Silja Europa jouluristeily - muita lähdössä?
Uskoisin, että tämä ei ole biletysristeily, jossa ihmisiä kuolee.
Kommentit (26)
Juu en lähde. Risteilyillä ei oo mitään tekemistä. Tylsää.
Enpä enää huonompaa tapaa viettää joulua keksisi kuin autolautalla kärvistellen.
Sille vanhalle kämäiselle purtilolle??? No hyvää joulua sulle vaan.
Onkos siellä jotain kimppakivaa tiedossa?
Parin tunnin päivällinen ja loppuaika c-luokan hytissä istuen. Ei edes ikkunaa.
Vierailija kirjoitti:
Sille vanhalle kämäiselle purtilolle??? No hyvää joulua sulle vaan.
Kiitos 🎅
Vierailija kirjoitti:
Juu en lähde. Risteilyillä ei oo mitään tekemistä. Tylsää.
Olen katsellut yli 60 vuotta "mukamas" jouluja ja en halua enää katsella moista teatteria.
Valitsen siis kahdesta pahasta toisen: Mennään papan kanssa laivalle.
Ikinä en ole tykännyt risteilyistä, mutta jospa se nyt nappais.
Vierailija kirjoitti:
Parin tunnin päivällinen ja loppuaika c-luokan hytissä istuen. Ei edes ikkunaa.
Kyllä myö papan kanssa ostettiin kalleinta, mitä tuolta laivalta saa; Sen kerran ja sen verran.
Jos risteilylle hinkuu niin menisitte sitten kunnon risteilylle esim Karibialle. Noi suomalais-virolaiset purnukat ei risteilyä ole nähneetkään. Talvella vielä erityisen ankeaa kun ei voi kannellakaan olla.
Nuoria tuntuu vituttavan vanhusten laivareissu.
Tulkaapa itse tähän ikään niin pienikin matka tuntuu sen rakkaan papparaisen kanssa mkavalta.
Olen ansainnut tämän; Hoidin lapsenlastani kolme vuotta joka ikinen arkipäivä. Kesät talvet ajoin polkupyörällä viisi kilometriä eestaas.
Kuka käskee valita C-hyttiä jos haluaa nauttia matkastaan :DD
Itse en ikinä suostuisi enää mihinkään halpishyttiin. Me ollaan menty Europalla useasti, aina iso ikkunallinen hytti deluxe luokkaa, vähintään. Joulua ei oo laivalla vietetty, moni tuttu on ja kehuvat kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Köyhillä on köyhien joulut.
Ei me papan kanssa olla köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos risteilylle hinkuu niin menisitte sitten kunnon risteilylle esim Karibialle. Noi suomalais-virolaiset purnukat ei risteilyä ole nähneetkään. Talvella vielä erityisen ankeaa kun ei voi kannellakaan olla.
Ei ikinä. En tykkää kuumasta ja aurinkoa koko ikäni kartelleena minulla on kaunis iho 😊
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Mä oon miettinyt joskus myös jouluristeilyä, mutta ei oo tullut lähdetyksi. Viikkaria oon kattonut ja sen Premium hytin vähintään otan tai sitten ihan sviitin sitten kun joskus mennään, joulu tai ei. Siitä on yli 10 vuotta kun ristelyllä olen ollut...
Se vaan, että viikkarilla on vaan gracella se sauna+poreallas jotka voi varata pariksi tunniksi yksityiskäyttöön ja grace lähtee Turusta... asun itse Vantaalla.
Varmasti tulee mukava joulu laivallakin, kokemusta rikkaampana lähdette takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Mä oon miettinyt joskus myös jouluristeilyä, mutta ei oo tullut lähdetyksi. Viikkaria oon kattonut ja sen Premium hytin vähintään otan tai sitten ihan sviitin sitten kun joskus mennään, joulu tai ei. Siitä on yli 10 vuotta kun ristelyllä olen ollut...
Se vaan, että viikkarilla on vaan gracella se sauna+poreallas jotka voi varata pariksi tunniksi yksityiskäyttöön ja grace lähtee Turusta... asun itse Vantaalla.
Varmasti tulee mukava joulu laivallakin, kokemusta rikkaampana lähdette takaisin.
Jouluristeilyä ajattelin monta vuotta. Maksaahan se - mikäpä ei maksaisi. Kerran se kirpaisee ja jääpähän se kaikki hässäkkä pois. Tosin kyllä järkätään lasten perheille sitten välipäivinä jouluateriat sun muut systeemit.
En ole koskaan ymmärtänyt että joku lähtee pelkästään risteilylle.
Varmaan mukava ja helppo tapa viettää joulua, voisin itsekin lähteä mutta jo ne alkaen-hinnat oli korkeita eikä lapsetkaan innostuneet. Ehkä joskus vielä. Tuttavaperhe on ollut pari kertaa joulun laivalla ja ovat tykänneen kovasti.
Itsellä on paljon etukortteja risteilylle, joten ajattelin mennä lähellä joulua. Tukholmaan ennen 19.12. ja Tallinnaan juuri ennen joulua. Kiinnostaa ainakin Tallinnan joulutori, se on siis aika pitkään siellä. Eivät ole "varsinaisia" jouluristeilyjä, koska sille ajalle ei saa etukortteja. Mutta päässee kuitenkin tunnelmaan. En kotona vietä ihmeemmin joulua.
Ihmisiä kuolee ilman biletystäkin.