Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei mies! Näät kaupassa naisen, jolla on kädessä kurkku tai banaani.

Vierailija
25.10.2019 |

Mitä ajattelet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsonnaisen  jalkoja ja jos ne ovat isot niin se on Pirjo Heikkilä tekemässä samaa sketsiä taas uudestaan...

Vierailija
2/8 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot, mutta tuli mieleen: taannoin odottelin Suomi-lennon lähtöä ulkomaisella kentällä. Portilla istui joku suomalainen ryhmä, miehiä ja naisia. Yksi nainen istui vieressäni ja teki selkoa jostain asiasta. Minä tankkasin eväitä: kurkkua ja banaania. Sivusilmällä huomasin, että yksi seurueen mies kuunteli naista, mutta silmänsä oli naulittu minun suuni kohdalle. 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli eilen ostoskorissa munakoiso ja kesäkurpitsa. Sekä mozzarellapalloja ja juustoraaste. Tuli hyvä uunipaistos näistä fallisista ostoksista.

Ps. Banaanejakin kehtasin vielä ostaa. Tosi noloa.

Vierailija
4/8 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli eilen ostoskorissa munakoiso ja kesäkurpitsa. Sekä mozzarellapalloja ja juustoraaste. Tuli hyvä uunipaistos näistä fallisista ostoksista.

Ps. Banaanejakin kehtasin vielä ostaa. Tosi noloa.

Toivottavasti et sentään ostanut kortsuja ja käsirasvaa :D

Vierailija
5/8 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot, mutta tuli mieleen: taannoin odottelin Suomi-lennon lähtöä ulkomaisella kentällä. Portilla istui joku suomalainen ryhmä, miehiä ja naisia. Yksi nainen istui vieressäni ja teki selkoa jostain asiasta. Minä tankkasin eväitä: kurkkua ja banaania. Sivusilmällä huomasin, että yksi seurueen mies kuunteli naista, mutta silmänsä oli naulittu minun suuni kohdalle. 🤣

Joo minä se olin. Sulla oli kurkunkuorta etuhampaiden välissä silleen ällösti. Koitin vinkata, että lankaa hampaat, mutta sä vain imit sitä banaania. Tuli vähän metoo-olo.

Vierailija
6/8 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitähän pitäs vielä ostaa"

Vierailija
7/8 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olen jo kasvanut aikuiseksi.

M53

Vierailija
8/8 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus banaani on vain banaani. Mutta ei kovin usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän