TV-sarjojen paras rakkaustarina?
Ketkä ovat ihanin pari ikinä? Mikä sarja? Perustele!
Kommentit (172)
Furillo-Davenport
Oli lapsettomuutta, miehen ex-vaimo ja vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Muumipeikko & Niiskuneiti
Mun käy Niiskuneitiä sääli kun on lääpällään Muumipeikkoon, jota ei vois vähempää kiinnostaa vaan himoitsee Nuuskamuikkusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumipeikko & Niiskuneiti
Mun käy Niiskuneitiä sääli kun on lääpällään Muumipeikkoon, jota ei vois vähempää kiinnostaa vaan himoitsee Nuuskamuikkusta.
Keskity sinä salkkari-Kallen toilailuihin
Vierailija kirjoitti:
Furillo-Davenport
Oli lapsettomuutta, miehen ex-vaimo ja vaikka mitä.
Oi, tulisipa Hill Street Blues uusintana!
Vierailija kirjoitti:
Outlander. Jamie ja Claire.
Se oli hyvä ensimmäiset kaksi tuotantokautta, neljännen jälkeen haluaisin vapauttaa Jamien. Claire on kerrassaan raivostuttava besserwisser.
The 100 Clarke ja Lexa. Harmi ku tämä tarina jäi aivan kesken
Kapteeni Kirk ja salaperäisen planeetan viehkeä nainen. Viikosta toiseen. Nainen toki vaihtui viikottain.
Jane the Virginin Jane ja Rafael
Jane the virgin - Jane ja Rafael
New Girl - Jess ja Nick
Friends - Rachel ja Ross
<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin Bonesin päähenkilöiden (Bones ja Booth) kemiasta ja lopulta sitten siihen kehitetystä rakkaustarinasta. Ei vaan rynnätty suoraan suhteeseen vaan hommaa kehitettiin pikku hiljaa.
No eikö juuri siinä rynnätty ryminällä kun päättivät sen raskauden kirjoittaa myös sarjaan.
Ja ensimmäinen suudelmahan oli tapahtunut jo ennen sarjan varsinaista alkua suurinpiirtein ensitapaamisella. Vaikka pidinkin Bonesista ja Boothista, niin aina oli hieman sellainen olo, että yritettiin toistaa Mulderin ja Scullyn kemiaa, mutta ei ihan täysin onnistuttu.
Oli kyl ihana pari rose ja 10 tohtori, rose oli selvästi lääpällään siihen tohtoriin niinkuin useampi niistä tohtorin matkkakumppaneista,lukuun ottamatta amy Bondia jolla oli rory aviomies
Onneksi rose periaattessa sai sen tohtorin, vaikka oli ns kaksonen
Ärsyttää Bella ja Edward, oisin tahtonut et Jacob ja Bella ois päätynyt yhteen
Vierailija kirjoitti:
Serranon perheestä Diego ja Lucia 😊
Ja Raul ja Africa!
Ja lisään vielä, että Roberta ja Federico vaikuttaa lupaavalta myös.