Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero, pieni lapsi, lapsen jättäminen isälle pelottaa.

Vierailija
26.10.2019 |

Ero todenköisesti tulossa. Mieheni huutaa ja haukkuu minua lapsen kuullen. Vaatii täydellistä kunnioitusta itselleen, ei ota vastuuta lapsen perustarpeista jne. Erossa haluaa lapsen huoltajuuden, tiedän ettei kokohuoltajuutta saa. Pelottaa jättää lapsi isälle kahdestaan. Auttakaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitä lasta oikeasti halua, uhkailee vaan, ettet eroaisi. JSS!

Vierailija
2/5 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siis pelottaa? 

Jos on tervepäinen, niin ottaa kyllä vastuun silloin, kun lapsi on yksin hänellä. Vai onko esim. päihdeongelmaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa, mutta olen samassa veneessä. Lapsi 3 v, ero puoli vuotta sitten. Mies ei ole juurikaan osallistunut lapsen hoitoon, päävastuu ollut koko ajan minulla. Mies on vaativa, lyhytpinnainen, huutaa lapselle helposti. Joka kerta, kun lapsi menee isälleen, mietin miten siellä sujuu. Haluan, että lapsella on suhde isäänsä ja tarvitsen itsekin välillä edes päivän vapaata, mutta tilanne on tosi vaikea.

Vierailija
4/5 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi käydä puhumassa ongelmista esim. perheneuvolassa. 

Ero ei aina ole hyvä ratkaisu ensimmäisenä keinona. Tosin en tietysti tiedä, jos vaikka olette jo olleet. Miehen haukkumisen ja huutamisen syy tulee selvittää. 

Mitä tarkoitat, ettei huolehdi perustarpeista? Kyllä se monessa perheessä menee niin, että äiti huolehtii lapsesta pääsääntöisesti kun on läsnä. 

Valitettavasti! Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö mies huolehtisi, kun ei muuta huolehtijaa ole. Ei hän nyt varmaan lapsen anna nälkään kuolla. 

Vierailija
5/5 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen äiti on itse omasta halustaan viikonloput töissä ja lapsi on minun hoidossa tuon ajan enkä ole käsittänyt että hoitaisin lasta huonosti. Itse olen yrittäjä ja pyrin olemaan ennen talvikauden alkua paljon töissä. Tämäkin on ilmeisesti väärin. Kun yksi päivä sanoin että talven työtilanne näyttää hyvältä niin vastaus oli että ehdinkö olemaan kotona. Täytyisi alkaa vetämään viinaa sohvalla ja olla huolehtimasta talous asioista, silloin saa parhaan isän palkinnon vaimoni mielestä. Itse hän pitää huolen ettei yhteistä aikaa ole perheenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän