Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatteko kun 90 luvulla naurettiin ihmisille kun puhuivat julkisilla paikoilla matkapuhelimeen

Vierailija
25.10.2019 |

No kyllähän se vieläkin vähän huvittavaa on.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, niitä pidettiin turhantärkeinä snobeina.

Vierailija
2/35 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Moni vannoi ettei ikinä osta kännykkää koska se on tarpeeton, niinkuin onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämää-sarjassa oli se joku kahvila, missä Samantha oli syömässä ja siellä ei saanut puhua kännykkään. :D

Vierailija
4/35 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kun bussissa joku mies puhu halkoonsa mukatärkeetä puhelua kovalla äänellä ja puhelin alkoi soida😅

Joo o jotkut halusi näyttää että känny on ja leuhki sillä. Noloa.

5/35 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että olisi naureskeltu.

Vierailija
6/35 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan kun bussissa joku mies puhu halkoonsa mukatärkeetä puhelua kovalla äänellä ja puhelin alkoi soida😅

Minäkin muistan sen urbaanitarinan.

Vierailija
7/35 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Komia taulu sulla seinällä.

Vierailija
8/35 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeräähän se on vieläkin.

Vierailija
9/35 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama sattui mustalle miehelle viime viikolla junassa kun piti esitellä että oli uusi iphone 11 promaxi.

Vierailija
10/35 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aiheen vierestä,mutta silloin oli vähän noloa,jos tavallinen seinäpuhelinkin soi jos oli esim. vieraita käymässä. Nykyään olisi outoa jos jonkun puhelin ei piipittele vähän väliä ja monilla on puhelin kädessä vessassakin :D

Vierailija
11/35 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. 1996 ostin ekan työn ekoilla palkkarahoilla 2000mk maksaneen Nokia 2110:n. En kehdannut bussissa vastata kun se soi.

Vierailija
12/35 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan myös miten suomi oli jäädä internetin ulkopuolelle kun jenkit ajatteli että rysssiä ja kommareita koko maa täynnä niin ei kannata vetää sinne piuhoja.

Ja sen miten tietokoneitten käyttö harkittiin luvanvaraiseksi niin että piti hankkia tietokoneajokortti jollakin ylikalliilla 20000mk kurssilla ensin. Ja mitä kauheinta sitä samaa miettittiin auton käytölle myös.

Vierailija
13/35 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuin essonbaarilainen puhui puhelimeensa ylpeenä essonbaarissa. Sitten puhelin alkoi soida ja essonbaarilainen näytti nololta.

Vierailija
14/35 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 luvulla puhelimeen puhumisen naureskelu oli ihan puhtaasti kateutta.

Vierailija
15/35 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2030-luvulla ihmetellään, että miksi nuorisolla ei ollut ehjiä housuja.

Onnettomin tämän ajan perustyyppi on se Sohvaperunoiden purkkaa jauhava ällötys. Se joka haroo hiuksiaan ja nauraa kaikille viisaammille! Nelli?

Kaverinsakin on ruma ja nauraa hohottaa asioille, mistä ei tajua mitään.

https://twitter.com/sohvaperunattv/status/982323128637493248

Ei tämä oo ensimmäinen kerta, kun rikkinäiset farkut oli muotia. 90-luvun alussakin oli.

Vierailija
16/35 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kun tuli hands free toiminto ja ihmiset näytti kylähulluilta kun ne höpötti itsekseen eikä puhelinta näkynyt missään. Olin hotellissa töissä.ja oli hämmentävää kun ulkomaalaisilla liikemiehillä oli niitä eikä voinut tietää puhuvatko minulle vai jollekin toiselle. Johti noloihin tilanteisiin.

Vierailija
17/35 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2030-luvulla ihmetellään, että miksi nuorisolla ei ollut ehjiä housuja.

Onnettomin tämän ajan perustyyppi on se Sohvaperunoiden purkkaa jauhava ällötys. Se joka haroo hiuksiaan ja nauraa kaikille viisaammille! Nelli?

Kaverinsakin on ruma ja nauraa hohottaa asioille, mistä ei tajua mitään.

https://twitter.com/sohvaperunattv/status/982323128637493248

Älä sössötä, mimmeiltä lähtee loistavia oivalluksia. Välittömiä ja vilpittömiä. Söpöjäkin ovat!

Ja aiheeseen, nyt vasta muistikin että tuo oli ammoin ihan sketsimatskua, nykyinen normi.

Vierailija
18/35 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan. 1996 ostin ekan työn ekoilla palkkarahoilla 2000mk maksaneen Nokia 2110:n. En kehdannut bussissa vastata kun se soi.

Haha, mulla sama eka puhelin, sama vuosi (kesällä) ja sama hinta. Puhelin oli yleensä vain kotona, ei koskaan mukana esim. yliopistolla, jossa opiskelin.

19/35 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siriina kirjoitti:

Komia taulu sulla seinällä.

Eikö ookkin :)

Vierailija
20/35 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin muistan sen urbaanitarinan.

Toinen urbaanilegenda on se että joku puhui julkisella paikalla puhelimeen ja joku muu sai lähellä sairauskohtauksen ja kun puhelimeen puhujaa pyydettiin soittamaan hätänumeroon, niin hän nolona joutui paljastamaan että puhelin oli leikkipuhelin.