Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva palsta on saanut minua kyyniseksi ja masentuneeksi. :(

Vierailija
26.10.2019 |

En jaksa enää tätä negatiivista ilmapiiriä :,( miten tätä voi välttää kun google haun tuloksetkin vievät aina tänne?

Haluan muuta kuin pelkkää vauva palsta, iltalehdet, hesari ja yle. Tuntuu että tukehtuu näiden välissä.

Mistä saisi netistä iloa, inspistä? Mistä löytää kivoja ja kohteliaita ihmisiä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu mun luo niin tehdään jotain kivaa takkatulen ääressä.

Pihtaa ap vähemmän ja harrasta PilluHommia enemmän, niin ei ahdista niin helvetisti.

Vierailija
22/30 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, varsinkin kun kuulun erääseen vähemmistöön ja trollit ovat ottaneet juuri meidät hampaisiinsa ja kirjoittavat haukkuja ja alapeukuttavat ammatikseen. Pitää vaan muistaa, ettei tämä ole todellisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on asennevika. Minä nauran näille jutuille monta kertaa päivässä.

Vierailija
24/30 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain internet-pohjaista ratkaisua etsit, mene Twitteriin ja seuraa vain positiivisia tyyppejä. Itse yllätyin, kuinka paljon hyviä ajatuksia ja empatiaa sieltäkin löytyy.

Vierailija
25/30 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös meistä kiinni, mitä netissä eteemme syötetään.

Ihmiset provosoivat, yrittävät järkyttää ja loukata, koska sillä saa paljon huomiota.

Kun muistetaan huomioida niitä positiivisia viestejä enemmän ja itsekin levittää hyvää mieltä, niin kaikilla on parempi olla. :)

Vierailija
26/30 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on antanut mulle naisista niin negatiivisen kuvan, että huomaan sen jo haittaavan omaa treffielämääni.

Mä en treffaile ollenkaan tämän palstan takia kun olen huomannut minkälaisia naiset on. Katson vain nuorempia naisia silmiin sellaisella katseella. Vanhoille naisille olen ystävällinen, koska minut kasvatettiin olemaan ystävällinen vanhemmille ihmisille ja vanhemmat naiset ei ole yleensä niin ilkeitä ja pahoja sydämmestään.

Vierailija
27/30 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain internet-pohjaista ratkaisua etsit, mene Twitteriin ja seuraa vain positiivisia tyyppejä. Itse yllätyin, kuinka paljon hyviä ajatuksia ja empatiaa sieltäkin löytyy.

En ole Twitteriä seurannut ollenkaan, mutta tämä viesti sai minut kiinnostumaan siitä. Haluaisitko vinkata muutaman positiivisen tyypin, joita voisi alkaa seuraamaan?

Vierailija
28/30 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Twitteriä seurannut ollenkaan, mutta tämä viesti sai minut kiinnostumaan siitä. Haluaisitko vinkata muutaman positiivisen tyypin, joita voisi alkaa seuraamaan?

No en välttämättä valitettavasti. Olen jo yhden face-ryhmän ilmapiirin pilannut sillä, että suosittelin sitä tällä palstalla. Sanon siis vaan, että surffailemalla sieltä kyllä löytää ihmisiä, joiden jutut ja huumorintaju puhuttelee juuri itseä.

Vierailija
29/30 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on antanut mulle naisista niin negatiivisen kuvan, että huomaan sen jo haittaavan omaa treffielämääni.

Mä en treffaile ollenkaan tämän palstan takia kun olen huomannut minkälaisia naiset on. Katson vain nuorempia naisia silmiin sellaisella katseella. Vanhoille naisille olen ystävällinen, koska minut kasvatettiin olemaan ystävällinen vanhemmille ihmisille ja vanhemmat naiset ei ole yleensä niin ilkeitä ja pahoja sydämmestään.

Niin ja jos mietitte minkälaisella ilmeellä/katseella katson ikäisiäni naisiani niin tässä on lyhyt video niistä katseista

Vierailija
30/30 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, varsinkin kun kuulun erääseen vähemmistöön ja trollit ovat ottaneet juuri meidät hampaisiinsa ja kirjoittavat haukkuja ja alapeukuttavat ammatikseen. Pitää vaan muistaa, ettei tämä ole todellisuutta.

Mihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi