja hyvin kelpaa jokaiselle miehelle ;) mitä hän ei tiedä, ei satuta.

No minulle on selvää, että naiset valehtelee ja siksi valehtelen myös. Huorissa voi käydä ja pettää ( mahdollisuuksia vähän) kun tietää, että valheellehan koko touhu perustuu muutenkin.

Lol. Naiset nimenomaan pelaa nykyään kuten miehet on aina tehneet.

Et voi olla noin sivistymätön, että oikeasti kuvittelet tämän olevan naisten valinta ja naisista lähtöisin :D

Naisia ei enää vaan kiinnosta olla se parempi sukupuoli, koska siitä ei hyödy yhtikäs mitään.

Vierailija
29/48 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kun muslimien taivaassa on neitsytnaisia vaan naisten taivaassa olisi kokeneita miehiä. Tykätään eri asioista. You like what you like.

Relevanttia kokemusta miehelle kertyy tyypillisesti pitkistä parisuhteista, jos on ylipäätään kertyäkseen, miehet kyllä osaavat naida loputtomasti oppimatta mitään. Jos on riittävästi osaamista pohjalla, voi kehittyä irtosuhteistakin, mutta siinä ollaankin jo miesten selvää parhaimmistoa ilmankin.

Neitsytfetisistimiehiä kiihottaa neitsyys just sen korkkaamisen ajan, sitten alkaa harmittaa ettei nainen osaa mitään. Ja alkaa haikailla seuraavasta neitsyestä.

Vierailija
30/48 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä yleistykset tehdään lähinnä niiden epäloogisten, epävarmojen ja epäitsenäisten kanojen perusteella, ihan kuten miehistäkin tehdään ne lukuisat ”kaikki miehet panee kaikkia ja pettää ja himoitsee lapsia”-yleistykset niiden mieskunnan pahimpien luusereiden perusteella.

Jokainen voi onneksi itse valita, miten tollojen miesten tai naisten kanssa viitsii elämänsä arvokkaita tunteja tuhlata!

No olisiko naisten taivaassa sitten niitä kilttejä neitsytmiehiä vai ei?

Vierailija
31/48 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa kumppania etsiessä saa toki kertoa mitä etsii. Ehkä yleisesti ei kannattaisi hirveästi moralisoida ainakaan kovaan ääneen. Esim. isäni on monet kerrat varoitellut ja ohi mennen naureskellut, että naisella ei saisi olla liian paljon kumppaneita koska se karkottaa miehet eikä kukaan mies arvosta/luota/rakastu sellaiseen "jakorasiaan"... Itselläni on parisenkymmentä kumppania on ollut, mutta isäni on toki nähnyt vain nykyisen mieheni (mieheni tietää kyllä "historiastani").

Ja hyvin olen sitoutunut ja totta puhuen, ei olisi ihan kaikkien kanssa kannattanutkaan mennä sänkyyn. Naiselle irtosuhteet tai fwb:t ovat erityisen vaarallisia ja usein niissä tulee toiselle osapuolelle paha mieli. Toisaalta kyllä sen jo 10 panon jälkeen tietää jokainen mitä on luultavasti luvassa ja jokainen valitsee mitä riskejä ottaa. Osa tykkää jännityksestä, osa on epätoivoisia ja sitten vielä epätoivoisempia.

Mutta saa ap:llakin preferenssinsä olla ja saa toivoa kainoa ja kokematonta naista. Itse en kyllä havaitse kummempaa eroa entiseen minääni edes seksiseikkailujen jälkeen. Ainakin tiedän nyt mitä en halua. Ja jo yhden kerran avoliitossa elänyt nainen on todennäköisesti soutanut ja huovannut paljon enemmän kuin karusellisinkku, tokikin ehkä yhden miehen nainen on osannut valita seuransa paremmin.

Vierailija
32/48 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/48 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, että te miehet kerrotte tällaiset odotukset netissä. En nimittäin aiemmin ollut tätä tajunnut, mutta näitä nettikeskusteluja luettuani tiesin esittää nykyiselle miehelle olevani lähes neitsyt. Oikeasti miehiä on ollut varmaan yli sata.

Vierailija
34/48 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattehan te olla tasan mitä mieltä vain. Enpä sen puoleen ole naistenkaan kuullut haaveilevan miehistä, joilla on ollut vaikkapa sata seksikumppania.

Kun lukee näistä valehtelevista, kaksinaismoralistisista palstamiehistä, niin eipä voi muuta kuin huokaista onnesta omasta tilanteestaan. Olen rehellinen ja avoin rakastajilleni ja he minulle. Kellään ei ole tarvetta valehdella. On iloa ja nautintoa. Ehkäpä rakkauttakin.

Vierailija
35/48 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ottaisi miestå joka on antanut ja jakanut munaansa sinne tänne.

Vierailija
36/48 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kehotat valehtelemaan siitä. Mitä te sitten vingutte täällä kun mies jättää asioita kertomatta ja ihmettelette koska eihän se kelleen kuulu ;)). Pitää sen leipäläpensä kiinni itse kans sitten

Vierailija
37/48 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ottaisi miestå joka on antanut ja jakanut munaansa sinne tänne.

Eikä moni mies halua polkupyörää ja miksi miehellä pitäs ottaa nainen joka on jakanut itseänsä ja sen lisäksi vielä VALEHTELEE asiasta. Naisella jos on ollut kauhea kasa miehiä niin miten se on kummallista ja niin kauheaa jos jollain miehellä on kasa naisia?? Saa sitä kauhistella kun itse on samassa veneessä Osaatteko kattoa peiliin?

Onko sillä muuten merkitystä kumppanin haussa, että onko toisella ollut ne 8 irtosuhdetta tai kevyempää romanssia ikävuosina 18-20 ja nyt olette nelikymppisiä kuin jos niistä irtosuhteista on vasta vuosi-pari? Mietin, että onhan tuossakin jo jotain eroa.

Vierailija
38/48 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ihmettelen, miksi uskotte selkeästi miesten kirjoittamat provokommentit naisten kirjoittamiksi. Miettikää nyt hiukan.

Vierailija
39/48 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Ketä kiinnostaa ja miksi tulet julistamaan tätä seksipalstalle, jos kokenut nainen on sulle joku ongelma?

Vierailija
40/48 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään arvosta moniakaan länsimaalaiselle valtaväestölle ominaisia asioita, mutta en minä niitä arvojani ja mielipiteitäni missään huutele.

Harva kaverinikaan tietää mitä todellisuudessa ajattelen esim. sarjamonogamismista, elokuvateollisuudesta, lapsiperheiden eroista ym. monille tavanomaisista asioista.

Koska miksi minä niitä kenellekään jauhaisin?

Teen vaan omat valintani omien arvojeni mukaan ja olen onnellinen siitä, että voin niin tehdä.

Jos olisit mies ja arvoihisi kuuluisi pariutuminen neitsytnaisen kanssa, et voisi niin tehdä, koska heitä ei käytännössä enää ole. Se ei ole normaalia enää.

Siksi minä en ihmettele, että jotkut sanovat tämän ääneen.