Hei mies! Näät kaupassa naisen, jolla on kädessä kurkku tai banaani.
Kommentit (8)
Ot, mutta tuli mieleen: taannoin odottelin Suomi-lennon lähtöä ulkomaisella kentällä. Portilla istui joku suomalainen ryhmä, miehiä ja naisia. Yksi nainen istui vieressäni ja teki selkoa jostain asiasta. Minä tankkasin eväitä: kurkkua ja banaania. Sivusilmällä huomasin, että yksi seurueen mies kuunteli naista, mutta silmänsä oli naulittu minun suuni kohdalle. 🤣
Minulla oli eilen ostoskorissa munakoiso ja kesäkurpitsa. Sekä mozzarellapalloja ja juustoraaste. Tuli hyvä uunipaistos näistä fallisista ostoksista.
Ps. Banaanejakin kehtasin vielä ostaa. Tosi noloa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli eilen ostoskorissa munakoiso ja kesäkurpitsa. Sekä mozzarellapalloja ja juustoraaste. Tuli hyvä uunipaistos näistä fallisista ostoksista.
Ps. Banaanejakin kehtasin vielä ostaa. Tosi noloa.
Toivottavasti et sentään ostanut kortsuja ja käsirasvaa :D
Vierailija kirjoitti:
Ot, mutta tuli mieleen: taannoin odottelin Suomi-lennon lähtöä ulkomaisella kentällä. Portilla istui joku suomalainen ryhmä, miehiä ja naisia. Yksi nainen istui vieressäni ja teki selkoa jostain asiasta. Minä tankkasin eväitä: kurkkua ja banaania. Sivusilmällä huomasin, että yksi seurueen mies kuunteli naista, mutta silmänsä oli naulittu minun suuni kohdalle. 🤣
Joo minä se olin. Sulla oli kurkunkuorta etuhampaiden välissä silleen ällösti. Koitin vinkata, että lankaa hampaat, mutta sä vain imit sitä banaania. Tuli vähän metoo-olo.
En mitään. Olen jo kasvanut aikuiseksi.
M53
Joskus banaani on vain banaani. Mutta ei kovin usein.
Katsonnaisen jalkoja ja jos ne ovat isot niin se on Pirjo Heikkilä tekemässä samaa sketsiä taas uudestaan...