"Minulle perhe on tärkein" - lisää kliseitä?
Kommentit (62)
Minä nyt vaan olen sellainen, joka sanoo asiat suoraan.
Pimeinä syysiltoina on ihanaa käpertyä pehmoisen viltin alle teekupposen kanssa ja laittaa kynttilät palamaan. Ennen nukkumaanmenoa sitten ihastuttava turvenaamio kasvoille kun nautitaan saunan lämmöstä ja miehen minulle antamasta shiatsuhieronnasta.
Lasten ehdoilla.
Tästä tulee aina se fiilis, että kersat määräävät kaiken jopa aikuisten ja oman hyvinvointinsa kustannuksella eikä mitään rajoja aseteta.
Ketään ei omistaa.
Silti suurin osa parisuhteista perustuu juuri siihen, millaisia kieltoja ja rajoitteita toiselle asetetaan 😁
Vierailija kirjoitti:
En ole lihava, minulla on raskaat luut.
Onko joku muka joskus tosissaan sanonut noin? En usko.
Mutta mulle ja monelle, monelle muulle joita tunnen, on nimenomaan perhe tärkeintä elämässä, ilman sitä ei ole oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteistä ei voi kiistellä.
Ei noin kukaan sano, se on että makuasioista ei voi kiistellä. Mielipiteistä juuri voi kiistellä. Makuasia on eri asia kuin mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ei tapa, se vahvistaa.
Tämä!
Totuudellinen versio menee:
Minä ei tapa, se _vituttaa_!
Ulkonäkö merkitsee mutta kyllä hyvä luonne on loppujen lopuksi tärkein.
(Tästä viisaudesta huolimatta suuri osa ihmisistä ihastuu nimenomaan niihin ku sipäihin, koska kiva ja kiltti on todellisuudessa liian tylsä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosimme, koska kasvoimme erilleen.
Eroon ei liity kolmansia osapuolia.
Vika ei ole sinussa vaan minussa.
Ihmiselle ei anneta enempää, kuin se jaksaa kantaa. Siis tämä henkisen murheen ja taakan klisee. Ne, joille on enemmän annettu, ei ole sitä täällä enää kertomassa.
"Olen perfektionisti". Nämä ovat juuri niitä pahimpia slaibailijoita jotka jättävät hommat puolitiehen ja toisten korjattavaksi!
Se perhe on kyllä oikeasti kaikkien tärkein. Sen jos menettäisin, joutaisin kuolla. Ei minulle jäisi mitään syytä ja merkitystä elämälle ilman rakkaita lapsiani ja puolisoani. Itsestäni en niin välitä.
Se on se rakkaus, joka kantaa (nainen silmä mustana)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha saa palkkansa
Hyvä, jos pääsee omilleen
Ei tässä hommassa rikastumaan pääse.
Luonto merkitsee mulle todella paljon
Vierailija kirjoitti:
Lasten ehdoilla.
Tästä tulee aina se fiilis, että kersat määräävät kaiken jopa aikuisten ja oman hyvinvointinsa kustannuksella eikä mitään rajoja aseteta.
Lapsen etu on tärkein!
Vierailija kirjoitti:
Ihmiselle ei anneta enempää, kuin se jaksaa kantaa. Siis tämä henkisen murheen ja taakan klisee. Ne, joille on enemmän annettu, ei ole sitä täällä enää kertomassa.
Joo, voi että vihaan tätä sanontaa, samaan inhokki kategoriaan menee; "jokainen on itse vastuussa tulevaisuudestaan" no hitto sano se ihmisille jotka ovat parantumattomasti sairastuneet ja kuolleet jne.
Parisuhteessa ei tarvitse olla 247 toisessa kiinni. On tärkeää että toinen antaa tilaa ja pääsen TYTTÖJEN KANS!!11 ulos välillä. Tyttöjen kesken, tyttöjen ilta... hyi saatan....a