Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaisin reilusti jos saisin matkustaa hajuttomissa julkisissa kulkuvälineissä

Vierailija
26.10.2019 |

Miksi jotkut katsovat vielä 2019 oikeudekseen kiusata ihmisiä lotraamalla parfyymit päälleen ja lähtemällä kunnon ihmisten joukkoon aiheuttamaan hengistysvaikeuksia ja päänsärkyä? Eihän tupakkaakaan saa enää polttaa sisällä. Maksaisin hyvin ekstraa jos saisin matkustaa hajusteettomissa kulkuvälineissä.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pyykkipoika nenään.

Vierailija
22/58 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin maksan siitä ettei vierustoveri haise hielle, kölninvedelle tai ientulehduksen aiheuttamalle halitoosille. Maksan siitä että minulla on aina istumapaikka ja kyseinen paikka on sekä pehmeä että lämmitetty. Maksa. Siitä että kulkuneuvo lähtee oveni edestä ja vie oven eteen, ilman että minun tulee kävelle pidempiä matkoja. Maksan siitä että aikatauluja ei päätä kukaan muu kuin minä itse. Maksan siitä, että matkan aikana minua viihdytetään soittamalla lempimusiikkiani sopivalla volyymillä ja kukaan ei närkästy vaikka kälättäisin kovalla äänellä puhelimeen.

Siksi valintani on oma auto. Vaikea tuota on minkään voittaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta oma auto niin ei tarvitse kärsiä muiden hajusta

Osta auto, osta auto. Sinusta hajusteilla leikkiminen toisten hyvinvoinnista piittaamatta on siis aivan ok?

Tietenkin on, pöljä. Pysy kotonasi. Ei kiinnosta.

Ohis

Vierailija
24/58 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus käyttää hajusteita. Jos niitä ei kestä julkisissa kulkuvälineissä, pitää ratkaista kulkemisensa toisin. Se on ihan oma ongelma, ei muiden.

Vierailija
25/58 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta auto, osta auto. Sinusta hajusteilla leikkiminen toisten hyvinvoinnista piittaamatta on siis aivan ok?

Onko sinulla lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia? Tuo oli vain ehdotus millä voi ratkaista ap:n ongelman. Parempaa ratkaisuehdotusta en ainakaan tässä ketjussa ole nähnyt.

Parfyymi-ihmisille oma karjavaunu missä voisivat haistella toisiaan.

Vierailija
26/58 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin haistelisin parfyymejs kuin niitä ihmiskehon eritteitä ja viinanhuuruja, joista nyt saan HSL:n julkisissa nauttia.

Tämä. Lukuisat ihmiset, jotka eivät pese itseään, hiuksiaan, vaatteitaan ja jotka hikoilevat valkosipulia ja vanhaa viinaa. Lisänä se tupakanpinttämä löyhkä, jonka yllä leijuu juuri asemalaiturilla poltetun tupakan haju. He eivät välttämättä näytä ulospäin erityisen spurguilta. Mutta näitä riittää viereen änkeäjiksi. 

Sitten on ne surkeammat yksilöt, joilla on em. tuoksukimaran lisäksi peet housussa ja parin päivän yrjöt rinnuksilla. Ne ovat eräänlaisia julkisen liikenteen omia pikku wunderbaumeja. 

Siksipä ajan omalla autolla kehätietä ees ja kehätietä taas. Joka päivä.

En halua ketään yrjönhajuista hönkimään aamuisin kaulalleni. Lentää laatta siinä itselläkin pian.

Missä matkustat jos tuollaisia ihmisiä tulee yhtenän vastaan?

Vierailija
27/58 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajustehemmot ja helenat voi ostaa sen oman auton ja haista siellä. En ole tuoksuallergikko mutta hajusteet nyt on vaan ihan turhia jos perushygienia on kunnossa.

Sinäkin voit olla jonkun mielestä turha, mutta sinun ei tarvitse kuitenkaan vajota maan alle pois ihmisten silmistä sen vuoksi.

Sinä puhut _turhista ihmisistä_ kun muut puhuvat _turhistä myrkyistä_. Uskomatonta ajattelua.

Vierailija
28/58 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa pikkusielusta väkeä? Minä kun luulin että kaupungeissa ollaan suvaitsevaisia?

Jotkut ihmiset hikoaa, niin paljon että on pakko käyttää hajusteita jos ei halua haista hielle.

Alkoholistitkin on helppo lytätä, vaikette te tiedä miten vaikea elämä heillä on saattanut olla?

Vierailija
29/58 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin maksan siitä ettei vierustoveri haise hielle, kölninvedelle tai ientulehduksen aiheuttamalle halitoosille. Maksan siitä että minulla on aina istumapaikka ja kyseinen paikka on sekä pehmeä että lämmitetty. Maksa. Siitä että kulkuneuvo lähtee oveni edestä ja vie oven eteen, ilman että minun tulee kävelle pidempiä matkoja. Maksan siitä että aikatauluja ei päätä kukaan muu kuin minä itse. Maksan siitä, että matkan aikana minua viihdytetään soittamalla lempimusiikkiani sopivalla volyymillä ja kukaan ei närkästy vaikka kälättäisin kovalla äänellä puhelimeen.

Siksi valintani on oma auto. Vaikea tuota on minkään voittaa. :)

Käytän taksia, koska parkkipaikka on kaukana. En voi pitää autoani oven edessä enkä jaksa huolehtia omakotitalosta. Ehkä talonmies tai autonkuljettaja olisi ratkaisu. Hmmm, mietin vielä ratkaisua. Taksilla kuljen sen aikaa.

Vierailija
30/58 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajustehemmot ja helenat voi ostaa sen oman auton ja haista siellä. En ole tuoksuallergikko mutta hajusteet nyt on vaan ihan turhia jos perushygienia on kunnossa.

Sinäkin voit olla jonkun mielestä turha, mutta sinun ei tarvitse kuitenkaan vajota maan alle pois ihmisten silmistä sen vuoksi.

Kuka täällä on sanonut ketään ihmistä turhaksi? Vai onko hajuste yhtä kuin käyttäjänsä?

Vierailija
31/58 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oikeus käyttää hajusteita. Jos niitä ei kestä julkisissa kulkuvälineissä, pitää ratkaista kulkemisensa toisin. Se on ihan oma ongelma, ei muiden.

Sitten voi sallia tupakoinninkin julkisissa.

Vierailija
32/58 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia? Tuo oli vain ehdotus millä voi ratkaista ap:n ongelman. Parempaa ratkaisuehdotusta en ainakaan tässä ketjussa ole nähnyt.

Parfyymi-ihmisille oma karjavaunu missä voisivat haistella toisiaan.

Tämähän olisi loistava ratkaisu, kannatan!

Eri

Vierailija
33/58 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa pikkusielusta väkeä? Minä kun luulin että kaupungeissa ollaan suvaitsevaisia?

Jotkut ihmiset hikoaa, niin paljon että on pakko käyttää hajusteita jos ei halua haista hielle.

Alkoholistitkin on helppo lytätä, vaikette te tiedä miten vaikea elämä heillä on saattanut olla?

En voi päättää itse ovatko hengitystiehyeni suvaitsevaivia.

Vierailija
34/58 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten voi sallia tupakoinninkin julkisissa.

Sopii!!!

Vierailija
35/58 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajele taksilla.

Vierailija
36/58 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi päättää itse ovatko hengitystiehyeni suvaitsevaivia.

Yhyy, kävele, tekee hyvää hengitystiehyeillesi.

Eri

Vierailija
37/58 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä puhut _turhista ihmisistä_ kun muut puhuvat _turhistä myrkyistä_. Uskomatonta ajattelua.

Hän aloitti jos tarkkoja ollaan. Aivan kelpo vertauskuva siis. Sinä tuomitset syventymättä, uskomatonta ajattelua.

Vierailija
38/58 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä parfyymejä, ja nehän kuuluvatkin enemmänkin juhlaviin iltatilaisuuksiin. Mutta käytän silloin tällöin mietoa ja raikasta eau de toilettea. Myös tavalliset shampooni, suihkusaippuani ja deodoranttini tuoksuvat miedosti, kuten myös käyttämäni pyykinpesuaineeni. Varmaan enemmistöllä on samoin.

Raskaista tuoksuista tai hajuista en minäkään pidä, muttei minulla ole mitään tarvetta olla täysin tuoksutonkaan.

Ikävää toki jos joku saa vähäisistä hajusteistani oireita (tai "oireita"), mutta se ei ole minun ongelmani.

Vierailija
39/58 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä on sanonut ketään ihmistä turhaksi? Vai onko hajuste yhtä kuin käyttäjänsä?

Olenko väittänyt niin? En tietääkseni.

Jotkut nyt vaan ovat niin helvetin kovia luokittelemaan, että aivan loistava vertauskuvahan tuo oli.

Vierailija
40/58 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole allerginen paljon millekään, parille lääkkeelle vain, mutta jotkut käyttävät todella niin paljon hajusteita etten tajua, että miten he itsekään voivat elää? Jos jollain on jatkuva päänsärky, kannattaa tutkia hajusteiden käyttöä. Joskus se lemu on niin voimakas, että oikein suussa maistuu se hajuste. Mä käytän vain mietoa dödöä aamuisin, muuten pidän itseni puhtaana. Kukaan ei karsasta eikä valita hajusta. Mun mielestä voimakas hajuste ja voimakas virtsa, jos joku spuge vaikka sattuu kassajonoon, tuntuu nenään yhtä pahalta ja kummastakin tulee huono olo. Pieni määrä todellakin riittää, hajuvettä todella pieni ja dödöä vain sipaisu. Miesten partavedet on kyllä ihan turhia, hoitaako ne edes? Miedot partavaahdot ok, jos se estää haavoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi