Olisi kiva jos kaikilla olisi onnellinen parisuhde ja elämässä erotiikkaa
Kommentit (8)
Kaikkea ei voi saada, toiseen noista on tyydyttävä.
Mieluummin se onnellinen parisuhde.
Ap, olen samaa mieltä. Kyllähän se olisi mahdollista: Utopiassa, jossa ihmiset ymmärtäisivät lomaa parastaan ja olisivat kohtuullisia.
Meillä on hyvä suhde miehen kanssa. Ollaan oltu 6v yhdessä. Meillä on hyvä suhde ja seksiäkin on välillä enemmän ja välillä vähemmän. Ei loukkaannuta jos toista ei huvita vaan ymmärretään.. Molemmilla oli suhde missä aina suututtiin eikä juteltu ja haukuttiin heti jos seksi ei kiinnostanut. Kumpikaan ei saanut ymmärrystä mihinkään. Mieheni oli jo päättänyt ettei halua enää suhdetta ja niin ajattelin minäkin. Kun tutustuttiin ja juteltiin näistä asioista, niin molemmille tuli olo, että olisko tämä se ihminen vihdoin, joka ymmärtää. Ollaan me toisillemme juuri ne ihmiset. On vapauttavaa sanoa jos ei nyt mentäs, kun rankka viikko ja ei tule sitä, että ai sul toinen tai mitä paskaa tämä nyt on. On molemmin puolista. Se, mikä todella sai minut uskomaan tämän kaiken, kun mieheni otti kainaloon ja katottiin leffaa vaikka ei huvita seksi aina. Välittää silti ja olen muutakin. Tämä on käynyt myös toistepäinkin monesti ja olen hieronut esim päätä. Edellisessä suhteessa se oli hirveää. Ollaan molemmat ekaa kertaa suhteessa missä luotetaa ja jutellaan kaikesta.
No ainakin erotiikkaa joo, mutta en toivo että kaikilla olisi parisuhde. Koska kaikki eivät todellakaan halua parisuhdetta vaan viihtyvät yksinäisenä sutena. Mutta seksiä ja läheisyyttä haluaa aina välillä itse kukin paitsi jotkut aseksuaalit.
Yleensä ne ihmiset, joilla ei ole seksiä elämässä, on sitten aktiivisempia muilla elämänalueilla. Jostainhan sitä tyydytystä pitää hakea.
Niinpä.