Mitä tekisit jos miehesi olisin yön poissa ilmoittamatta
Kommentit (11)
Ihmettelisin niitä kukkia, muuten en ajattelisi mitään vaan odottaisin selitystä.
Itkisin ja vaatisin selityksiä. Näin on käynytkin kun mies oli vielä lapsellinen eikä tajunnut, että oikeasti pitää aina ilmoittaa, oli siis mennyt nukkumaan kaverille joka asui lähempänä.
Tästä on n. 18v aikaa, ihan kelpo luotettava aviomies kasvoi hänestäkin, joten tsempit ap <3
Laittelisin viestiä ja yrittäisin soittaa kunnes vastaa. Jos ei vastaisi, olisin aivan paniikissa. Mies ei ole koskaan tehnyt tuollaista, ettei tulisi kotiin yöksi. Kuvittelisin että jotain on sattunut, kolari tmv. Ja jos seuraavana päivänä tulisi kukkien kanssa kotiin muina miehinä, saisin raivarin.
Mutta ei, ei mies tuollaista tekisi. Kuten en minäkään.
Mulle olisi ihan sama. En omista ukkoa.
Mies tehnyt näin. Aina ei tuomisia, joskus tuonut karkkia tai leffojakin. Välillä ei tuo muuta kuin väsyneen/krapulaisen itsensä. Kysyisin kuulumisia, riidat ei auta vaan lisää extemporehäipymisiä. Kunhan puhelimella tavoitettavissa tarvittaessa olen asian kanssa sujut. En ole mustasukkaista sorttia. Meillä yhteisiä lapsia
kolmenkymmenenyhden vuoden jälkeen
no voi, olisin ilahtunut kun tulisi kotiin hengissä
Kerran teki seurustelun alussa kuten nelosen mies. Olin ihan paniikissa ja toimin kuten nelonen. Oli muka sammunut kaverilleen matkan varrelle, en kuitenkaan usko tätä koska kaveri asui kaksi km kauempana kuin asuntomme baarista katsottuna. Olisi pitänyt jättää se sika heti, näin 22 vuotta myöhemmin se on vaikeampaa kaiken yhteisen vuoksi. Tämä oli ainoa elämäni ja näin se sitten meni. Valitettavasti.
Soittaisin poliisille ja ystäville ja sukulaisille, että hätä on ohi, oli väärä hälytys.
Ja kysyisin mieheltä missä oli, ettei voinut soittaa.
Pari kertaa on ollut pois kertomatta, mutta ei tuo koskaan kukkia. Varmaan kysyisin, että "saitko edes".
Nukkuisin yön sikeästi ja leveästi, kahmisin koko peiton itselleni. Herättyäni ja huomattuani miehen olevan muualla, saattaisin laittaa viestin ja kysyä missä menee ja koska tulee.
Kerran on yöksi jäänyt ilmoittamatta ja toi palatessaan kukkia tullessaan. Kaverinsa oli käskenyt tuoda ja toi se kaveri itsekin, oli sentään minun syntymäpäiväni (jonka mies oli tapansa mukaan unohtanut). En pidä kukkia mitenkään pahoitteluna tai anteeksipyyntönä, meillä ne liittyvät niin vahvasti juhliin ja iloon.
No olisin hyvin pettynyt ja epäilisin pahinta. Jos jäädään johonkin yöksi siitä ilmoitetaan ajoissa.